Jump to content

wat moet ik doen


Gta-Alien

Recommended Posts

't kan prima hoor, als je al binnen 10 uur op de 25% kunt zitten kan je daar nu al best zijn... Je kunt de submissies zoals Taxi rijden, paramedic, vigilante etc doen. Je kunt de contacten met je vrienden op pijl houden. Zoeken naar easter eggs noem het maar op, Er is vast nog genoeg te doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

heb je de allerlaatste missie dan ook al gedaan dat je naar het verlaten pakhuis ofzoiets moet?

anders kan je idd nog altijd alle jumps, hidden packets en pigeons doen

en de wanted mensen van de politie computer doen ect

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor het geld gekozen.

alithegunner is bij jou roman ook dood?[/font]

Als je voor geld kiest word roman gedood, als je voor wraak kiest word Kate Mcreary gedood[/font]

wrm wraak nemen diegene heeft tog niks gedaan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, oké in keuzes maken ben ik erg dom :7

Ik heb playboy X laten leven, gekozen voor geld i.p.v wraak. Damn :bonk:

Overnieuw beginnen dan maar, of wachten op downloadbare savegame :-(

Ik heb liever Kate dood want als je kiest voor Roman dood dan kan je haar niet meer spreken.[/font]

offtopic: weet iemand een site waar je een savegame kan downloaden voor de ps3 waarbij je de laatste missie overnieuw kan doen. (zal wel niet maarja het valt te proberen) :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat zou willen doen; :tu:

Nou als je moet kiezen tussen Wraak of Geld dan zit je rond de 58 procent gok ik. Dan krijg je dus de Bruiloft, en wat er verder gebeurt staat hieronder beschreven in Spoiler tekst omdat je dan kan zien wat de gevolgen zijn en wat je als echte laatste missie moet doen wat ik gehoord heb en zelf gedaan:

Ik koos dus voor het geld omdat roman dat zei, en roman werd dus gedood op de bruiloft van hem en Mallorie. Kate werd boos en ik kan haar niet meer bellen. Daarna moest ik Dimitri doden, en toen kwam de aftiteling (dus de laatste missie). En ik hoorde als je voor Wraak kiest dat dan kate word gedood, en dat je daarna Jimmy P moet doden en dat dan de aftiteling komt.[/font]

Ps. Als je daar straks komt en je kan het uploaden etc. en je wilt het doen zou het heel fijn zijn. Het is voor de ps3 natuurlijk, hier heb ik ook een topic voor aangemaakt bij savegame aanvraag ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...