Jump to content

PS3, XBOX360 of PC

Pennywise The Clown

Recommended Posts

• Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FerryN

30

• Pennywise The Clown

25

• denven

15

• Dwayne Forge

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

geen trilfunctie maar dat komt nog

ik heb al controller met trilfunctie.. is volgens mij tegenwoordig ook in nl al standaard..

gelijk even aanpassen:D

ja ik weet het niet cker hoor wnt mijn controller komt uit japan ;) maar volgensmij hoorde ik al andere mensen uit mijn buurt zeggen dat die ook al trilfunctie op hun controller hadde

Delen op andere websites

geen trilfunctie maar dat komt nog

ik heb al controller met trilfunctie.. is volgens mij tegenwoordig ook in nl al standaard..

gelijk even aanpassen:D

ja ik weet het niet cker hoor wnt mijn controller komt uit japan ;) maar volgensmij hoorde ik al andere mensen uit mijn buurt zeggen dat die ook al trilfunctie op hun controller hadde

Ik heb de trillfunctie welliswaar aan staan, maar heb nog nooit enige thrill gevoelt...

Delen op andere websites

Ik heb de trillfunctie welliswaar aan staan, maar heb nog nooit enige thrill gevoelt...

Dan heb jij dnk ik ook nog een gewone sixaxis controller maar wat ik al zei ik weet het niet cker omdat ik mijn dualshock 3 uit japan heb geimporteerd (een witte yeah :clown: ) dus het zou zo kunnen dat het in NL ook nog niet standaard is maar in america inmiddels al wel en azie ook dus moet niet lang meer duren voordat het hier ook is

Bewerkt: door Destilios
Delen op andere websites

Dan heb jij dnk ik ook nog een gewone sixaxis controller maar wat ik al zei ik weet het niet cker omdat ik mijn dualshock 3 uit japan heb geimporteerd (een witte yeah :clown: ) dus het zou zo kunnen dat het in NL ook nog niet standaard is maar in america inmiddels al wel en azie ook dus moet niet lang meer duren voordat het hier ook is

Bij ons komt die met trilfunctie deze maand of volgende maand :tu:

Ontopic:

Mensen, bedankt alvast voor dee voordelen, vandaag ga ik ze erbij zetten die in 'aanmerking' komen.

Bedankt hiervoor.

Later

Delen op andere websites

Bij ons komt die met trilfunctie deze maand of volgende maand :tu:

Wist ik wel :engel:

;)

Maar ik heb mijn 'Informatie' bericht ge-update, hebbe jullie nog wat opmerkingen, post het maar.

Later!

En was iets vergeten, mijn oom, waarbij zijn Xbox 360 het niet meer deed(RROD) is weer gemaakt, we hebben hem uit mekaar gedraait, koelpasta vervangen, laten over heaten, en nu doet hij het weer.

Dus dat probleem is solved, :tu:

En wat vinden jullie trouwens nog van deze:

ps3-boomerang.jpg

Dat ding is net een boomerang, voordeel daarvan is wel, als je er mee gooit, komt hij altijd terug. :engel:

Godzijdank hebben ze de oude vertrouwde controller gepakt, die is sinds de PSX zeer fijn.

Bewerkt: door FerryN
Delen op andere websites

• 1 maand later...
Ik zou zelf voor de PS3 gaan omdat er ook ander spellen op uit komen die exclusief voor de PS3 komen, omdat je ook gelijk een Blueray Speler hebt, online gratis is etc. Bovendien is de PS3 niet alleen een console, maar ook een multimedia systeem. Je kan er mee internetten, filmpjes bekijken, muziek beluisteren en nog veel meer.

Greetz :sigaar:

Dan zou ik een pc kopen , ik zelf heb een ps 3 gekocht en heb daar best wel spijt van , als je een SPELLETJEScomputer zoekt lijkt me de x-box een betere (en veel goedkopere) keuze .

Ik voel me zelfs behoorlijk vernaggeld door sony , lang verhaal , maar goed (lees slecht) ik zou echt voor de x-box of p.c. gaan

Delen op andere websites

Ik zou zelf voor de PS3 gaan omdat er ook ander spellen op uit komen die exclusief voor de PS3 komen, omdat je ook gelijk een Blueray Speler hebt, online gratis is etc. Bovendien is de PS3 niet alleen een console, maar ook een multimedia systeem. Je kan er mee internetten, filmpjes bekijken, muziek beluisteren en nog veel meer.

Greetz :sigaar:

Dan zou ik een pc kopen , ik zelf heb een ps 3 gekocht en heb daar best wel spijt van , als je een SPELLETJEScomputer zoekt lijkt me de x-box een betere (en veel goedkopere) keuze .

Ik voel me zelfs behoorlijk vernaggeld door sony , lang verhaal , maar goed (lees slecht) ik zou echt voor de x-box of p.c. gaan

Argument graag?

Zo kan iedereen van alles zeggen.

Netzoals alle PS3 of X360 reacties, waarom?

Delen op andere websites

Ik zelf heb een xbox maar ik moet je aanraden een cooler van 25 euro erbij te kopen ;) de xbox wordt snel warm waardoor je Red Ring Of Death ( R.R.O.D ) kunt krijgen dat kan je ook krijgen door als eerste keer spelen gelijk een spel zoals gta erin te stoppen, laat je xbox wennen aan gears of war ofzo een dagje en daarna gta lV en dat van die graphics is onzin, ik heb een 42 inch LCD tv nou hij draait mooi hoor, de kleuren zijn perfect alles is perfect, je kan online, alleen zijn er veel constructie fouten in de xbox, maar zoals ik al zei met die cooler heb je nergens last van ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...