DenkaanHenk Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hoe komt het dat niet alle Clucking Bells en Burger Shots op de map staan aangegeven? Moet je er eerst in zijn geweest ofzo? Das toch onhandig, dankje voor het reageren alvast. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Ja ze komen er alleen op te staan als jij ook in die Clucking Bell of Burger Shot bent geweest. Maar ik vind dat niet zo veel uitmaken. Ik heb er tot nu toe 4 gevonden en daar heb ik meer dan zat aan. Bewerkt: 1 mei 2008 door Only GrandTheftAuto Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Je hebt toch de map, die je bij het spel hebt gekregen, daar staan alle burgershots enz op. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ohja, ik zal wel ff op de map kijken. Is dat bij de andere restaurants ook zo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.