Jump to content

PS3, XBOX360 of PC


Pennywise The Clown

Recommended Posts

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    30

  • Pennywise The Clown

    25

  • denven

    15

  • Dwayne Forge

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

FF. om terug te komen op dat m$ de BDA zo zou opkopen.. :schater: alsjeblieft laat me niet lachen het word op dit moment geleid door de volgende bedrijven

* Apple Inc.

* Dell Inc.

* Hewlett-Packard Company

* Hitachi, Ltd.

* LG Electronics

* Mitsubishi Electric

* Panasonic (Matsushita Electric)

* Pioneer Corporation

* Royal Philips Electronics

* Samsung Electronics

* Sharp Corporation

* Sony Corporation

* Sun Microsystems

* TDK Corporation

* Thomson SA

* Twentieth Century Fox

* Walt Disney Motion Pictures Group / Walt Disney Studios Home Entertainment

* Warner Bros. Entertainment, Inc.

En julie willen dus beweren dat M$ genoeg geld heeft om al deze bedrijven te kopen

:schater: :schater: :schater: best wel triest als je zo'n m$ fanboy bent

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet quoten, ik reageer gewoon even op alles wat ik zojuist gelezen heb.

De 360 gamer krijgt de HDD echt nooit vol... Vooral omdat de 360 gamer alle media (films, muziek, foto's) die op pc/laptop staan live kan streamen via de router naar de 360 met een simpele druk op de knop.. Ik hoef dus nooit meer films op DVD te branden om ze op 37" LCD te zien. Dat is het voordeel van Microsoft: producten zijn te combineren.

PS3 kan ook media draadloos streamen vanaf een laptop/computer -> PS3

5. "Microsoft kan niet op blue ray overgaan, want ze zijn geen lid van de Blue Ray association"

De blue ray association is puur een verzameling van bedrijven die de kennis over blue ray hebben ingekocht. Als Microsoft erbij wil of belang heeft, kopen ze de hele association simpelweg op, hun kennende. Ik zie het probleem niet.

HAHA, zie post hierboven.
6.Trouwens, waaron komt Sony met een Trophie systeem op de ps3? Vinden jullie dat niet teveel op Microsoft's achievements lijken? Waarom doen ze dat?

Trouwens, waaron komt M$ met een motion sensor systeem op de xbox? Vinden jullie dat niet teveel op Nintendo's Wii lijken?/ Sony's Sixaxis Waarom doen ze dat?:

Last but not least: Microsoft is hard bezig te werken aan Motion Capture, de Wii techniek dus. Ze gaan ervoor zorgen dat dit systeem kan communiceren met de huidige xbox 360 die bij ons 360 gamers in de woonkamer ligt. De 360 heeft meer raakvlakken met de Wii gamer dan de ps3.
Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, waaron komt Sony met een Trophie systeem op de ps3? Vinden jullie dat niet teveel op Microsoft's achievements lijken? Waarom doen ze dat?

-

Trouwens, waaron komt M$ met een motion sensor systeem op de xbox? Vinden jullie dat niet teveel op Nintendo's Wii lijken?/ Sony's Sixaxis? Waarom doen ze dat?

Dat Sony met een Trophie systeem komt vind ik best. Achievements tonen aan welke prestatie's je hebt bereikt in een game. Dan vind ik het ook heel belangrijk dat PS3 deze heeft. Als beide console's voor hetzelfde game dezelfde achievements hebben zou dat waarschijnlijk de communicatie tussen beiden verbeteren .. Hoop ik altands

Om nog te reageren op het Motion Senor systeem. Ik ben het niet eens met Microsoft en zie het helemaal niet zitten om met een controller te zitten zwaaien en vermoeiend te worden. Een game moet rustgevend zijn, niet inspanningwekkend. Volgens mij gaat het Hardcore gamen dus voorbij door de party games die verschijnen op beide consoles ..

Shane Kim, één van de kopstukken van Microsoft Xbox 360 heeft laten weten dat er momenteel geen plannen zijn om Blu-Ray naar de Xbox 360 te brengen. In een interview met Forbes zei Kim het volgende:

"I can categorically say that we're not working on a Blu-Ray player for Xbox 360. To my knowledge, we don't have any intent to do that." Microsoft zegt meer interesse te hebben in het distrubueren van spellen en films via het internet, zoals Xbox Live. Een goed voorbeeld daarvan is een deal met Netflix, een bedrijf dat meer dan 10.000 films en tv-series via Xbox Live zal aanbieden aan het eind van het jaar, wanneer de Xbox Experience in werking treedt.

Bron: http://www.xboxworld.nl/news/10572/geen-bl...ldus-shane-kim/

Bewerkt: door Merticus XVII
Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, waaron komt Sony met een Trophie systeem op de ps3? Vinden jullie dat niet teveel op Microsoft's achievements lijken? Waarom doen ze dat?

-

Trouwens, waaron komt M$ met een motion sensor systeem op de xbox? Vinden jullie dat niet teveel op Nintendo's Wii lijken?/ Sony's Sixaxis? Waarom doen ze dat?

Dat Sony met een Trophie systeem komt vind ik best. Achievements tonen aan welke prestatie's je hebt bereikt in een game. Dan vind ik het ook heel belangrijk dat PS3 deze heeft. Als beide console's voor hetzelfde game dezelfde achievements hebben zou dat waarschijnlijk de communicatie tussen beiden verbeteren .. Hoop ik altands

Om nog te reageren op het Motion Senor systeem. Ik ben het niet eens met Microsoft en zie het helemaal niet zitten om met een controller te zitten zwaaien en vermoeiend te worden. Een game moet rustgevend zijn, niet inspanningwekkend. Volgens mij gaat het Hardcore gamen dus voorbij door de party games die verschijnen op beide consoles ..

Shane Kim, één van de kopstukken van Microsoft Xbox 360 heeft laten weten dat er momenteel geen plannen zijn om Blu-Ray naar de Xbox 360 te brengen. In een interview met Forbes zei Kim het volgende:

"I can categorically say that we're not working on a Blu-Ray player for Xbox 360. To my knowledge, we don't have any intent to do that." Microsoft zegt meer interesse te hebben in het distrubueren van spellen en films via het internet, zoals Xbox Live. Een goed voorbeeld daarvan is een deal met Netflix, een bedrijf dat meer dan 10.000 films en tv-series via Xbox Live zal aanbieden aan het eind van het jaar, wanneer de Xbox Experience in werking treedt.

Bron: http://www.xboxworld.nl/news/10572/geen-bl...ldus-shane-kim/

Ik raak hier echt helemaal de kluts kwijt nu :')

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik vind het wel een beetje raar hoor,

Waarom wil ik mn controller op en neer schudden om Nico zn wapen te laden herladen.

En ik weet niet of iemand wel eens heeft geprobeert om een helicopter met sixaxis te besturen?

Das dus lastig.. :duh:

(eventjes GTA voorbeelden en hoe ,,perfect'' dit werkt! :N )

Ik heb een wii voor de fun-games en een PS3 voor de hardcore games.

Ik ben dus ook niet vanplan om Rayman Raving Rabbits aan te schaffen voor mn ps3 :7

Bewerkt: door Tjoyorro
Link to comment
Delen op andere websites

Verloren discussie imo, maar Microsoft is nooit zo heel erg origineel geweest, dat terzijde koop ik nooit wat van microsoft, vind het maar een ruk bedrijf, en wie wil die rotkop van een Bill Gates nu nog rijker maken? ik in elk geval niet.

Kwa hardware kijkend is de Playstation 3 ook een stuk beter als de Xbox 360, en voor xbox moet je ook nogeens betalen ( ja kom niet met je silver prut aan want daar kan je geen zak mee ) wat misschie niet zoveel geld is, maar het gaat om het principe, je betaald al maandelijks voor internet, en dan moet je maandelijks of jaarlijks ook nogeens gaan betalen om VIA DE XBOX ONLINE TE KUNNEN? dat slaat gewoon nergens op. En kom ook maar niet aan met die fanboy smoes " ja dat is om de servers online te kunnen houden " want microsoft heeft genoeg geld hiervoor.

Doe mij maar een goede PC of een playstation.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik als een PS3-fan sinds 9 dagen (toen kocht ik mijn PS3) zeg PS3!

Geweldig ding, hoeft niet te betalen voor internet, is wel duurder qua accessoires enz, maar dan heb je ook echt een Supercomputer met alles erop en eraan!

En... MOOIER BEELD dan de 360 :D

Dus ik zeg, ga voor de PS3 :D

Link to comment
Delen op andere websites

nog een ander argument voor degene die vinden dat xbox beter is omdat die goedkoper is.

Bij ps3 heb je tenminste alles in een zowat, bij xbox moet je gewoon zoveel rotzooi erbij kopen om overal gebruik van te maken, zelfs voor internet.

wat ik wel zo verschrikkelijk lame vind is dat je tegenwoordig een muis en toetsenbord aan je console kan hangen, snap niet dat mensen dan uberhaupt een console nemen, koop dan gewoon een "echte computer". Een console is gewoon voor lekker met wat vrienden off/online te kloten en lekker onderuit hangend te gamen met je controllertje in de hand. PC gamen is gewoon voor de meer competitiever ingestelde mensen. En laat me niet lachen met die gasten die console gamen op niveau.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook geen 20 euro per 3xmaand betalen of 60 p.j. PS3 is lkkr gratis

Enne.. de ps3 heeft genoeg downloads voor demos, filmpjes en gamesuitbreidingen.

PS zou de strijd over welke console beter is (PS3/Xbox360) ooit ophouden..

k'denkutnie :D

Link to comment
Delen op andere websites

nog een ander argument voor degene die vinden dat xbox beter is omdat die goedkoper is.

Bij ps3 heb je tenminste alles in een zowat, bij xbox moet je gewoon zoveel rotzooi erbij kopen om overal gebruik van te maken, zelfs voor internet.

wat ik wel zo verschrikkelijk lame vind is dat je tegenwoordig een muis en toetsenbord aan je console kan hangen, snap niet dat mensen dan uberhaupt een console nemen, koop dan gewoon een "echte computer". Een console is gewoon voor lekker met wat vrienden off/online te kloten en lekker onderuit hangend te gamen met je controllertje in de hand. PC gamen is gewoon voor de meer competitiever ingestelde mensen. En laat me niet lachen met die gasten die console gamen op niveau.

Lawl :schater:

Zowaar werd daar iets heel goeds gezegd :tu: , behalve dat laatste dan:

En laat me niet lachen met die gasten die console gamen op niveau.

Want ook Console-gamen is even moeilijk hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

nog een ander argument voor degene die vinden dat xbox beter is omdat die goedkoper is.

Bij ps3 heb je tenminste alles in een zowat, bij xbox moet je gewoon zoveel rotzooi erbij kopen om overal gebruik van te maken, zelfs voor internet.

wat ik wel zo verschrikkelijk lame vind is dat je tegenwoordig een muis en toetsenbord aan je console kan hangen, snap niet dat mensen dan uberhaupt een console nemen, koop dan gewoon een "echte computer". Een console is gewoon voor lekker met wat vrienden off/online te kloten en lekker onderuit hangend te gamen met je controllertje in de hand. PC gamen is gewoon voor de meer competitiever ingestelde mensen. En laat me niet lachen met die gasten die console gamen op niveau.

Lawl :schater:

Zowaar werd daar iets heel goeds gezegd :tu: , behalve dat laatste dan:

En laat me niet lachen met die gasten die console gamen op niveau.

Want ook Console-gamen is even moeilijk hoor ;)

dat laatste is zeker niet waar. PC gamen is toch echt een heel stuk niveau hoger als console gaming, Door je controller kom je na een maandje ofzo al op zo'n niveau dat het enigste wat je nog kunt hebben geluk is, want zo precies als met een muis ( en toetsenbord) kun je echt niet zijn.

Heb zelf ook 5 jaar lang console gaming gedaan, en nu bijna 3 jaar competitief counter-strike op de PC, en dat laatste is toch echt een stuk meer "skill" en ervaring gericht.

oh kleine aanvulling erop, dat gamen op niveau, ligt er natuurlijk aan wat voor soort, ik ging hierbij uit van shooters, als het gaat om racen enzo maakt het geen zak uit nee.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

nog een ander argument voor degene die vinden dat xbox beter is omdat die goedkoper is.

Bij ps3 heb je tenminste alles in een zowat, bij xbox moet je gewoon zoveel rotzooi erbij kopen om overal gebruik van te maken, zelfs voor internet.

wat ik wel zo verschrikkelijk lame vind is dat je tegenwoordig een muis en toetsenbord aan je console kan hangen, snap niet dat mensen dan uberhaupt een console nemen, koop dan gewoon een "echte computer". Een console is gewoon voor lekker met wat vrienden off/online te kloten en lekker onderuit hangend te gamen met je controllertje in de hand. PC gamen is gewoon voor de meer competitiever ingestelde mensen. En laat me niet lachen met die gasten die console gamen op niveau.

Lawl :schater:

Zowaar werd daar iets heel goeds gezegd :tu: , behalve dat laatste dan:

En laat me niet lachen met die gasten die console gamen op niveau.

Want ook Console-gamen is even moeilijk hoor ;)

dat laatste is zeker niet waar. PC gamen is toch echt een heel stuk niveau hoger als console gaming, Door je controller kom je na een maandje ofzo al op zo'n niveau dat het enigste wat je nog kunt hebben geluk is, want zo precies als met een muis ( en toetsenbord) kun je echt niet zijn.

Heb zelf ook 5 jaar lang console gaming gedaan, en nu bijna 3 jaar competitief counter-strike op de PC, en dat laatste is toch echt een stuk meer "skill" en ervaring gericht.

Ja ok, daar kwam je wel met een goed argument :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...