Jump to content

PS3, XBOX360 of PC


Pennywise The Clown

Recommended Posts

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    30

  • Pennywise The Clown

    25

  • denven

    15

  • Dwayne Forge

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

check me aanvulling erop Haakon, als je praat over race games en dergelijke heb je natuurlijk wel gelijk ;)

Ja ok ;)

Racen vind ik denk ik moeilijker op de Console dan PC.

Hoewel dat ook niet altijd waar is.

Ik denk dat het eraan ligt welke Game je speelt en op wat voor manier het beste voor jou is ;)

heel makkelijk, alles behalve Real time strategy, en vaak ook role playing games en MMORPGs, en als laatste shooters zijn gewoon het fijnste via een muis en toetsen > Computer

de rest is goed te doen via de console als ik niks over het hoofd zie.

en een controller met die analoge sticks is toch wat handiger met racen dan een paar pijltjes op een toetsenbord ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik als een PS3-fan sinds 9 dagen (toen kocht ik mijn PS3) zeg PS3!

Geweldig ding, hoeft niet te betalen voor internet, is wel duurder qua accessoires enz, maar dan heb je ook echt een Supercomputer met alles erop en eraan!

En... MOOIER BEELD dan de 360 :D

Dus ik zeg, ga voor de PS3 :D

De PS3 heeft geen mooier beeld dan de 360. En andersom ook niet. Het ligt aan het spel en je scherm.

En het is natuurlijk duidelijk dat als je een PS3 en 360 hebt, dat je de 360 versie van GTA IV moet kopen aangezien die Exclusieve DLC heeft! 8)

@Scrtz: Je hebt een computer met 3 GHz processor voor ong. €800 en een Xbox 360 of PS3 met 3 GHz processor voor €270 (360) of €400 (PS3).. Snap je' m?

@Tjoyorro: De Xbox 360 heeft ook genoeg demo's en zelfs films te huur Amerika... Er zijn zeker weten meer demo's op Xbox Live Marketplace dan op PSN. En daarbij komt dat demo's altijd eerst op de Xbox Marketplace komen en dan op PSS (vraag me niet waarom).

Gamesuitbreidingen zijn er ook genoeg. En kijk eens naar The Lost & Damned: Die is zelfs exclusief voor de 360. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De Playstation 3, omdat ie simpelweg meer kan en langer mee gaat. En omdat ie voorbereid op de toekomst is (Denk aan blu-ray, en de superkrachtige Cell-Processor). Plus de dienst (om online te gaan) is volledig gratis

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Ik als een PS3-fan sinds 9 dagen (toen kocht ik mijn PS3) zeg PS3!

Geweldig ding, hoeft niet te betalen voor internet, is wel duurder qua accessoires enz, maar dan heb je ook echt een Supercomputer met alles erop en eraan!

En... MOOIER BEELD dan de 360 :D

Dus ik zeg, ga voor de PS3 :D

De PS3 heeft geen mooier beeld dan de 360. En andersom ook niet. Het ligt aan het spel en je scherm.

En het is natuurlijk duidelijk dat als je een PS3 en 360 hebt, dat je de 360 versie van GTA IV moet kopen aangezien die Exclusieve DLC heeft! 8)

@Scrtz: Je hebt een computer met 3 GHz processor voor ong. €800 en een Xbox 360 of PS3 met 3 GHz processor voor €270 (360) of €400 (PS3).. Snap je' m?

@Tjoyorro: De Xbox 360 heeft ook genoeg demo's en zelfs films te huur Amerika... Er zijn zeker weten meer demo's op Xbox Live Marketplace dan op PSN. En daarbij komt dat demo's altijd eerst op de Xbox Marketplace komen en dan op PSS (vraag me niet waarom).

Gamesuitbreidingen zijn er ook genoeg. En kijk eens naar The Lost & Damned: Die is zelfs exclusief voor de 360. :)

Ja dat komt omdat Microsoft veel centjes neertelde voor de EC, anders had PS3 hem ook gekregen.

Dus dat maakt niet vele uit.

en qua demo's zijn er ook vind ik wel genoeg demo's op PSS, en zo niet dan kun je altijd nog volledige spellen downen.

Genoeg te doen dus.

En over dat mooie beeld, PS3 heeft wel mooier beeld, licht miss aan je scherm, maar zelfs op een klein kútscherm ziet de PS3 er nog steeds mooier uit.

Komt o.a. door de krachtige Processor ;)

De PS3 en 360 hebben allebei 3.0 GHz. Dus het zal niet aan de processor liggen.

Sterker nog:

Als ik een supercomputer heb en ik draai een spel uit 2001 en ik heb ook een iets mindere computer die draait hetzelfde spel, dan heeft de supercomputer toch niet mooiere graphics??? Dat ligt aan het spel...

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Jemig, wat een discussie..

De PS3ers kiezen natuurlijk voor de PS3, en de X-Boxers kiezen natuurlijk voor een X-Box 360

Maar daar heeft natuurlijk niemand wat aan...

Die 2 consoles zijn gewoon gelijk, voor de X-Box betaal je inderdaad voor On-Line Gaming, maar dat wordt wel steeds verbeterd, steeds nieuwe up-dates ^_^

De PS3 hoef je niet te betalen voor On-Line Gaming, opzich ideaal, want je komt er altijd net iets te laat achter dat je Abbonement is afgelopen

Dat Blu-Ray verhaal wat ik overal lees is ook een groot gelach, jongens, kom op, dit is niet meer bijzonder, je koopt al een Blu-Ray speler voor 200 euro :tu:

Grafisch zijn ze gewoon gelijk, maar mensen willen graag het verschil zien

Zoiets van, WOW, hij zegt dat de PS3 mooier beeld is, dus dat is zo, en ook precies over de X-Box

BULLSHIT, ligt inderdaad aan je TV

De PS3 is wel een wat stabielere console, je hoort nog wel eens fouten met de X-Boxen

Tot zover mijn preek!

Link to comment
Delen op andere websites

Jemig, wat een discussie..

De PS3ers kiezen natuurlijk voor de PS3, en de X-Boxers kiezen natuurlijk voor een X-Box 360

Maar daar heeft natuurlijk niemand wat aan...

Die 2 consoles zijn gewoon gelijk, voor de X-Box betaal je inderdaad voor On-Line Gaming, maar dat wordt wel steeds verbeterd, steeds nieuwe up-dates ^_^

De PS3 hoef je niet te betalen voor On-Line Gaming, opzich ideaal, want je komt er altijd net iets te laat achter dat je Abbonement is afgelopen

Dat Blu-Ray verhaal wat ik overal lees is ook een groot gelach, jongens, kom op, dit is niet meer bijzonder, je koopt al een Blu-Ray speler voor 200 euro :tu:

Grafisch zijn ze gewoon gelijk, maar mensen willen graag het verschil zien

Zoiets van, WOW, hij zegt dat de PS3 mooier beeld is, dus dat is zo, en ook precies over de X-Box

BULLSHIT, ligt inderdaad aan je TV

De PS3 is wel een wat stabielere console, je hoort nog wel eens fouten met de X-Boxen

Tot zover mijn preek!

Eindelijk iemand die redelijk onpartijdig is. :7

Maar over die Blu-Ray, ik zie niet veel mensen met zo'n ding in hun huis en veel meer met een PS3.

Kun je beter PS3 kopen?

Krijg je console+blu-ray, terwijl wnnr je alleen een blu-ray speler koopt, je veel duurder uit zult zijn als je later bijv. ook nog eens een 360 of PS3 wilt kopen.

Kun je beter direct PS3 kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Laaiend, m'n hele topic wordt ondergespamt!

Ik heb btw een PS3 gehaald een half jaar geleden ongeveer. Ik merk wel dat hij steeds vaker uitvalt. En volgens consumenten wordt dit na een jaar steeds een vaker voorkomend probleem.

Geeft niet weg dat hij niet beter is dan de Xdoos

Pennywise

(uitermate ziedend)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik als een PS3-fan sinds 9 dagen (toen kocht ik mijn PS3) zeg PS3!

Geweldig ding, hoeft niet te betalen voor internet, is wel duurder qua accessoires enz, maar dan heb je ook echt een Supercomputer met alles erop en eraan!

En... MOOIER BEELD dan de 360 :D

Dus ik zeg, ga voor de PS3 :D

De PS3 heeft geen mooier beeld dan de 360. En andersom ook niet. Het ligt aan het spel en je scherm.

En het is natuurlijk duidelijk dat als je een PS3 en 360 hebt, dat je de 360 versie van GTA IV moet kopen aangezien die Exclusieve DLC heeft! 8)

@Scrtz: Je hebt een computer met 3 GHz processor voor ong. €800 en een Xbox 360 of PS3 met 3 GHz processor voor €270 (360) of €400 (PS3).. Snap je' m?

@Tjoyorro: De Xbox 360 heeft ook genoeg demo's en zelfs films te huur Amerika... Er zijn zeker weten meer demo's op Xbox Live Marketplace dan op PSN. En daarbij komt dat demo's altijd eerst op de Xbox Marketplace komen en dan op PSS (vraag me niet waarom).

Gamesuitbreidingen zijn er ook genoeg. En kijk eens naar The Lost & Damned: Die is zelfs exclusief voor de 360. :)

Een pc heeft dan ook een stuk meer te bieden dan een Console ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Laaiend, m'n hele topic wordt ondergespamt!

Ik heb btw een PS3 gehaald een half jaar geleden ongeveer. Ik merk wel dat hij steeds vaker uitvalt. En volgens consumenten wordt dit na een jaar steeds een vaker voorkomend probleem.

Geeft niet weg dat hij niet beter is dan de Xdoos

Pennywise

(uitermate ziedend)

Zo, logische reactie, een topic opentrekken waarvan de discussie op 18 juli eindelijk was uitgestorven... :schater:

Inderdaad, Far Cry 2 is beter op de PS3, aangezien hij voor de PS3 ontwikkeld is. Op diezelfde manier is Bioshock het best op de 360, omdat de game eerst voor de 360 is ontwikkeld.

Wat het ontwikkelen van games betreft voor consoles, is er een wereld van verschil waar het de consoles zelf betreft voor de ontwikkelaar: De PS3 en 360 verschillen qua operating system gewoon héél erg veel van elkaar. Een game van de ene console porten naar de andere, is dus erg lastig.

Ontwikkelaars van de meeste games, brengen de games uit op beide consoles. Hierbij zal er dus gekeken worden naar de hoogst haalbare van de mindere console, de 360 dus. Met andere woorden: Een game die voor beide consoles uitkomt, had in negen van de tien gevallen nog veel beter kunnen zijn op de PS3. Maar geen enkele ontwikkelaar zal voor iedere console een compleet eigen game developen onder dezelfde titel.

Ook de 360 valt weleens uit! Ik heb hier een 360 Elite staan, nog geen half jaar oud, die het ook weleens even te warm krijgt.

Mijn punt is, over beide consoles zijn voors en tegens te noemen. Wanneer je next gen wil gamen, kan je kiezen uit drie platformen: PC, PS3 of 360. Laat je keuze vooral beïnvloeden door wat jou eigen wensen zijn. Vooral niet hier lezen wat wel en wat niet, maar kijken naar het type consument wat je zelf bent: Surfen op internet kan op de PC, en op de 360. De PS3 heeft Blue Ray.

En ga zo verder: vergelijk wat jij wilt halen uit je apparatuur, welke games je wil, en ga dan een platform keuze maken! Voor mijzelf bijvoorbeeld is de 360 ideaal, omdat hij makkelijk te koppelen is aan Vista van mijn laptop voor het streamen van films en muziek e.d. Ook de Exclusive DLC voor GTA IV heeft in mijn keuze meegespeeld.

Mij zal je dan ook echt niet Sony horen afzeiken, en ook Microsoft niet: Beide zijn gewoon dikke multinationals die zichzelf verbazend goed en solide in de gaming markt hebben gezet. Prima werk, van beide! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn punt is, over beide consoles zijn voors en tegens te noemen. Wanneer je next gen wil gamen, kan je kiezen uit drie platformen: PC, PS3 of 360. Laat je keuze vooral beïnvloeden door wat jou eigen wensen zijn. Vooral niet hier lezen wat wel en wat niet, maar kijken naar het type consument wat je zelf bent: Surfen op internet kan op de PC, en op de 360. De PS3 heeft Blue Ray.

Even over het laatste stukje.. Op de ps3 kun je ook surfen op het internet.

Het is wel een beetje gebrekkig, sommige flash en java dingen doen het niet.

Maar om even iets op te zoeken werkt het goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...