Roderickbond Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Er werd steeds verteld dat je kon roken in GTA IV?? Ik heb het niet gezien... Bewerkt: 1 mei 2008 door Roderickbond Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Er werd steeds verteld dat je kon roken in GTA IV??Ik heb het niet gezien...:s Ik denk ook niet dat dit echt zo is. Ook als je bij Little Jacob bent, krijg je steeds een joint aangeboden. Niko wijst hem steeds af, dus ik denk niet dat hij normale sigaretten rookt. Reageren
The Black Cat Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Zou wel grappig zijn, als je kon roken. En dat je dan als je veel rookt, verslaafd raakt. Dat Niko ineens langzamer beweegt, en dat er boven in het scherm staat: "You need some nicotine. Find some cigarettes" Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 De mensen roken wel maar Niko niet. Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Mss dachten mensen het wel doordat Niko van die shit uitblaast als het koud is. Reageren
Roderickbond Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 De mensen roken wel maar Niko niet. Dat heb ik gezien ja... Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Mss dachten mensen het wel doordat Niko van die shit uitblaast als het koud is. Oh, was dat omdat het koud was .. Ik dacht al, hij rookt, maar ik zie geen sigaret xd. Reageren
Thug_NL Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 waarom zou je moeten roken in gta? Reageren
steintje Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 je hebt van die mensen die je weet wel Reageren
Berik Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Er werd steeds verteld dat je kon roken in GTA IV??Ik heb het niet gezien...:s Ik denk ook niet dat dit echt zo is. Ook als je bij Little Jacob bent, krijg je steeds een joint aangeboden. Niko wijst hem steeds af, dus ik denk niet dat hij normale sigaretten rookt. Gezonde jongen.. alleen jammer dat je niet kan sporten:P.. Bijvoorbeeld met Brucie ofzo! Reageren
battle1970 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) waarom zou je moeten roken in gta? ... nou je het zegt he... ja waarom eigenlijk ik wil ook dat je kan roken maar waarom?? dunno... maar dronken zijn vind ik al leuk genoeg kom niet meer bij van het lachen als je roman en nico ziet wankelen Bewerkt: 1 mei 2008 door battle1970 Reageren
Roderickbond Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 je hebt van die mensen die je weet wel Nou ?? Vertel ! Die... Reageren
nurf Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik zag wel in het Stats menu het volgende staan: Addiction Level. Iemand een idee waar dat dan op slaat? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb eigenlijk nergens gehoord dat je kon roken in gta IV... maarja ik vind het ook niet hoeven ofzo. Offtopic: bij vice city kon dat wel door middel van een cheat, iets van certaindead ofzo dacht ik. (lang niet meer gespeelt) Reageren
steintje Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 je hebt van die mensen die je weet wel Nou ?? Vertel ! Die... een beetje gek zijn >>> Door SummerBase: Nu weer back on topic graag... Praten over waar dit onderwerp over gaat. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.