Hackman Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik krijg heel misschien een Ps3 met IV... Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb geen GTA IV, maar ik ben bijna jarig dus alleen maar geld vragen Xbox 360 kopen en da GTA IV als spel erbij. Reageren
Hackman Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wat heb jij een geluk... Ik ben pas jarig in 29 Juni en dan is de kans nog klein... Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik ben volgende week zondag jarig, dus mijn pakket komt zeer binnenkort binnen Reageren
steintje Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik ben volgende week zondag jarig, dus mijn pakket komt zeer binnenkort binnen koop anders een cd van de beatles past wel bij dit topic. >>> Door SummerBase: Waar slaat dit op? Dit heeft toch helemaal niks met het onderwerp te maken? Voer persoonlijke gesprekken in de chat, of in een topic die daar over gaat... Begrijp me niet verkeerd, maar door de hoge stroom aan bezoekers moeten we het een beetje in goede banen lijden. <<< Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Haha, kheb al aardig wat Beatle nummers op m'n iPod, dus dat hoeft niet Reageren
kevboy09 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik ben morgen jarig. Das wel mazzel, gewoon een paar dagen naar de release jarig Maar zoals andere zeggen: Je kan sparen, maar je kan ook een baan nemen PS: Tegenweoordig kan je een PS3 + GTA IV al goedkoper krijgen dan alles de PS3 Reageren
Foxr Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik ben morgen jarig. Das wel mazzel, gewoon een paar dagen naar de release jarig Maar zoals andere zeggen: Je kan sparen, maar je kan ook een baan nemen PS: Tegenweoordig kan je een PS3 + GTA IV al goedkoper krijgen dan alles de PS3 Ik ben gewoon een PC-gamer, en zal nooit een console kopen (ook al kan ik er tientallen betalen). Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 kom op get real het is niet omdat je GTA IV niet hebt dat je leven voorbij is. koop een console voordelen:je gaat mee met de tijd je hebt GTA IV je bent een HD gamer en je hebt nog andere leuke games Reageren
Heester Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 @ Heester & Cartman: Het is jammer voor de mensen die geen GTA IV hebben, maar dat betekent dan toch niet direct dat die mensen geen leven hebben? Ik zou het ook kut vinden als ik geen GTA IV kon bemachtigen, maar ook voor hen gaat het leven wel gewoon door hoor. Ik zie zelf het nut van dit topic ook niet echt in, maar dan nog, dan laat je andere toch even in hun waarde? ''Dus ik dacht:laten we een topic aanmaken om hier onder ons over te praten en zo. Zo'n droomgame...Boehoe,ik word een beetje depri'' Hij doet net of de wereld vergaat Reageren
Miek Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Binnen vijf jaar is de PS 4 daar Reageren
Carl-J Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb al net nieuwe tv gekregen en krijg nu in de zomer GTA+PS3 maar tot die tijd kan ik hem altijd spelen bij familie/vrienden Reageren
IVaddict Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb hem afgelopen donderdag besteld bij de Free record shop. Ze zouden doorgeven als het spel binnen was. Dat kon zijn tussen nu en 2 weken. Dus best wel lang wachten Nu maar hopen dat ik snel een telefoontje krijg zodat ik lekker kan gamen! IVaddict Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb hem afgelopen donderdag besteld bij deFree record shop. Ze zouden doorgeven als het spel binnen was. Dat kon zijn tussen nu en 2 weken. Dus best wel lang wachten Nu maar hopen dat ik snel een telefoontje krijg zodat ik lekker kan gamen! IVaddict Geen aandacht trekken he met je lettertype Reageren
AXIO Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik ben morgen jarig. Das wel mazzel, gewoon een paar dagen naar de release jarig Maar zoals andere zeggen: Je kan sparen, maar je kan ook een baan nemen PS: Tegenweoordig kan je een PS3 + GTA IV al goedkoper krijgen dan alles de PS3 ben 14 juni jarig, ik kan misschien net voor me birthday krijgen ps3 + gta iv, kan ik samen voor misschien we 420 euro krijgen en dat is gewoon zeer goedkoop want ik zag op andere sites 440 ofzo, maar de man die zaak wist niet zeker dus afwachten of ik zo goedkoop kankrijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.