Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Gebruiken jullie ook zo veel de taxi of juist niet ? Ik wel en ik heb nu al $1088 uitgegeven aan de taxi. Reageren
Earth Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik gebruik 'bijna' altijd de Taxi, is lekker makkelijk en je ziet veel van de stad. Maar als ik er geen één kan vinden ga ik zelf naar m'n bestemming rijden. Reageren
rendual Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 een auto rippe en dan zelf de stad onveilig maken vind ik veel leuker Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 die taxichaffeurs van Roman vindt ik anders wel hondsbrutaal, het is dan wel handig zo een taxi, maar om nou egt de hele route uitgescholden te worden door die chaffeur gaat een beetje te ver. meestal jaag ik hem een kogel door zijn kop Reageren
WWW.outer Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik jat altijd een auto, parkeer hem voor een taxi zodat ie niet wegrijdt, en dan neem ik alsnog de taxi!! Reageren
Jack-IV Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Een taxi is inderdaad erg handig als je van het ene eiland naar het andere moet rijden, maar anders rijd ik gewoon zelf. Reageren
Swiggers Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik gebruik altijd de taxi, maar dan wel de Privé taxi van Roman's bedrijf. Dit is verdomd makkelijk, en het kost je helemaal niets. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ligt eraan waar ik naar toe moet, als ik naar een missie rijd, pak ik mijn eigen auto. Als ik een date heb, of iets anders waar je binnen een bepaalde tijd moet zijn, pak ik de taxi + skip. Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Gebruiken jullie ook zo veel de taxi of juist niet ?Ik wel en ik heb nu al $1088 uitgegeven aan de taxi. zo weinig zeg ik heb nu al $5368 Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hoe neem je een taxi? Je doet LT, dan stap ik in maar dan doet Niko alsof hij de auto steelt en dan gaat de chauffeaur uit de auto...help? Reageren
Thug_NL Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik ga bijna altijd met de taxi heeft me totaal $ 4181 gekost en heb er zo een 260 mile mee gereden Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hoe neem je een taxi? Je doet LT, dan stap ik in maar dan doet Niko alsof hij de auto steelt en dan gaat de chauffeaur uit de auto...help? Hoe ver ben jij met het spel ? Want met de taxi gaan kun je pas vanaf een bepaalde missie. Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hoe neem je een taxi? Je doet LT, dan stap ik in maar dan doet Niko alsof hij de auto steelt en dan gaat de chauffeaur uit de auto...help? LT zal iets voor de Xbox zijn, maar de manier waarop lijkt me hetzelfde. Je roept dus de taxi met de zogenaamde LT, en als je als passagier wilt instappen houd je de 'instap'-knop (volgens WikiGTA is dat de Y-toets) gedurende 3 seconden vast. Als het goed is, zal Niko nu instappen als passagier. Dit werd overigens ook tijdens één van de missies uitgelegd, en de melding wil ook nog wel eens verschijnen als je net de taxi hebt geroepen. Succes Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Zonder de taxi was het spel echt langdradig lijkt me Ik ga bijna alleen maar met de taxi, en dan skippen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.