.Sharingan Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Heb een leren jas aan, met een spijkerbroek. En schoenen zijn witte tennisschoenen(met strepen erop enzo). En als Hat/Glasses heb ik niks. Ik kan wel mijn bivakmuts opdoen Reageren
.Exorcist Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Heb een leren jas aan, met een spijkerbroek. En schoenen zijn witte tennisschoenen(met strepen erop enzo). En als Hat/Glasses heb ik niks. Ik kan wel mijn bivakmuts opdoen Huh kan je die bivak muts nog op doen na die missie dan?? lijkt me wel vet. Reageren
hugootje Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Heb een leren jas aan, met een spijkerbroek. En schoenen zijn witte tennisschoenen(met strepen erop enzo). En als Hat/Glasses heb ik niks. Ik kan wel mijn bivakmuts opdoen Huh kan je die bivak muts nog op doen na die missie dan?? lijkt me wel vet. Dat wist ik ook niet, en heb die missie al lang gedaan:O En heeft iemand al ontdekt hoe het zit met die handschoenen die die in heel veel screens aan heeft maar niet te vinden zijn in de winkel? Zelf draag ik wisselend een zwart pak met rode stropdas en een grijs pak met zwarte stropdas, met zwarte stropdas, vooral omdat je later in het spel (waar ik nu ben) te maken krijgt met maffia families, etc. vind ik een trainingspakkie niet gepast meer. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Kostuum met rode das want ik moest de bankoveral doen. Reageren
Earth Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Heb nu een mooi grijs pak, met die tennisschoenen (de bruine), ziet er wel vet uit. Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Blauwe spijkerbroek met soort van dikke gele jas, best lelijk maarja. Reageren
XrfX Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hijs meer gespierd dan dik hoor. Nounee ,kijk maar eens van de zijkant.Dan tref je een buik van hier tot Tokio aan. Heb trouwens ook het zwart pak met rode stropdas XrfX' Reageren
AOSY86 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hijs meer gespierd dan dik hoor. Nounee ,kijk maar eens van de zijkant.Dan tref je een buik van hier tot Tokio aan. Heb trouwens ook het zwart pak met rode stropdas XrfX' haha lol heb GTA pas vandaag ontvangen, en net had ik date met michelle. spijkerbroek -schoen - jas gekocht. Over paar dagen heb ik ook net pak aan hoor Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Camoflage(sp?) broek, leer jassie of dat blauwe Wadidas vessie die eerste pet alleen op om hem eraf te laten vallen Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Wie heeft de geniale topictitel veranderd?! :cry: Kostuum met rode das want ik moest de bankoveral doen. Is het voor het sollicitatiegesprek ook verplicht een pak aan te hebben? Want tijdens het voorafgaand gesprekje zei de opdrachtgever; "And Niko, get yourself a suit." Maar die had ik al aan. Het eerste wat ik deed toen ik op het twee eiland kwam was nieuwe kleren kopen. Snel dat allochtonenpakje dumpen. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik maak LC onveilig in een net kloffie, maar geen pak.. Vind ik er nog niet bij passen, heb als safehouse nog steeds een afgeragd appartement, vandaar.. Draag nu een nette koltrui met een zwart jasje erover, een zwarte nette broek en die ontzettend foute lakschoentjes!! Ook heb ik de pilotenbril uit de eerste winkel nog op (heb er zelf nmlk ook zo één! nadeel van de bril is, dat je hem continue verliest.... Vervelend, dat realisme..! Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 De black perseus suit met een rode das en witte schoenen/zwarte puntschoenen!!! HEERLIJK gewoon! Reageren
It's me, Niko Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Zwarte jas met legerbroek (camouflage) en zwarte laarzen/bergschoenen Reageren
Charlton91 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Ik heb een zwart pakje aan met stropdas en wit bloesje, en daaronder mooie zwarte lak schoentjes. Achter op het doosje van het spel, heeft Nikko handschoenen aan, waar kan ik die kopen? die handschoenen zitten alleen in de trailer ze zitten niet in het spel Reageren
FerryN Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Tevens heb ik een zwart/donkergrijs pak aan, met een goude/bruine blouse eronder, en heb van die Smartshoes aan. Had eerst ook een piloten bril op, maar Kiki vond hem maar niks, dat zei ze op de tweede date ook. Later, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.