Megan Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 moet je weer zoals in de andere gta de eilanden vrij spelen want ik horde ergens dat je gewoon tol moet betalen bij tolhuisjes Reageren
tmffirework Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 lees de rest van het forum eens door: JA! Je moet weer eilanden vrijspelen en daarna kan je er door tolhuisjes naartoe Reageren
Megan Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 duurt het lang voor je een eiland vrijspeeld Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Nou niet persee, je hoeft niet alles vrij te spelen. Als je in Brooker ben kun je al naar Bohan bijvoorbeeld. Lang? Ligt eraan hoe lang je missies door speeld. Bewerkt: 1 mei 2008 door DenkaanHenk Reageren
Megan Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 dat bedoel ik moet je veel missies Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 dat bedoel ik moet je veel missies Niet zo heel veel, als je alleen de missies doet, ben je ongeveer bij 20% op het volgende eiland Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Het is minder dan in San Andreas, in San Andreas ben je pas na 30 missies op andere eiland. In GTA IV gaat dat anders, dan krijg je na 15 missies een ander eiland tot je beschikking. En krijg je op alle eilanden missies. Reageren
steintje Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Het is minder dan in San Andreas, in San Andreas ben je pas na 30 missies op andere eiland. In GTA IV gaat dat anders, dan krijg je na 15 missies een ander eiland tot je beschikking. En krijg je op alle eilanden missies. het zijn rond de dertig missie,s hoor ik ben bij 5 % en ik heb 10 missie,s gedaan. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ja in begin 25 missies ofzo, maar daarna 15. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 lees de rest van het forum eens door: JA! Je moet weer eilanden vrijspelen en daarna kan je er door tolhuisjes naartoe Je bent niet verplicht om de tol te betalen. Het kost $5,-. Rijd je gewoon door dan krijg je de politie achter je aan. 1 ster gelukkig maar die je vrij snel weer kwijt bent. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb goede tips voor tol niet te betalen zonder politie. Je moet rijden met politieauto en je mag doorrijden door de tol helemaal gratis en zonder wanted level. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.