niko belic Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 zo'n grijs pak met dikke M4 in mijn hand een een gaafen super GT Reageren
Hayte Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 soms het Claude Pak meestal een grijze flight jacket (Russische winkel), jeans en grijze sneakers Reageren
Fa_ Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 zwarte pak met een gestreepte das en om het compleet te maken zij ik in een Huntley Sport Reageren
Scarface92 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Bij mij is het meestal verschillend, de ene keer doe ik een net pak aan met mooie schoenen, uiteraad. En de andere keer loop ik rond in een spijkerbroek of trainingsbroek en een jasje. Maar m'n standaard kleren zijn toch wel het flight jacket en een simpele zwarte spijkerbroek. Reageren
GTA_fan_psp Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Zo goed als altijd in het zwarte pak met rode stropdas van Perseus. Ziet er lkkr gelikt uit Reageren
gamerz1o1 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 De GTA 3 outfit die je krijgt als je Playboy X killed en je omkleed in zijn Penthouse[/font] Reageren
FerryN Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 De GTA 3 outfit die je krijgt als je Playboy X killed en je omkleed in zijn Penthouse[/font] Ja, klopt, dit is ook een vette outfit, hoop dat bij de nieuwe GTA die hopelijk in Vice city gaat spelen, dat je daar die outfit ook kan, die rocked namelijk. Die heb ik soms ook aan, en die doktorsuitfit en dan met een ambulance rondscheuren is ook wel cool. Dan rij je de ventjes aan, en dan ga je ze 'nep' reanimeren. Later, Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Smooth and nice black suit, white shirt, red tie, black trousers and... WHITE SNEAKERS Reageren
Farynthane Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik switch meestal tussen de pakken van $2000 en dan met van die mooie nette schoenen eronder. Reageren
Valto Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik hou van dat zwarte pak met witte blouse en rode stropdas. Voel me dan echt zo'n hitman :D Reageren
rjravi1 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 zwarte pak met een strop das als een echte verse huurmoordenaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.