Jump to content

Roken?


Roderickbond

Recommended Posts

je hebt van die mensen die je weet wel :engel::ch:

Nou ?? Vertel ! Die...

een beetje gek zijn :bonk:

Waarom dat nou weer. Waarom ben je gek als je vraagt of je kan roken in een spel, ik zou het ook wel lol vinden. Misschien jij dan niet, maar andere misschien wel.

Qoute niet gezien toen ik poste

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Nikko rookt in het hele spel niet, alleen als hij buiten is en als het koud is zie je zijn adem in rook uit zn mond komen , maar dat is logisch. Dus helaas geen nicotine verslavingen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel een sigaret vastpakken. Door mensen die een sigaret hebben omver te lopen en dan met L1 op te pakken. Ik weet alleen niet of hij er iets mee doet want die mensen kwamen met in elkaar slaan, maar voor mij hoeft dat toch niet te kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel een sigaret vastpakken. Door mensen die een sigaret hebben omver te lopen en dan met L1 op te pakken. Ik weet alleen niet of hij er iets mee doet want die mensen kwamen met in elkaar slaan, maar voor mij hoeft dat toch niet te kunnen.

Vet :dans:

Dan ga ik maar even zoeken naar rokende mensen

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel een sigaret vastpakken. Door mensen die een sigaret hebben omver te lopen en dan met L1 op te pakken. Ik weet alleen niet of hij er iets mee doet want die mensen kwamen met in elkaar slaan, maar voor mij hoeft dat toch niet te kunnen.

Ze kunnen ook gewoon op de grond liggen.Ze komen het meste voor achter de balie in een ziekenhuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag wel in het Stats menu het volgende staan:

Addiction Level.

Iemand een idee waar dat dan op slaat?

In hoeverre je aan GTA IV verslaafd bent geloof ik. Het is hetzelfde rijtje waarin staat hoelang je al gespeeld hebt etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...