Jump to content

PS3, XBOX360 of PC


Pennywise The Clown

Recommended Posts

De RROD is gewoon een ding dat aanduidt hoeveel

de Xdoos achterloopt op de Pleestation. De PS koelt

zichzelf min of meer af terwijl je speelt, als het over-

verhit dreigt te raken, dus is zo'n melding ofzo over-

bodig. de Xdoos geeft wél een melding, en deze geeft

hij zo nu en dan ook te laat, waardoor er dus dingen

smelten en die hele Xdoos misschien wel niet meer

bruikbaar is.

Ehm, voor het geval je het niet weet: Elke (spel)computer koelt zichzelf. Misschien is het niet het beste, maar ze koelen zichzelf. Voor de rest wat je zegt is inderdaad waar. Daarom is Micro$oft ook het kutste bedrijf in de wereld :duh:... Ik snap dat ze geld willen, maar dan moeten ze niet Windows Vista en de 360 helemaal afraffelen. Ik vind de nieuwe 360 wel oke, ookal heeft die ook foutjes..

Maarr, ik kan me voorstellen dat de Pleestation 3 ook wel wat foutjes heeft, hele kleine (miniscule) foutjes.

Offtopic: De minibike, die is toch illigaal? En dat de PS3 stof aantrekt kijk ik niet van op, mijn PS2 is ook zo'n stofmagneet terwijl mijn 360 nauwelijk stof heeft.

De PS2? qua stof vind ik die echt reuze meevallen :o

jij hebt zeker zo eentje met zo'n uitschuifklepje voor

de cd, en niet zo'n open/dicht gebeuren?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    30

  • Pennywise The Clown

    25

  • denven

    15

  • Dwayne Forge

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da is egt makelijk : de PS3 Natuurlijk !!!!

Goedzo, je leert snel :Y

@Alex, niet dit bericht maar dat daarvoor..

Jep, zo een heb ik.

En geef 'ns argumenten waarom de PS3 beter is!!! Ik wil het wel eens weten, dus niet meteen zeiken dat die beter is..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben inmiddels weer aan het twijfelen, mede dankzij die irritante zwarte bolletjes die M4X zijn post zo uitgebreid en makkelijk leesbaar maakt :7

Het scheelt in principe maar 100 euro. Mocht ik mijn ps2 voor 150/200 kunnen verkopen, dan zou 200 euro voldoende bij te leggen geld zijn, mede dankzij mijn gulle familie en mijn verjaardag over een maandje.

Ik denk dat de PS- ers (waar ik op dit moment ook nog bij hoor) mij wel overtuigd hebben.

Dan maar de vraag:

Wat voor PS3's zijn er, en welke zou ik het beste kunnen nemen 'indien' ik hiervoor zou gaan? De 60GB schijnt namenlijk meer fouten te geven dan de 40GB.

ik heb een 60 gb model en er zitten niet meer fouten in want er zijn al veel updates geweest en nu is het opgelost maar ja kan alleen noch maar een 40gb model kopen of een 20gb

Link to comment
Delen op andere websites

Da is egt makelijk : de PS3 Natuurlijk !!!!

Goedzo, je leert snel :Y

@Alex, niet dit bericht maar dat daarvoor..

Jep, zo een heb ik.

En geef 'ns argumenten waarom de PS3 beter is!!! Ik wil het wel eens weten, dus niet meteen zeiken dat die beter is..

Ik heb in een van mijn vorige posts al een argument

tevoorschijn getovert:

Playstation 3 heeft ten eerste meer geheugen

Playstation 3 heeft ten tweede Blu-ray, en die term zul

je in de toekomst nog erg vaak te horen krijgen

Playstation 3 heeft ten derde een beter koelingssysteem,

hij toont tenminste geen RROD als er al dingen smelten /

losraken op het moederbord :')

3 voor de prijs van een, nu blij? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in een van mijn vorige posts al een argument

tevoorschijn getovert:

Playstation 3 heeft ten eerste meer geheugen

Playstation 3 heeft ten tweede Blu-ray, en die term zul

je in de toekomst nog erg vaak te horen krijgen

Playstation 3 heeft ten derde een beter koelingssysteem,

hij toont tenminste geen RROD als er al dingen smelten /

losraken op het moederbord :')

3 voor de prijs van een, nu blij? :)

Ik tover er ook een paar tevoorschijn:

-Met de Xbox heb je een hele community met Demo's, video's en meer..

-Je betaalt voor Xbox Live, dus je verbinding (hoort) werkt altijd optimaal.

Nu van de Xbox Live en alles door naar de hardware

-Hardware van de 360 is nog niet zo slecht (alhoewel, bij de nieuwe versie's)

Naar de meningen, van vele 360 bezitters (waaronder ik)

-Vriendelijk en makkelijk dashboard (weet niet hoe het in het algemeen heet..)

-Betere controller.

-Overzichtelijke Xbox Live functie's.

Dus PS3 bezitters geef het maar niet[/font] op, want jullie zijn dus helemaal niet[/font] gpwnd, g0wn3d, enz, door de 360!

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox raakt toch ook veel oververhit ofzo me stiefbroertje heeft zeker 4x een xbox gehad en allemaal over verhit geraakt. nu heeft ie ps3 gekocht nog geen raare dingen mee gehad 1x ging hij ff haperen bij gtaIV

Link to comment
Delen op andere websites

Om dan toch maar even op het fanboyisme af te gaan. Een Xbox360 heeft nu een minieme kans om een RROD te hebben. Waarom? Omdat ze deze in de nieuwe modellen eruit hebben gehaald. Mijn Xbox 360 minimum 10 uur per dag te draaien en ik heb nog altijd geen problemen.

hij toont tenminste geen RROD als er al dingen smelten /

losraken op het moederbord :')

Waar heb je dit vandaan gehaald? Als je een Xbox 360 in normale staat op een tafel zet en hem niet verschuift of mee gaat gooien kan er ook niets loskomen. Als je met een PS3 gaat gooien komt er ook niets los?

Playstation 3 heeft ten eerste meer geheugen

Sinds de dag van vandaag bestaan er 60GB harde schijven voor de Xbox 360. Op mijn eigen computer kan ik de hele schijfruimte niet volkrijgen met films, games, .. Dan ga je me nu niet zeggen dat iemand zijn eigen PS3 al volgekregen heeft. En als dat wel het geval is, denk ik dat diegene dan een grote kuis moet doen.

Playstation 3 heeft ten tweede Blu-ray, en die term zul je in de toekomst nog erg vaak te horen krijgen

Xbox 360 is gestopt met het produceren van de HD-DVD modellen die je in de winkel vindt. Wel zijn ze al begonnen met het ontwerpen van Bluy-Ray spelers voor de Xbox 360.

Als je geen Xbox 360 of PS3 hebt, spreek je er dan ook niet over uit. Het is logisch dat je alles negatiefs vind op het internet over een bepaalde console. Zij die een werkende console hebben zitten natuurlijk thuis te gamen.

Bewerkt: door Merticus XVII
Link to comment
Delen op andere websites

Om dan toch maar even op het fanboyisme af te gaan. Een Xbox360 heeft nu een minieme kans om een RROD te hebben. Waarom? Omdat ze deze in de nieuwe modellen eruit hebben gehaald. Mijn Xbox 360 minimum 10 uur per dag te draaien en ik heb nog altijd geen problemen.
hij toont tenminste geen RROD als er al dingen smelten /

losraken op het moederbord :')

Waar heb je dit vandaan gehaald? Als je een Xbox 360 in normale staat op een tafel zet en hem niet verschuift of mee gaat gooien kan er ook niets loskomen. Als je met een PS3 gaat gooien komt er ook niets los?

Volgens mij weet er iemand niet zo goed

wat de RROD is en inhoudt :$

Link to comment
Delen op andere websites

De oorzaak bij een RROD ligt niet bij één onderdeel, het is een samenwerking van slechte componenten en designfouten, waardoor eventuele slechte componenten voor problemen kunnen zorgen. Denk hierbij aan slechte soldeerpunten door gebruik van loodvrije soldeer, timing-problemen met het geheugen of simpelweg kapotte chips. Vooral de soldeerpunten schijnen een probleem te zijn, de slecht gekoelde GPU kan het moederbord vervormen door niet goed afgevoerde warmte waardoor er extra stress op de soldeerpunten komt te staan. Deze soldeerpunten zijn dan zelf weer van slechte kwaliteit omdat veel fabrikanten nog niet goed om weten te gaan met loodvrije soldeer.

Dat is wat een Red Ring Of Death inhoud. En als je had gelezen begon ik met het schrijven over de RROD en had ik voor het filmpje een opmerking gemaakt uit loskomende dingen bij de Xbox360 dat vrijwel onmogelijk is als je er niet mee slaat met een verwijzing naar het filmpje. Ik denk dat ik die een RROD al verschillende keren meegemaakt heb en niet heb moeten laten herstellen perfect weet wat de RROD inhoud.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds de dag van vandaag bestaan er 60GB harde schijven voor de Xbox 360. Op mijn eigen computer kan ik de hele schijfruimte niet volkrijgen met films, games, .. Dan ga je me nu niet zeggen dat iemand zijn eigen PS3 al volgekregen heeft. En als dat wel het geval is, denk ik dat diegene dan een grote kuis moet doen.

okey true dat de xbox elite een 120 hdd heeft maar bij een ps3 kun je elke grote harde schijf er in doen die je zelf wilt (mits het een laptop hdd is) dus hier kan niks tegen op

Xbox 360 is gestopt met het produceren van de HD-DVD modellen die je in de winkel vindt. Wel zijn ze al begonnen met het ontwerpen van Bluy-Ray spelers voor de Xbox 360.

Dit is helemaal niet waar.. Microsoft heeft zelf meerdere malen gezecht dat er GEEN blu ray addon word gemaakt. Ze hebben hier ook niet eens rechten voor want ze zijn niet lid van de blu-ray association

EDIT:

niet dat ik iets heb tegen de xbox ik vind het juist een heel tof ding maar ik persoonlijk vind de ps3 toffer en ik had voorheen ook een ps2. dus voor mij was de keuze snel gemaakt.

En ik vind dat iedereen zelf moet kiezen voor welke console ze gaan.

Bewerkt: door Destilios
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...