Jump to content

eiland


Megan

Recommended Posts

Nou niet persee, je hoeft niet alles vrij te spelen. Als je in Brooker ben kun je al naar Bohan bijvoorbeeld.

Lang? Ligt eraan hoe lang je missies door speeld.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Het is minder dan in San Andreas, in San Andreas ben je pas na 30 missies op andere eiland. In GTA IV gaat dat anders, dan krijg je na 15 missies een ander eiland tot je beschikking. En krijg je op alle eilanden missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is minder dan in San Andreas, in San Andreas ben je pas na 30 missies op andere eiland. In GTA IV gaat dat anders, dan krijg je na 15 missies een ander eiland tot je beschikking. En krijg je op alle eilanden missies.

het zijn rond de dertig missie,s hoor ik ben bij 5 % en ik heb 10 missie,s gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

lees de rest van het forum eens door: JA! Je moet weer eilanden vrijspelen en daarna kan je er door tolhuisjes naartoe :Y

Je bent niet verplicht om de tol te betalen. Het kost $5,-. Rijd je gewoon door dan krijg je de politie achter je aan. 1 ster gelukkig maar die je vrij snel weer kwijt bent. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb goede tips voor tol niet te betalen zonder politie. Je moet rijden met politieauto en je mag doorrijden door de tol helemaal gratis en zonder wanted level.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...