Miek Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wat jammer dat we geen gGTA IV bezitten,zo'n droomgame.Ook ik heb er geen.Dus ik dacht:laten we een topic aanmaken om hier onder ons over te praten en zo. Zo'n droomgame...Boehoe,ik word een beetje depri Reageren
cartman91 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 zoek een hobby of een leven, dan valt het wel mee Reageren
WWW.outer Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Of koop een ps3 of X360 met GTA IV. en als je geen geld hebt, Spaar er voor. Of speel bij vrienden, of ga naar Livestreams of gameplay filmpjes op internet kijken!! Reageren
Earth Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Je hebt meer dan een jaar de tijd gehad om te sparen voor een Playstation 3 + GTA IV, dus niet zielig doen. Reageren
joppie Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Nu mag je tog wel links zetten? Deze is egt leuk en op hoge kwaliteit: Livestream Reageren
WWW.outer Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Nu mag je tog wel links zetten?Deze is egt leuk en op hoge kwaliteit: Livestream BEDANKT!!!, ik kon ze zelf al niet meer vinden (misschien te slecht gezocht??) Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik krijg gta iv en een ps3 pas in augustus maarja life goes on Reageren
steintje Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik krijg gta iv en een ps3 pas in augustus maarja life goes on oh la di oh la da life goes on haaaaaa life goes on. Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 lol wat probeer je egt te doen Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 @ Heester & Cartman: Het is jammer voor de mensen die geen GTA IV hebben, maar dat betekent dan toch niet direct dat die mensen geen leven hebben? Ik zou het ook kut vinden als ik geen GTA IV kon bemachtigen, maar ook voor hen gaat het leven wel gewoon door hoor. Ik zie zelf het nut van dit topic ook niet echt in, maar dan nog, dan laat je andere toch even in hun waarde? Reageren
Foxr Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Achja, ik heb 'm ook niet. Ik volg nu even vanalles over GTA-4, omdat het een tof spel is. Over een paar dagen sluit ik me gewoon ervan af, en zodra er een releasedatum voor de PC bekend is (mocht die ooit komen), dan ga ik me weer verheugen op het spel. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik krijg gta iv en een ps3 pas in augustus maarja life goes on oh la di oh la da life goes on haaaaaa life goes on. All you need is GTA, GTA GTA is all you need Reageren
Paddo Tha Mad-O Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Achja, ik heb 'm ook niet. Ik volg nu even vanalles over GTA-4, omdat het een tof spel is. Over een paar dagen sluit ik me gewoon ervan af, en zodra er een releasedatum voor de PC bekend is (mocht die ooit komen), dan ga ik me weer verheugen op het spel. Zouden mijn woorden kunnen zijn Reageren
Diedjuhh Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Mensen ik heb ook nog geen GTA IV Maar....... Over een paar weken ga ik me een HD Ready van Samsung halen + een Xbox360 GTA IV Pack van al het geld wat ik me heb gespaard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.