Jump to content

Zit je al op het tweede eiland?

Zit je al op het tweede eiland?  

126 leden hebben gestemd

1. 1. Zit je al op het tweede eiland?

• Ja
      76
    • Bijna
      15
    • Nee
      31

Recommended Posts

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

7

• Only GrandTheftAuto

2

• Miek

2

• Thug_NL

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Je bedoelt Wall Street, dat is idd geweldig ja. Al dat verkeer enzo, die grote reclameborden.

Geplaatst:
Je bedoelt Wall Street, dat is idd geweldig ja. Al dat verkeer enzo, die grote reclameborden.

Vooral die inmens grote kont :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik doe rustig aan, alles goed zien en benutten :D. Eiland 1 dus jah.

Bewerkt: door nurf
Geplaatst:

Ik zit in het 2e eiland, en ik vind het echt een onwijs mooi eiland, vooral timesquire hebben ze echt goed na gedaan, heb 2 jaar daar gewoond en het ze hebben het echt goed na gebouwd, wel iets ingekort maar veel dingen (Hotels etc) komen er echt letterlijk in terug. Echt top! :eten:

Geplaatst:

Heb onder tussen ook de savehouse in Alderney, het huisje stelt niet zoveel voor. Maar het is in ieder geval wel beter dan de savehouse in Bohan.

Geplaatst:

Ik ben bij lange na nog niet op het 2de eiland (denk ik)... Ik vind het veel te leuk om rond te rijden en te klooien... Beetje geld verzamelen.. uitgaan.. darten... bowlen..... beetje schieten !!!!! winkels overvallen......politiemissies doen....

De "verhaallijn" heb ik pas een klein stukje gedaan.. Heb nu pas 1 missie van faustino gedaan.. en ben denk ik al een uurtje of 8 bezig... :dans:

Geplaatst:

Ik heb alleen nog Die Bohan, Dukes en Broker. En ik zit op 26,3%. Ik hoop dat ik snel die middelste krijg!

Geplaatst:
Ik ben bij lange na nog niet op het 2de eiland (denk ik)... Ik vind het veel te leuk om rond te rijden en te klooien... Beetje geld verzamelen.. uitgaan.. darten... bowlen..... beetje schieten !!!!! winkels overvallen......politiemissies doen....

De "verhaallijn" heb ik pas een klein stukje gedaan.. Heb nu pas 1 missie van faustino gedaan.. en ben denk ik al een uurtje of 8 bezig... :dans:

winkels overvallen hoe doe je dat?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...