Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kunt op de ouderwetse manier gaan 'mappen', maar tegenwoordig kan het ook met een simpel programmaatje: MapEditor, kortweg MEd. Een zekere 'luuk' heeft er ooit een tutorial van gemaakt, welke je hier kunt vinden. De downloadlink van MEd kun je hierboven vinden.

Geplaatst:

Heb ik gedaan nu een ander probleem ik kijk bij waar je iets neer kan zetten en ik ga naar los santos airport daar klik ik op dan loopt hij vast!

Geplaatst:

Probeer anders deze tutorial van Wauzie te volgen. Heb je je schans al in 3DSMax staan? Of wil je gewoon een schans hebben, zonder dat je ook maar iets weet over modden? In dat laatste geval kun je dit misschien beter ook maar even doorlezen.

Geplaatst:
Probeer anders deze tutorial van Wauzie te volgen. Heb je je schans al in 3DSMax staan? Of wil je gewoon een schans hebben, zonder dat je ook maar iets weet over modden? In dat laatste geval kun je dit misschien beter ook maar even doorlezen.

nee ik bedoel ik klik op visible items dan klik ik op LS airprt dan krijg ik van rapport verzenden niet verzenden.

Geplaatst:

Ooooh, zeg dat dan meteeen. :7

Vertel anders eens wat voor videokaart en processor jij hebt. Het kan wel eens zo zijn dat je computer niet goed genoeg is om al die bestanden te laden (als je ze visible maakt) en dat het programma dan afsluit. Weet je niet wat voor videokaart je hebt, ga dan naar Start > Uitvoeren > 'dxdiag' zonder aanhalingstekens > Kijk op tabblad 'Systeem' voor je processor en op tabblad 'Beeldscherm' voor je grafische kaart.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...