Jump to content

PS3, XBOX360 of PC


Pennywise The Clown

Recommended Posts

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    30

  • Pennywise The Clown

    25

  • denven

    15

  • Dwayne Forge

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

FerryN, je kan ook wel overdrijven ;) De Xbox 360 is helemaal niet zo slecht als mensen denken. Ik heb de Xbox 360 nu al vanaf de release (2005) en nog geen enkel probleem gemerkt, op het harde geluid na. Ik heb de Xbox 360 nóóit hoeven vervangen, omdat ie gewoonweg goed werkt :)

En dat de Xbox bij veel mensen kapotgaat, betekent dat ze een verkeerd model hebben uit de tijd dat de Xbox 360 problemen had, en dat is bijna weg. Het probleem komt nog zelden voor. ;)

mvg El Condor

Link to comment
Delen op andere websites

Mijnes 1 keer, de CD lazer was kapot ( bekend probleem )

Ik had de RROD erbij, dus nog meer problemen,

Tevens, er zijn al een paar gasten op de wereld die al 8 x360ers hebben gekregen(reparatie) omdat elke kapot gingen.

Er zullen er wel bij zijn met een nog beter record, rara hoe zou dat komen.

Er zit een NLer bij ;)

Edit Condor, nou, die fouten zijn er nog, behalve zegt M$ dat ze weg zijn, of omdat er Falcon moederborden erin komen/zitten, maar of deze betere kwaliteit zijn is een goede vraag.

M$ heeft de X360ers veel beloofd, maar na mijn mening is er weinig van uitgekomen.

Wat wel uitgekomen is dat de Krassende makende lasers weg zijn, maar de RROD is er nog steeds, zowel de witte als de elite zit deze fout erin.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook ff een poll maken,dat de leden dan kunnen kiezen uit de xbox en PS3.(was alleen een tip je heft het niet perse te doen)

Nee, dat heeft niet echt veel zin denk ik, want de Xbox 360 bezitters zullen voor de Xbox 360 kiezen en de PS3 bezitters voor de PS3 :puh:

Dan krijg je dus hele oneerlijke stemmen in principe, want in de meeste gevallen krijg je amper een goeie reden opgedrukt, dus ik denk niet dat het echt een goed idee is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook ff een poll maken,dat de leden dan kunnen kiezen uit de xbox en PS3.(was alleen een tip je heft het niet perse te doen)

Nee, dat heeft niet echt veel zin denk ik, want de Xbox 360 bezitters zullen voor de Xbox 360 kiezen en de PS3 bezitters voor de PS3 :puh:

Dan krijg je dus hele oneerlijke stemmen in principe, want in de meeste gevallen krijg je amper een goeie reden opgedrukt, dus ik denk niet dat het echt een goed idee is :puh:

Idd, dan krijg je van die fanboy reacties :7

Maar tevens, mijn oom heeft ook een X360, en heeft al twee keer de RROD gekregen in een console, ik ben niet de enigste in mijn buurt, zo ver ken ik nog iemand(Zus vriend) die heeft een X360 maar die heeft nog geen kuren vertoond, dus 2/3 xboxen in de buurt zijn er stuk.

Greetz

Enigste waarop ik kan hopen is dat mijn toekomstige PS3 geen kuren gaat vertonen, anders word ik een PC Fan boy. xD

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

FerryN, je kan ook wel overdrijven ;) De Xbox 360 is helemaal niet zo slecht als mensen denken. Ik heb de Xbox 360 nu al vanaf de release (2005) en nog geen enkel probleem gemerkt, op het harde geluid na. Ik heb de Xbox 360 nóóit hoeven vervangen, omdat ie gewoonweg goed werkt :)

En dat de Xbox bij veel mensen kapotgaat, betekent dat ze een verkeerd model hebben uit de tijd dat de Xbox 360 problemen had, en dat is bijna weg. Het probleem komt nog zelden voor. ;)

mvg El Condor

Hmm, dan heb je geluk.

Link to comment
Delen op andere websites

FerryN, je kan ook wel overdrijven ;) De Xbox 360 is helemaal niet zo slecht als mensen denken. Ik heb de Xbox 360 nu al vanaf de release (2005) en nog geen enkel probleem gemerkt, op het harde geluid na. Ik heb de Xbox 360 nóóit hoeven vervangen, omdat ie gewoonweg goed werkt :)

En dat de Xbox bij veel mensen kapotgaat, betekent dat ze een verkeerd model hebben uit de tijd dat de Xbox 360 problemen had, en dat is bijna weg. Het probleem komt nog zelden voor. ;)

mvg El Condor

Hmm, dan heb je geluk.

Ik heb ook nog geen problemen gehad, heb hem overigens vorig jaar tweedehands gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van begin af aan al gezegt dat als ik een console zou kopen, dat het de PS3 zou worden.

1 van de redenen is alleen al omdat de controller van de PS3 veel lekkerder in je handen ligt. (Ik heb relatief grote handen, maar vind de controller van de Xbox maar bagger). Heb zelfs een PS controller voor de PC :tu:

Daarnaast, uiteraard het gratis gebruik van online networking (Internet moet je toch voor betalen, tenzij je ouders dat doen :7 ).

De console is goedkoper. (Reken eens uit; als je 2 jaar de x360 of 2 jaar de PS3 hebt. Ben je ongeveer 20 euro duurder uit met de x360, alleen al door xbox live. Zo loopt dat natuurlijk op.)

De PS3 is mooier qua uiterlijk en het is gewoon het oude vertrouwde Sony. _O_ Xbox is daarentegen van Microschoft en is daarmee dus al pure shit, net als Windows (Vista) overigens.

Laat Microschoft lekker op de PC markt blijven...

Anyway, ik ga 'm deze week bestellen, met een telefoon abootje. Heb toch te weinig belminuten met mijn huidige abonnement, dus 150 belminuten erbij is toch wel lekker met een gratis PS3 (Met Sixaxis controller) en voor 40 euro erbij met GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb PS3 en Xbox 360, en PS3 is veel beter. Ik spreek uit ervaring, eerst wou ik het zelf ook niet geloven. Het beeld en het geluid is zoveel mooier dan op de Xbox 360, komt ook omdat de PS3 blue ray heeft en de Xbox 360 niet. Dus geloof de mensen die zeggen dat PS3 beter is, dank u voor het lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Motor Storm en Resistance Fall of Man zijn ook geweldige games, en wat denk je van titels als Haze en Killzone 2 die uitkomen. Dat zijn nog maar een paar voorbeelden he, en het is onzin dat de PS3 alleen op een HD TV mooier zijn dan de Xbox 360. Want op mijn breedbeeld TV is de PS3 veel mooier dan de Xbox 360.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, de Red Ring of Death is allemaal gelul.. Ik weet niet waar jullie die 360 neerzetten maar ik heb hem niet gehad en mijn 360 ligt gewoon in een kastje maar met genoeg lucht. Als je hem horizontaal neerzet kom je geen problemen tegen.

En die krassende Hitachi DVD drive is al lang vervangen door een Samsung/Toshiba drive die niet meer krast. Er is nu zelfs een nog nieuwere benQ/Philips drive die weinig geluid maakt.

En de PS3 trekt dan weer veel stof aan, dus die heeft ook weer wat.

____________________________________________________________

Iedereen die de PS3 of 360 of hun makersaan het afkraken is, geef dan even wat argumenten. Anders slaat het namelijk nergens op.

Ikzelf ben namelijk een beetje objectief en heb gekozen voor wat mij het beste lijkt.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ruim 20 dagen geleden al besloten dat het een PS3 zou worden. Die gaat langer mee, en GTAIV zal niet de enigste game worden die ik voorlopig zal gaan spelen.

Ik weet niet of dit topic nog handig is voor andere mensen die voor dezelfde keuze staan; "Xbox360 of PS3", maar ik heb de keuze dus al gemaakt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, de Red Ring of Death is allemaal gelul.. Ik weet niet waar jullie die 360 neerzetten maar ik heb hem niet gehad en mijn 360 ligt gewoon in een kastje maar met genoeg lucht. Als je hem horizontaal neerzet kom je geen problemen tegen.

En die krassende Hitachi DVD drive is al lang vervangen door een Samsung/Toshiba drive die niet meer krast. Er is nu zelfs een nog nieuwere benQ/Philips drive die weinig geluid maakt.

En de PS3 trekt dan weer veel stof aan, dus die heeft ook weer wat.

____________________________________________________________

Iedereen die de PS3 of 360 of hun makersaan het afkraken is, geef dan even wat argumenten. Anders slaat het namelijk nergens op.

Ikzelf ben namelijk een beetje objectief en heb gekozen voor wat mij het beste lijkt.

Das grappig, want de mijne ligt, en heeft meer dan voldoende lucht, en staat niet in een kastje, en toch heeft mijn X360 de RROD gekregen?

En tevens is wat jij zegt niet de volledige probleem, want ik denk als ik je zo zie praten, weet je niet eens wat de RROD inhoudt, maargoed.

Heb je er een verklaring voor, nee, want het is dus niet gelul.

Krassende maken dvddrive voorbij is weet ik, het komt nog zelden voor, en dat zei ik ook al.

En die argumenten, lees de topic maar door, zie je er honderde arugumenten. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...