Jump to content

Search and Delete


studio dewolf

Recommended Posts

Het beste wat je kan doen is, de politie wagen in die kant zetten, waar die gast naar toe vlucht. Zorg dat je een Uzi of andere subautomatisch machine geweer hebt. Zet de sirene aan, en blijf gewoon schieten wanneer het kan. Als dit niet lukt, probeer het een paar keer, om een beetje gewend te raken, aan het schieten uit een auto. Dit is inderdaad best moeilijk, ik had ook moeite met deze missie, ik heb hem 3 keer overgedaan.

Succes !

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gelukt. Ik deed veel schieten en nauwelijks botsen. Zijn auto brandt en hij stapt af. Ik schiet op zijn benen en hij valt op de grond en auto ontploft en andere auto ook dus hij wordt ook ontplofd dus dood. missie volbracht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de missie zeer makkelijk. Vanaf de eerste keer is 'ie gelukt.

Probeer eerst voldoende Pistol-ammo en Uzi-ammo te hebben. Daarna steel je een politiewagen (best één bij een politiebureau) en zoek je die gast 'Rivas Lyle'. Nadat je hem gevonden hebt rijd je er met je politiewagen naartoe, en parkeer je je wagen bij de garage achter het huis. Je gaat naar binnen en ziet de cutscene. Daarna loop je zo snel mogelijk naar je wagen toe en probeer je de auto van Rivas veel te beuken en voer een drive-by uit op de wagen met Left1.gif.

Na een tijdje zal hij uit zijn auto stappen en hoef je hem alleen nog maar te overrijden of dood te schieten. Probeer vaak te oefenen op je rijkunsten zodat je hem goed kan achtervolgen.

Veel succes, en laat iets weten wanneer hij uitgespeeld is of er iets niet lukt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...