Jump to content

PS3, XBOX360 of PC


Pennywise The Clown

Recommended Posts

Microsoft werkt aan een externe blu-ray-speler voor de Xbox 360 die in mei op de markt zou moeten komen. De spelcomputerfabrikant lijkt daarmee de nederlaag van hd-dvd, dat eerder het standaard hd-formaat voor de 360 was, te erkennen.

Dit hebben medewerkers van Microsoft in Amerika tegenover Smarthouse bevestigd.

De overstap moet ervoor zorgen dat de Xbox 360 kan blijven concurreren met de Playstation 3, die al vanaf de lancering over een ingebouwde blu-ray-speler beschikt. Daardoor is er wereldwijd een behoorlijke afzetmarkt voor blu-ray ontstaan, wat naar verluidt de voornaamste reden zou zijn dat filmstudio's en retailers massaal voor blu-ray hebben gekozen.

Microsoft lijkt nu eieren voor zijn geld te kiezen nu hd-dvd uit de schappen lijkt te verdwijnen. Bovendien heeft Peter Moore, destijds vice-president van Xbox, al op de CES in 2006 gezegd dat er ooit een blu-ray-speler voor de Xbox 360 zou kunnen komen, mocht de noodzaak er komen. Overigens is de kans dat er een Xbox 360-model met een ingebouwde blu-ray-speler komt, klein: Microsoft ziet daar volgens Smarthouse geen brood in, aangezien de fabrikant verwacht dat downloads een grote rol gaan spelen in de hd-markt.

Hoe dan ook, Microsoft zal met een oplossing moeten komen om met PS3 te kunnen concurreren. De tijd is inmiddels verstreken, maar dat betekend niet dat er niet voor gezorgd wordt dat Xbox 360 games binnenkort op een Blu-Ray spelen kan draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    30

  • Pennywise The Clown

    25

  • denven

    15

  • Dwayne Forge

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoe dan ook, Microsoft zal met een oplossing moeten komen om met PS3 te kunnen concurreren. De tijd is inmiddels verstreken, maar dat betekend niet dat er niet voor gezorgd wordt dat Xbox 360 games binnenkort op een Blu-Ray spelen kan draaien.

nou ik lees toch heel iets anders hier

"Lite-On is niet bezig met een blu-ray-speler voor de Xbox 360", zo heeft Microsoft volgens website MCV laten weten. De consolefabrikant claimt niet geinteresseerd te zijn in een bd-rom-drive, omdat het afspelen van hd-films niet de belangrijkste functie van een spelcomputer is. "We willen het grootste aanbod aan games bieden. Voor gebruikers die geïnteresseerd zijn in een optimale beleving van films bieden we het grootste aanbod aan on-demand hd content en de mogelijkheid om normale dvd's in hd af te spelen", aldus een woordvoerder van Microsoft. bron: klik
dus ik vraag het me toch egt af. +zoals ik al zei ze zijn ook niet lid van de blu ray assiciation. en daar moet je lid van zijn als je blu ray spelers wil maken. En het zou ook wel heel erg zuur zijn als alle 360 bezitters verplicht een blu ray speler moeten kopen voor hun 360 om nog games te kunnen spelen want 1 ding weet ik zeker en dat is dat m$ geen gratis blu ray spelers gaat weggeven ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft zal toch met een oplossing moeten komen. Het is niet dat ze nu die uitspraak doen, dat ze later geen Bluy-Ray speler op de markt brengen. En zoals je al zegt: Wat gaat er gebeuren met de mensen die geen Bluy-Ray speler gaan hebben in hun Xbox 360. Wie zal het zeggen? De keuze gaat bij Microsoft liggen ...

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft zal toch met een oplossing moeten komen. Het is niet dat ze nu die uitspraak doen, dat ze later geen Bluy-Ray speler op de markt brengen. En zoals je al zegt: Wat gaat er gebeuren met de mensen die geen Bluy-Ray speler gaan hebben in hun Xbox 360. Wie zal het zeggen? De keuze gaat bij Microsoft liggen ...

Dat lijkt me toch vals nieuws..

Als micro$oft dat doet, dan verliezen ze heel veel inkomsten, dat weet ik nu al. Zo stom is Microsoft niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet quoten, ik reageer gewoon even op alles wat ik zojuist gelezen heb.

1. "Geen blue ray voor de 360, dus dan kunnen de 360 gamers geen games meer spelen." Leg eens uit? Op de 360 game je direct vanaf de DVD, zonder installaties. Nu brengen ze alle games toch ook gewoon uit op DVD voor de 360? Je weet wel, groen hoesje enzo? Je denkt toch niet serieus dat, omdat blue ray heeft gewonnen van HD DVD, alle games vanaf nu alleen op blue ray worden overgebracht? :?

2. De HD speler die je er tot voor kort los erbij kon kopen voor de 360 was puur voor HD DVD's met films, niet om mee te gamen.

3. De Ps3 én 360 gamer hebben niets aan een HardDisk van meer dan 20 G? De ps3 gamer moet voor iedere game een installatie uitvoeren, die ruimte inneemt op de HDD. De Ps3 gamer heeft dus wel degelijk veel HDD ruimte nodig.

De 360 gamer krijgt de HDD echt nooit vol... Vooral omdat de 360 gamer alle media (films, muziek, foto's) die op pc/laptop staan live kan streamen via de router naar de 360 met een simpele druk op de knop.. Ik hoef dus nooit meer films op DVD te branden om ze op 37" LCD te zien. Dat is het voordeel van Microsoft: producten zijn te combineren.

4. "PSN is gratis." Ja klopt, en dus is Sony niet verplicht om PSN in de lucht te houden, lees je gebruikershandleiding van de Ps3 er maar op na. Als ze willen trekken ze er zo de stekker uit, hoe hard je ook klaagt. Voor xbox LIVE betaal je, dus krijg je kwaliteit. Betere servers, goeie en geteste updates.

5. "Microsoft kan niet op blue ray overgaan, want ze zijn geen lid van de Blue Ray association"

De blue ray association is puur een verzameling van bedrijven die de kennis over blue ray hebben ingekocht. Als Microsoft erbij wil of belang heeft, kopen ze de hele association simpelweg op, hun kennende. Ik zie het probleem niet.

6. "Microsoft zal met een oplossing moeten komen om met Sony te concurreren." Haha! :schater:

Ja dus... al eens de beurswaarden van beide bedrijven naast elkaar gelegd? Ok, de gamedivisie van Sony heeft een sterkere positie dan de gamedivisie van Microsoft op consolegebied. Maar Microsoft heeft voor de PC de grootste vinger in de pap. Trouwens, waaron komt Sony met een Trophie systeem op de ps3? Vinden jullie dat niet teveel op Microsoft's achievements lijken? Waarom doen ze dat?

Last but not least: Microsoft is hard bezig te werken aan Motion Capture, de Wii techniek dus. Ze gaan ervoor zorgen dat dit systeem kan communiceren met de huidige xbox 360 die bij ons 360 gamers in de woonkamer ligt. De 360 heeft meer raakvlakken met de Wii gamer dan de ps3.

Op de Wii (ik begin al niet eens over de grafische achterstand, het is geen next-gen) zijn alle games de laatste tijd simpelweg ruk. Op de Nintendo console komen alleen nog maar rip offs en updates van oudere games. Daarnaast is de console niet toegankelijk voor de echte games. Het apparaat is niet gemaakt voor next gen gaming, in geen enkel opzicht.

Mijn conclusie:

Als de Wii op zijn gat gaat, komt Microsoft uit met Motion Capture Controllers en een update via LIVE zodat alle 360's wereldwijd er gelijk klaar voor zijn. Het hele Wii publiek wandelt dan recht in de open armen van Microsoft. En voila, Microsoft wordt marktleider op consolegebied! Wacht maar af... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

lol denk je nu echt dat je zo slim bent, Blu Ray is gewoon de toekomst kerel en als M$ BRA zo zou opkopen hadden ze dat al lang gedaan hoor ps3 zal gewoon altijd de koploper blijven, geloof me 360 is de laatste console van M$ er zal geen vervolg meer komen, en als ze een vervolg uitbrengen zonder Blu Ray kunnen ze het mooi vergeten.

oh en betaal jij maar voor je internet connectie hoor voor je info, ps3 bezitters hebben zoiets als een playstation store waar we alles kunnen downloaden wat we nodig hebben :schater:, hoeven we heus geen 60 euro per jaar voor te betalen.

en denk je nu echt dat sony zomaar de PSN gaat platleggen voor sony zijn wij gewoon klanten, en M$ ziet jullie gewoon lopen als een briefje van 100$

:cya:

verder maak ik me hier niet meer druk over want de cnsole sectie bij M$ zal toch binnen de korste keren platliggen.

( en als mijn ps3 harddisk volstaat (wat niet zo vlug gaat) koop ik gewoon een nieuwe harde schijf en steek ik die in men ps3 en ik kan weer verder ;))

(en nog iets ivb met trophy systeem, wat voor zwakke vergelijking is dat nu weer ? als ik zeg achievement denk jij direct aan de 360 ofzo, dus volgens jou mocht Sony dus geen trophy systeem uitbrengen omdat het op de achievements van 360 lijkt haha kom ander eens met beter pluspunten kun je me tenminste overtuigen ;))

Bewerkt: door Jordy_Wvl
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet quoten, ik reageer gewoon even op alles wat ik zojuist gelezen heb.

1. "Geen blue ray voor de 360, dus dan kunnen de 360 gamers geen games meer spelen." Leg eens uit? Op de 360 game je direct vanaf de DVD, zonder installaties. Nu brengen ze alle games toch ook gewoon uit op DVD voor de 360? Je weet wel, groen hoesje enzo? Je denkt toch niet serieus dat, omdat blue ray heeft gewonnen van HD DVD, alle games vanaf nu alleen op blue ray worden overgebracht? :?

Nee, maar bij GTA IV was R* games al aan de limiet, dus MS moet voor grotere en betere spellen een grote massaopslagmedium hebben, en de Duallayer kan 'maar' 8.7 gig ofzo opslaan, dus daarom zijn ze bezig met de Triplelayer dvd, maar deze kan 51 of 52 gig aan, nu is Bluray bezig met de Duallayer Bluray disk, die ongeveer 80gig aan kan, dus is MS weer in de minderheid.

2. De HD speler die je er tot voor kort los erbij kon kopen voor de 360 was puur voor HD DVD's met films, niet om mee te gamen.

Ja, klopt, verder niks over te zeggen.

3. De Ps3 én 360 gamer hebben niets aan een HardDisk van meer dan 20 G? De ps3 gamer moet voor iedere game een installatie uitvoeren, die ruimte inneemt op de HDD. De Ps3 gamer heeft dus wel degelijk veel HDD ruimte nodig.

De 360 gamer krijgt de HDD echt nooit vol... Vooral omdat de 360 gamer alle media (films, muziek, foto's) die op pc/laptop staan live kan streamen via de router naar de 360 met een simpele druk op de knop.. Ik hoef dus nooit meer films op DVD te branden om ze op 37" LCD te zien. Dat is het voordeel van Microsoft: producten zijn te combineren.

Nou, ik heb ongeveer 10 a 13 demo's en 1 spel geinstalleert, en ik heb nog 20 gig van de 37 gig over, bij de Xbox 360 heb ik wel eens last gehad dat mijn hdd bijna vol zat, nog ongeveer 1 a 2 gig overhad, zonder films en muziek op te slaan.

Idenm dito voor de PS3.

En nog iets, niet iedere spel hoef je te installeren.

En voor de PS3 kan je zo een grotere HDD inzetten, je hoeft een grotere HDD te kopen, in te pluggen, en te laten detecteren, en je kunt bv een 500gig HDD inzetten, zonder je garantie kwijt te raken, bij MS is dit wel anders, je raakt de garantie op je HDD kwijt, en je moet je HDD nog eens flashen.

4. "PSN is gratis." Ja klopt, en dus is Sony niet verplicht om PSN in de lucht te houden, lees je gebruikershandleiding van de Ps3 er maar op na. Als ze willen trekken ze er zo de stekker uit, hoe hard je ook klaagt. Voor xbox LIVE betaal je, dus krijg je kwaliteit. Betere servers, goeie en geteste updates.

Ja, dit klopt, maar denk je zelf dat Sony hun Updates niet testen, na die blunder met de 2.40 update, dit was lang niet op elke PS3, dus kan best dat MS dit ook kan krijgen, maar de X360 heeft wel problemen gehad met andere dingen.

Sony kan idnerdaad zo de stekker eruit trekken, maar denk je dat ze dat gaan doen?

Denk dat jij zelf dat ook niet zo doen.

5. "Microsoft kan niet op blue ray overgaan, want ze zijn geen lid van de Blue Ray association"

De blue ray association is puur een verzameling van bedrijven die de kennis over blue ray hebben ingekocht. Als Microsoft erbij wil of belang heeft, kopen ze de hele association simpelweg op, hun kennende. Ik zie het probleem niet.

Dit klopt, maar waarom zouden ze dat doen als ze bezig zijn met de Triplelayer Dvd?

6. "Microsoft zal met een oplossing moeten komen om met Sony te concurreren." Haha! :schater:

Ja dus... al eens de beurswaarden van beide bedrijven naast elkaar gelegd? Ok, de gamedivisie van Sony heeft een sterkere positie dan de gamedivisie van Microsoft op consolegebied. Maar Microsoft heeft voor de PC de grootste vinger in de pap. Trouwens, waaron komt Sony met een Trophie systeem op de ps3? Vinden jullie dat niet teveel op Microsoft's achievements lijken? Waarom doen ze dat?

Sony heeft een betere positie op Consolegebied dan MS, vooral na de blunder met die kutmoederbord van de Xbox 360, maar ook omdat Sony langer bezig was met Consoles.

Zo heeft MS een goede positie qua Games, denk maar aan de zeer gewilde Halo serie, en de komende Halo Wars(strategie Halo game), en de Forza en Project Gotham Racing series, natuurlijk heeft de PS3 ook goeie Exclusives, zoals Gran Turismo en de MGS Series, die nu ermee gekapt is.

Tevens loopt de PS3 nu verder vooruit omdat ze een Bluray speler erin hebben, maar omdat de graphics beter zijn(Ze gebruiken nu pas ongeveer 1/4) terwijl de Xbox 360 voor deze graphics toch wel hard moeten werken, maar de X360 is dan wel weer 2 jaar ouder.

En als je een vergelijking als de Tropy systeem gaat maken, kunnen we zo nog vele vergelijkingen maken, want ehh, consoles lijken gewoon veel op elkaar.

Last but not least: Microsoft is hard bezig te werken aan Motion Capture, de Wii techniek dus. Ze gaan ervoor zorgen dat dit systeem kan communiceren met de huidige xbox 360 die bij ons 360 gamers in de woonkamer ligt. De 360 heeft meer raakvlakken met de Wii gamer dan de ps3.

En jij zeggen waarom de PS3 nu ook een Trophy systeem heeft, terwijl MS van andere consoles af kijkt, de Wii in dit geval, en tevens heeft de PS3 de Sixaxis, ook een beetje afgekeken van de Wii, maar MS gaat verder en pakt als ware de complete besturing van de Wii.

Op de Wii (ik begin al niet eens over de grafische achterstand, het is geen next-gen) zijn alle games de laatste tijd simpelweg ruk. Op de Nintendo console komen alleen nog maar rip offs en updates van oudere games. Daarnaast is de console niet toegankelijk voor de echte games. Het apparaat is niet gemaakt voor next gen gaming, in geen enkel opzicht.

Behalve de besturing is de Wii niet echt Next Gen ja, maar dit topic gaat niet over de Wii.

Mijn conclusie:

Als de Wii op zijn gat gaat, komt Microsoft uit met Motion Capture Controllers en een update via LIVE zodat alle 360's wereldwijd er gelijk klaar voor zijn. Het hele Wii publiek wandelt dan recht in de open armen van Microsoft. En voila, Microsoft wordt marktleider op consolegebied! Wacht maar af... :Y

De vraag is nog, hoeveel gaat MS voor die controllers vragen, hun kennende vragen ze er een hoop geld voor, als de Sixaxis al 50 euro kost(en dual shock 60), en de Wii controllers(beide) 60 euro, wat gaat MS dan wel niet vragen voor hun controllers, 80 euro ofzo?

En denk niet dat iedereen zomaar even naar MS gaat, mensen kijken ook na de kwaliteit, en iedereen weet, MS heeft grote blunders gemaakt met hun eerste moederbord en na hoeveel jaar is dat opgelost? Nog nooit eigenlijk, want ze moesten er zelfs een andere moederbord erin plaatsen, want dat oude was voor hun niet te repareren.

Alles wat dikgedrukt staat heb ik op gereageert!

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

lol denk je nu echt dat je zo slim bent, Blu Ray is gewoon de toekomst kerel en als M$ BRA zo zou opkopen hadden ze dat al lang gedaan hoor ps3 zal gewoon altijd de koploper blijven, geloof me 360 is de laatste console van M$ er zal geen vervolg meer komen, en als ze een vervolg uitbrengen zonder Blu Ray kunnen ze het mooi vergeten.

oh en betaal jij maar voor je internet connectie hoor voor je info, ps3 bezitters hebben zoiets als een playstation store waar we alles kunnen downloaden wat we nodig hebben :schater:, hoeven we heus geen 60 euro per jaar voor te betalen.

en denk je nu echt dat sony zomaar de PSN gaat platleggen voor sony zijn wij gewoon klanten, en M$ ziet jullie gewoon lopen als een briefje van 100$

:cya:

verder maak ik me hier niet meer druk over want de cnsole sectie bij M$ zal toch binnen de korste keren platliggen.

( en als mijn ps3 harddisk volstaat (wat niet zo vlug gaat) koop ik gewoon een nieuwe harde schijf en steek ik die in men ps3 en ik kan weer verder ;))

(en nog iets ivb met trophy systeem, wat voor zwakke vergelijking is dat nu weer ? als ik zeg achievement denk jij direct aan de 360 ofzo, dus volgens jou mocht Sony dus geen trophy systeem uitbrengen omdat het op de achievements van 360 lijkt haha kom ander eens met beter pluspunten kun je me tenminste overtuigen ;))

Denk jij nu dat je heel slim bent? Volgens mij heb jij alleen maar op de PS3 gespeeld en nooit op de Xbox 360 en ook nooit naar de feiten gekeken. Microsoft maakt nog altijd kans op de top, waarom zouden ze de BRA kopen als ze al een console hebben met HD DVD. Ze maken dan ooit nog de Xbox 720 ofzo, dan zouden ze die BRA opkopen. En als ze die zonder Blueray kopen zijn ze echt niet slim, en geloof me bij Microsoft zitten slimme jongens.

Xbox Live en PSN, dan is Xbox Live toch beter. Ja, je moet betalen. Je krijgt tenminste kwaliteit er voor terug en als er iets fout gaat moet het gegarandeerd lukken. Kan je van PSN niet zeggen.

En ja Microsoft ziet ons lopen als een briefje van 100, maar denk je dat dat bij Sony niet is?

En waarom zou de MS sectie platliggen? Er zijn al jaren trouwe fans van Xbox, kijk bv. de controller, die is net ietsje anders wat mensen toch fijner vinden. Dus Xbox krijgt heus wel een vervolg.

Over dat Thropie system, Jackie heeft gelijk maar zegt hij dat het niet mag?

Link to comment
Delen op andere websites

lol denk je nu echt dat je zo slim bent, Blu Ray is gewoon de toekomst kerel en als M$ BRA zo zou opkopen hadden ze dat al lang gedaan hoor ps3 zal gewoon altijd de koploper blijven, geloof me 360 is de laatste console van M$ er zal geen vervolg meer komen, en als ze een vervolg uitbrengen zonder Blu Ray kunnen ze het mooi vergeten.

oh en betaal jij maar voor je internet connectie hoor voor je info, ps3 bezitters hebben zoiets als een playstation store waar we alles kunnen downloaden wat we nodig hebben :schater:, hoeven we heus geen 60 euro per jaar voor te betalen.

en denk je nu echt dat sony zomaar de PSN gaat platleggen voor sony zijn wij gewoon klanten, en M$ ziet jullie gewoon lopen als een briefje van 100$

:cya:

verder maak ik me hier niet meer druk over want de cnsole sectie bij M$ zal toch binnen de korste keren platliggen.

( en als mijn ps3 harddisk volstaat (wat niet zo vlug gaat) koop ik gewoon een nieuwe harde schijf en steek ik die in men ps3 en ik kan weer verder ;))

(en nog iets ivb met trophy systeem, wat voor zwakke vergelijking is dat nu weer ? als ik zeg achievement denk jij direct aan de 360 ofzo, dus volgens jou mocht Sony dus geen trophy systeem uitbrengen omdat het op de achievements van 360 lijkt haha kom ander eens met beter pluspunten kun je me tenminste overtuigen ;))

Denk jij nu dat je heel slim bent? Volgens mij heb jij alleen maar op de PS3 gespeeld en nooit op de Xbox 360 en ook nooit naar de feiten gekeken. Microsoft maakt nog altijd kans op de top, waarom zouden ze de BRA kopen als ze al een console hebben met HD DVD. Ze maken dan ooit nog de Xbox 720 ofzo, dan zouden ze die BRA opkopen. En als ze die zonder Blueray kopen zijn ze echt niet slim, en geloof me bij Microsoft zitten slimme jongens.

Xbox Live en PSN, dan is Xbox Live toch beter. Ja, je moet betalen. Je krijgt tenminste kwaliteit er voor terug en als er iets fout gaat moet het gegarandeerd lukken. Kan je van PSN niet zeggen.

En ja Microsoft ziet ons lopen als een briefje van 100, maar denk je dat dat bij Sony niet is?

En waarom zou de MS sectie platliggen? Er zijn al jaren trouwe fans van Xbox, kijk bv. de controller, die is net ietsje anders wat mensen toch fijner vinden. Dus Xbox krijgt heus wel een vervolg.

Over dat Thropie system, Jackie heeft gelijk maar zegt hij dat het niet mag?

Nou ehhh, XBOX 360 heeft geen HD DVD!

Xbox 360 maakt gebruik van Dual Layer DVD, en ze zijn bezig met een Triple Layer DVD, omdat de DL DVD niet groot genoeg is, en de Triple Layer DVD word ongeveer gelijk aan de Bluray, maar de Bluray disk gaan ze veranderen door er nog een laagje op te plakken zodat die ongeveer 80 gig aankan, en dus nog meer dan de TripleLayer DVD.

En wat jij bedoelt met HD DVD, dat is alleen voor films op een HD DVD schijfje.

Voor de games word alleen DL DVD's gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

lol denk je nu echt dat je zo slim bent, Blu Ray is gewoon de toekomst kerel en als M$ BRA zo zou opkopen hadden ze dat al lang gedaan hoor ps3 zal gewoon altijd de koploper blijven, geloof me 360 is de laatste console van M$ er zal geen vervolg meer komen, en als ze een vervolg uitbrengen zonder Blu Ray kunnen ze het mooi vergeten.

oh en betaal jij maar voor je internet connectie hoor voor je info, ps3 bezitters hebben zoiets als een playstation store waar we alles kunnen downloaden wat we nodig hebben :schater:, hoeven we heus geen 60 euro per jaar voor te betalen.

en denk je nu echt dat sony zomaar de PSN gaat platleggen voor sony zijn wij gewoon klanten, en M$ ziet jullie gewoon lopen als een briefje van 100$

:cya:

verder maak ik me hier niet meer druk over want de cnsole sectie bij M$ zal toch binnen de korste keren platliggen.

( en als mijn ps3 harddisk volstaat (wat niet zo vlug gaat) koop ik gewoon een nieuwe harde schijf en steek ik die in men ps3 en ik kan weer verder ;))

(en nog iets ivb met trophy systeem, wat voor zwakke vergelijking is dat nu weer ? als ik zeg achievement denk jij direct aan de 360 ofzo, dus volgens jou mocht Sony dus geen trophy systeem uitbrengen omdat het op de achievements van 360 lijkt haha kom ander eens met beter pluspunten kun je me tenminste overtuigen ;))

Denk jij nu dat je heel slim bent? Volgens mij heb jij alleen maar op de PS3 gespeeld en nooit op de Xbox 360 en ook nooit naar de feiten gekeken. Microsoft maakt nog altijd kans op de top, waarom zouden ze de BRA kopen als ze al een console hebben met HD DVD. Ze maken dan ooit nog de Xbox 720 ofzo, dan zouden ze die BRA opkopen. En als ze die zonder Blueray kopen zijn ze echt niet slim, en geloof me bij Microsoft zitten slimme jongens.

Xbox Live en PSN, dan is Xbox Live toch beter. Ja, je moet betalen. Je krijgt tenminste kwaliteit er voor terug en als er iets fout gaat moet het gegarandeerd lukken. Kan je van PSN niet zeggen.

En ja Microsoft ziet ons lopen als een briefje van 100, maar denk je dat dat bij Sony niet is?

En waarom zou de MS sectie platliggen? Er zijn al jaren trouwe fans van Xbox, kijk bv. de controller, die is net ietsje anders wat mensen toch fijner vinden. Dus Xbox krijgt heus wel een vervolg.

Over dat Thropie system, Jackie heeft gelijk maar zegt hij dat het niet mag?

neen ik denk helemaal niet dat ik slim ben, Sony ziet mij niet als een briefje van 100 hoor, want zij hebben een enorm verlies gedaan en ontwikkelt nog steeds updates en patches voor ons, en PSN is dik in orde.

en over jackie het komt er zo op neer.

en ja ik heb al 360 gespeeld het ziet er wel mooi uit enzo, maar als ze niet meegaan in blue ray zullen ze vlug platliggen (zal niet voor morgen zijn maar het komt als ze er niet in mee gaan)

Bewerkt: door Jordy_Wvl
Link to comment
Delen op andere websites

lol denk je nu echt dat je zo slim bent, Blu Ray is gewoon de toekomst kerel en als M$ BRA zo zou opkopen hadden ze dat al lang gedaan hoor ps3 zal gewoon altijd de koploper blijven, geloof me 360 is de laatste console van M$ er zal geen vervolg meer komen, en als ze een vervolg uitbrengen zonder Blu Ray kunnen ze het mooi vergeten.

oh en betaal jij maar voor je internet connectie hoor voor je info, ps3 bezitters hebben zoiets als een playstation store waar we alles kunnen downloaden wat we nodig hebben :schater:, hoeven we heus geen 60 euro per jaar voor te betalen.

en denk je nu echt dat sony zomaar de PSN gaat platleggen voor sony zijn wij gewoon klanten, en M$ ziet jullie gewoon lopen als een briefje van 100$

:cya:

verder maak ik me hier niet meer druk over want de cnsole sectie bij M$ zal toch binnen de korste keren platliggen.

( en als mijn ps3 harddisk volstaat (wat niet zo vlug gaat) koop ik gewoon een nieuwe harde schijf en steek ik die in men ps3 en ik kan weer verder ;))

(en nog iets ivb met trophy systeem, wat voor zwakke vergelijking is dat nu weer ? als ik zeg achievement denk jij direct aan de 360 ofzo, dus volgens jou mocht Sony dus geen trophy systeem uitbrengen omdat het op de achievements van 360 lijkt haha kom ander eens met beter pluspunten kun je me tenminste overtuigen ;))

Denk jij nu dat je heel slim bent? Volgens mij heb jij alleen maar op de PS3 gespeeld en nooit op de Xbox 360 en ook nooit naar de feiten gekeken. Microsoft maakt nog altijd kans op de top, waarom zouden ze de BRA kopen als ze al een console hebben met HD DVD. Ze maken dan ooit nog de Xbox 720 ofzo, dan zouden ze die BRA opkopen. En als ze die zonder Blueray kopen zijn ze echt niet slim, en geloof me bij Microsoft zitten slimme jongens.

Xbox Live en PSN, dan is Xbox Live toch beter. Ja, je moet betalen. Je krijgt tenminste kwaliteit er voor terug en als er iets fout gaat moet het gegarandeerd lukken. Kan je van PSN niet zeggen.

En ja Microsoft ziet ons lopen als een briefje van 100, maar denk je dat dat bij Sony niet is?

En waarom zou de MS sectie platliggen? Er zijn al jaren trouwe fans van Xbox, kijk bv. de controller, die is net ietsje anders wat mensen toch fijner vinden. Dus Xbox krijgt heus wel een vervolg.

Over dat Thropie system, Jackie heeft gelijk maar zegt hij dat het niet mag?

neen ik denk helemaal niet dat ik slim ben, Sony ziet mij niet als een briefje van 100 hoor, want zij hebben een enorm verlies gedaan en ontwikkelt nog steeds updates en patches voor ons, en PSN is dik in orde.

en over jackie het komt er zo op neer.

en ja ik heb al 360 gespeeld het ziet er wel mooi uit enzo, maar als ze niet meegaan in blue ray zullen ze vlug platliggen (zal niet voor morgen zijn maar het komt als ze er niet in mee gaan)

Lees eens wat ik hierboven schreef

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ehhh, XBOX 360 heeft geen HD DVD!

Xbox 360 maakt gebruik van Dual Layer DVD, en ze zijn bezig met een Triple Layer DVD, omdat de DL DVD niet groot genoeg is, en de Triple Layer DVD word ongeveer gelijk aan de Bluray, maar de Bluray disk gaan ze veranderen door er nog een laagje op te plakken zodat die ongeveer 80 gig aankan, en dus nog meer dan de TripleLayer DVD.

En wat jij bedoelt met HD DVD, dat is alleen voor films op een HD DVD schijfje.

Voor de games word alleen DL DVD's gebruikt.

Ok, dat zal wel want ik heb daar niet zo veel verstand van :7.

@Jordy_Wvl

Dus jij denk dat Sony dit doet zodat je lekker kan gamen? Komop zeg, waarom bestaan bedrijven? Omdat ze geld willen verdienen, waarom anders :duh:. Dus als ze een goeie console maken dan kopen mensen die, dus krijgen ze geld. Dus wat ik zeg is wel degelijk zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...