Jump to content

PS3, XBOX360 of PC


Pennywise The Clown

Recommended Posts

Ik ben van plan een xbox 360 / ps3 te kopen.. wat zijn de voordelen en nadelen van beide concules?

en voor de ps3 heb je daar echt een HD voor nodig om goed beeld te krijgen? ik hoor overal verhalen van schokkerig beeld en vervaagde tekst, mijn ouders zouden er namelijk niet mee akkoord gaan als ik ook nog een hd tv ga kopen :(

volgens mij heb je egt wel een HD tv nodig, want anders word, volgens mij, de kwaliteit van gta iv net zo hoog als die van GTA SA , qua grahics dan..

het is iets minder dan een hd tv maar zeker niet als een ps2. Ik dacht het eerst ook dat het op mijn normale nie mooi zou zijn. maar het valt erug mee. Ik speelde later bij een vriend op een hd tv(x-box) En het verschild niet zo heeel veel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    30

  • Pennywise The Clown

    25

  • denven

    15

  • Dwayne Forge

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

qua reperatieservic kun je beter een xbox 360 kopen dan een playstation want mij broers xbox 360 was kapot gegaan en hij had binnen twee weken geheel nieuwe xbox 360 thuis. Mij playstation 60 gig is 4 weken geleden kapot gegaan en kreeg te horen dat het nog wel even kon gaan duren en plus je krijgt je eigen playstation niet terug maar een andere gerepareerden playstation

Link to comment
Delen op andere websites

@FerryN: Hey onderbouw dan ff je mening anders mogen we je wel fanboy noemen toch?

Even voor de duidelijkheid: Het is Blu-Ray geen blue ray..

________________________________________________________________

Hier een aantal punten:

Xbox 360

+

  • Heerlijke controller, met de linker analoge stick precies bij je duim
  • Exclusives: Halo 3, Ninja Gaiden, Splinter Cell Conviction, GTA IV exclusive downloadable episodes
  • Geen problemen voor de ontwikkelaars van games.
  • Geen vastlopers, consolebugs
  • Xbox Live: Goede service. Zeer veilig. Geen cheats mogelijk.
  • Xbox Originals
  • Makkelijk op Windows Media Center aan te sluiten.
  • Zeker niet duur: €270 voor een normale 360, ten opzichte van €400..

-

  • Xbox Live: €60 voor een jaar Xbox Live.
  • Maakt meer geluid dan PS3
  • Geen Blu-Ray, moet nog komen

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

toen ik dit topic zag dacht ik zal wel weer consol war uitbreken met fanboys maar het valt wel mee ik denk dat je gwn naar de plus en minpunten van allebei moet kijken en dan beslissen want jij weet zelf het best wat je wilt

Link to comment
Delen op andere websites

qua reperatieservic kun je beter een xbox 360 kopen dan een playstation want mij broers xbox 360 was kapot gegaan en hij had binnen twee weken geheel nieuwe xbox 360 thuis. Mij playstation 60 gig is 4 weken geleden kapot gegaan en kreeg te horen dat het nog wel even kon gaan duren en plus je krijgt je eigen playstation niet terug maar een andere gerepareerden playstation

Het ligt er maar net aan wie je aan de lijn krijgt ;) Zo af en toe krijg je mensen voor je Xbox of PS3 aan de lijn die je gelijk hulp bieden, evt. vergoeding voor je console etc. Dat is netjes, maar niet altijd krijg je zo iemand aan de lijn, dus het maakt gewoon niet uit welke console ;)

Maar wél is het zo dat je doordat de Xbox 360 bekend is geworden met het RROD probleem, er nu wel meer ondersteuning ligt op dat gebied, dus daar ben je wel in het voordeel als je een Xbox 360 hebt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@FerryN: Hey onderbouw dan ff je mening anders mogen we je wel fanboy noemen toch?

Even voor de duidelijkheid: Het is Blu-Ray geen blue ray..

________________________________________________________________

Hier een aantal punten:

Xbox 360

+

  • Heerlijke controller, met de linker analoge stick precies bij je duim
  • Exclusives: Halo 3, Ninja Gaiden, Splinter Cell Conviction, GTA IV exclusive downloadable episodes
  • Geen problemen voor de ontwikkelaars van games.
  • Geen vastlopers, consolebugs
  • Xbox Live: Goede service. Zeer veilig. Geen cheats mogelijk.
  • Xbox Originals
  • Makkelijk op Windows Media Center aan te sluiten.
  • Zeker niet duur: €270 voor een normale 360, ten opzichte van €400..

-

  • Xbox Live: €60 voor een jaar Xbox Live.
  • Maakt meer geluid dan PS3
  • Geen Blu-Ray, moet nog komen

Die 4 euro per maand kan je toch geen minpunt noemen ? Ja, geluid maakt hij anders wel veel ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

@FerryN: Hey onderbouw dan ff je mening anders mogen we je wel fanboy noemen toch?

Even voor de duidelijkheid: Het is Blu-Ray geen blue ray..

________________________________________________________________

Hier een aantal punten:

Xbox 360

+

  • Heerlijke controller, met de linker analoge stick precies bij je duim
  • Exclusives: Halo 3, Ninja Gaiden, Splinter Cell Conviction, GTA IV exclusive downloadable episodes
  • Geen problemen voor de ontwikkelaars van games.
  • Geen vastlopers, consolebugs
  • Xbox Live: Goede service. Zeer veilig. Geen cheats mogelijk.
  • Xbox Originals
  • Makkelijk op Windows Media Center aan te sluiten.
  • Zeker niet duur: €270 voor een normale 360, ten opzichte van €400..

-

  • Xbox Live: €60 voor een jaar Xbox Live.
  • Maakt meer geluid dan PS3
  • Geen Blu-Ray, moet nog komen

Die 4 euro per maand kan je toch geen minpunt noemen ? Ja, geluid maakt hij anders wel veel ^_^

Volgens mij, ik weet het niet zeker, is het geluid flink gedaald in de nieuwere modellen, aangezien er een andere DVD-Drive inzit en de DVD-Drive het geluid veroorzaakt ;) Dit weet ik niet zeker hoor, dus ga er niet gelijk vanuit, maar volgens mij klopt het wat ik zeg :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan een xbox 360 / ps3 te kopen.. wat zijn de voordelen en nadelen van beide concules?

en voor de ps3 heb je daar echt een HD voor nodig om goed beeld te krijgen? ik hoor overal verhalen van schokkerig beeld en vervaagde tekst, mijn ouders zouden er namelijk niet mee akkoord gaan als ik ook nog een hd tv ga kopen :(

volgens mij heb je egt wel een HD tv nodig, want anders word, volgens mij, de kwaliteit van gta iv net zo hoog als die van GTA SA , qua grahics dan..

Ik weet niet op welke tv jij dan speelt wil je de graphics van SA krijgen in IV, miss op een zwart-wit tv :7 ,want jij overdrijft fucking zwaar.

En mensen, voor de plus en min punten, kijk deze topci eens door, vind je ze allemaal.

@FerryN: Hey onderbouw dan ff je mening anders mogen we je wel fanboy noemen toch?

Ja graag, want die X360, want die is voor de tweede keer naar de klote, vind je het gek dat ik een ps3fanboy word/ben.

Ik wil geen x360 fanboy zijn en zal ik nooit worden, want m$ naait bijna iedereen met een xbox360, want de 1/3de van de X360 gaat stuk.

Mijn mening, FUCK YOU M$, FUCK YOU XBOX 360!!!!, die twee dingen kunnen me behaarde ballen kussen[/font]

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Ja graag, want die X360, want die is voor de tweede keer naar de klote, vind je het gek dat ik een ps3fanboy word/ben.

Ik wil geen x360 fanboy zijn en zal ik nooit worden, want m$ naait bijna iedereen met een xbox360, want de 1/3de van de X360 gaat stuk.

Mijn mening, FUCK YOU M$, FUCK YOU XBOX 360!!!!, die twee dingen kunnen me behaarde ballen kussen[/font]

Anders ga je mening even fijn op straat uiten ipv in een forum-topic... Overdreven mannetje, werkelijk! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja graag, want die X360, want die is voor de tweede keer naar de klote, vind je het gek dat ik een ps3fanboy word/ben.

Ik wil geen x360 fanboy zijn en zal ik nooit worden, want m$ naait bijna iedereen met een xbox360, want de 1/3de van de X360 gaat stuk.

Mijn mening, FUCK YOU M$, FUCK YOU XBOX 360!!!!, die twee dingen kunnen me behaarde ballen kussen[/font]

Anders ga je mening even fijn op straat uiten ipv in een forum-topic... Overdreven mannetje, werkelijk! :duh:

Ach ja, het is MIJN mening, daar kan jij niks aan veranderen, en tevens zijn dit feiten, iets waar jij met jouw mening niet tegen op kan ;)

Met 1/3 xbox stuk gaan, en dat de mijne al twee keer akpot is gegaan.

@ Denk aan Henk, die komt eral :Y:klap:

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...