Vinewood Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 ik heb net gekeken in het politie burea in san fiero bij mij stonden er een paar politie auto's, 2 clovers en 1 sea sparrow verder geen auto's lijkt me dus fake maar waar is de garage in los santos ? mischien staan daar wel alle auto's waar je in gereden heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 ik heb net gekeken in het politie burea in san fierobij mij stonden er een paar politie auto's, 2 clovers en 1 sea sparrow verder geen auto's lijkt me dus fake maar waar is de garage in los santos ? mischien staan daar wel alle auto's waar je in gereden heb het is niet fake want ik kom soms mijn auto's tegen maar niet vaak maar dat komt omdat ik er niet vaak heen gaat maar hier is je poltieburo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 (bewerkt) het is niet fake want ik kom soms mijn auto's tegen maar niet vaak maar dat komt omdat ik er niet vaak heen gaat maar hier is je poltieburo bedankt maar in san fiero is het wel fake ik kom clover's tegen en sea sparrow zit ik nooit in maar toch staan ze er zijn denk auto's die in beslag zijn genomen Bewerkt: 16 februari 2005 door vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 het is niet fake want ik kom soms mijn auto's tegen maar niet vaak maar dat komt omdat ik er niet vaak heen gaat maar hier is je poltieburo bedankt maar in san fiero is het wel fake ik kom clover's tegen en sea sparrow zit ik nooit in maar toch staan ze er zijn denk auto's die in beslag zijn genomen ik vind het niet fake,er worden gewoon voertuigen daar gespawmed laats kwam ik een hunter tegen en een tank en daar heb ik al in geen tijden ingezetten maar het is grappig en normaal nix fakes aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 ik denk dat je auto daar alleen staat als je in je auto busted bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 ja oke 2pac maar het topic heet: politie bureau, alle auto's waar jij in heb gereén maar ik ben op alle 2 de locatie gaan kijken niet alle auto's staan er alleen politie auto's een nog een paar normale zoals seasporrow en clover's dus een rare topic naam dan maar het is wel grappig net als wat 2pac zegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Meestal staat er in LS politiebureau ook politie auto,s met de klep open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Meestal staat er in LS politiebureau ook politie auto's met de klep open dat van los santos die garage is al bekend kan het ook hier in de topic lezen dat van die motorklep was ook al bekend vindt het opzich wel raar politie wagen's met de motorklep open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Meestal staat er in LS politiebureau ook politie auto's met de klep open dat van los santos die garage is al bekend kan het ook hier in de topic lezen dat van die motorklep was ook al bekend vindt het opzich wel raar politie wagen's met de motorklep open ze zijn hem misschien wel aan het opvoeren zijn weet iemand waar je een politiewatercannontank kan vinden? B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Meestal staat er in LS politiebureau ook politie auto's met de klep open dat van los santos die garage is al bekend kan het ook hier in de topic lezen dat van die motorklep was ook al bekend vindt het opzich wel raar politie wagen's met de motorklep open ze zijn hem misschien wel aan het opvoeren zijn weet iemand waar je een politiewatercannontank kan vinden? B) neej ze zijn hem niet aan het opvoeren de politiewatertank krijg je alleen met end of line (gouw in garage zetten dan ) voortaan zoekfunctie gebruiken wel opzich zit er humor in hoe krij je een hunter of seasporrow uit die garage lukt niet. wel grappig die politie agenten die in die garage lopen hebben brillen nodig ze schieten zeer slecht terwijl een echte politie (die over straat lopen) veel beter kan schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 (bewerkt) ff terug ontopic, er is geen garage waar je al je auto's terug kan vinden. en voor iedereen die zegt van WEL die moet het mij maar eens laten zien wat niet kan. als die playstation nog geen 4 verschillede auto's kan vertonen. hoe moet dat dan met die 10.000 auto's die ik heb bereden????? :angry: van mij part kan er een dik slot op want het is weer gewoon een onzintopic netzoals er velen zijn. ookal heb ik dat niet voor het zeggen. Bewerkt: 18 februari 2005 door loempiaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 (bewerkt) ne ,niet alle auto's staan er dat past niet als je busted bent en je word uit je auto getroken staat hij in een van de politie garage's. :rolleyes: kan iemand er een screen van maken voor loempiaman??? Bewerkt: 19 februari 2005 door gtadude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 sorry, ik heb het fout. je hebt gelijk, er stond vandaag mijn getunde auto auto in die garage alleen: k ben daarin niet gebust zover ik mij kan herinneren :o ?! ik heb die auto gewoon in die loods bij terrino achtergelaten toen ik een missie ging doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 jah kan ook zoveel manieren om auto's te jatten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.