gtamaniac Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb zonet een benzinestationnetje opgeblazen inclusief een hoop auto's, brandweer gebeld, komen aan maar stappen niet uit. Ze kijken gewoon relax door hun voorruitje naar de enorme brand. Hoort dit zo in gta4? Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik snap het ook niet, volgens mij is dit een bug. De brandweerauto kan wel blussen. Alleen volgens mij moet je dat zelf doen De brandweerlieden blussen volgens mij helemaal niks, dit is overigens ook zo met de Ambulance Reageren
Thanerdo Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik snap het ook niet, volgens mij is dit een bug. De brandweerauto kan wel blussen. Alleen volgens mij moet je dat zelf doen De brandweerlieden blussen volgens mij helemaal niks, dit is overigens ook zo met de Ambulance haha ja de brandweer is idd raar xD maar de ambulance doet het wel gewoon als je ze belt en ze komen moet je stil blijven staan en niet lopen en geven ze je weer health maar dat kost iets van 630 dollar : Reageren
Gta-killer Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) maar de ambulance doet het wel gewoon als je ze belt en ze komen moet je stil blijven staan en niet lopen en geven ze je weer health maar dat kost iets van 630 dollar : Schiet hem dan naderhand neer, kan je al je geld weer terug pakken. Heb nog geen een keer politie gekregen door iemand van ambulance neer te schieten die met net had geholpen.. Bewerkt: 1 mei 2008 door Gta-killer Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 maar de ambulance doet het wel gewoon als je ze belt en ze komen moet je stil blijven staan en niet lopen en geven ze je weer health maar dat kost iets van 630 dollar : Schiet hem dan naderhand neer, kan je al je geld weer terug pakken. Heb nog geen een keer politie gekregen door iemand van ambulance neer te schieten die met net had geholpen.. Haha, slim.. Je kan ook gewoon ergens gaan eten xD Reageren
Thanerdo Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 maar de ambulance doet het wel gewoon als je ze belt en ze komen moet je stil blijven staan en niet lopen en geven ze je weer health maar dat kost iets van 630 dollar : Schiet hem dan naderhand neer, kan je al je geld weer terug pakken. Heb nog geen een keer politie gekregen door iemand van ambulance neer te schieten die met net had geholpen.. doe ik ook altijd met die hoere xD . maar net was ik net klaar met zon hoer slaat ze me uit de auto en rijd ze weg... WTF maar dat pikte ik niet en toen sgoot ik de banden leeg xD en toen 1 kogel door der kop xD Reageren
mem0 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 maar hoe zien die hoeren eruit ik zie ze nooit Reageren
Thanerdo Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 maar hoe zien die hoeren eruit ik zie ze nooit ze lopen vooral in van die ghetto wijkjes en vooral snachts ik zag er ook een paar bij de carwash gister. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.