vice infernusX Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) nou het is toch een wii geworden nu is mijn kans op gta 4 verkeken mn ouders laten me echt niet ooit nog een console kopen zo nu evve achter de wii wesley123 Geplaatst 10 Jul 2009, 20:05:28 QUOTE(vice infernusX @ 10 Jul 2009, 19:50:42) ik wou eerst kiezen tussen een xbox of ps3 en nu wordt het ineens een wii als ik mn geld samen doe met mn broertjes heb ik genoeg voor een wii maar ook voor een xbox maar hun willen per se een wii en verder heb ik even niks te zeggen..... dan haal je je geld toch weg? zo simpel is dat ik had maar 125 euro en iki ben niet zon geduldig mannetje en mn broertjes wouden hun geld alleen met mij delen als het een wii zou worden ik heb vast een grote fout gemaakt maar wrijf het me niet in laterz Vice Bewerkt: 12 juli 2009 door vice infernusX Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Ik heb zelf een wii en ik moet zeggen, WAT EEN K*TDING!!!!!!!!!!!!!![/font] Ik heb hem zelf gekocht voor toen der tijd 250 euro en ik wil hem verkopen maar het mag niet van mn ouders omdat mn zus er 1x in de 2 maanden 5minuten op speelt. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Ik heb zelf een wii en ik moet zeggen, WAT EEN K*TDING!!!!!!!!!!!!!![/font]Ik heb hem zelf gekocht voor toen der tijd 250 euro en ik wil hem verkopen maar het mag niet van mn ouders omdat mn zus er 1x in de 2 maanden 5minuten op speelt. hahaha oke maar zie het zo jij hebt mischien tenminste nog een ps3 of een xbox 360 waar je gta 4 en andere spellen op kunt spelen maar mijn ouders gaan echt zeuren als ik erover begin. als ik toch om een ps3 zou vragen kan ik dat pas met een beetje hoop beginnen smeken over een jaar pas Bewerkt: 12 juli 2009 door vice infernusX Reageren
ikt Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Ik heb zelf een wii en ik moet zeggen, WAT EEN K*TDING!!!!!!!!!!!!!![/font]Ik heb hem zelf gekocht voor toen der tijd 250 euro en ik wil hem verkopen maar het mag niet van mn ouders omdat mn zus er 1x in de 2 maanden 5minuten op speelt. hahaha oke maar zie het zo jij hebt mischien tenminste nog een ps3 of een xbox 360 waar je gta 4 en andere spellen op kunt spelen maar mijn ouders gaan echt zeuren als ik erover begin. als ik toch om een ps3 zou vragen kan ik dat pas met een beetje hoop beginnen smeken over een jaar pas Ga werken of iets dergelijks. En je bent pas 13. :') op die leeftijd denken ouders echt niet dat je dingen weet. us even wachten dus, of haal ze op een of andere manier over. Bewerkt: 12 juli 2009 door ikt Reageren
vice infernusX Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Ik heb zelf een wii en ik moet zeggen, WAT EEN K*TDING!!!!!!!!!!!!!![/font]Ik heb hem zelf gekocht voor toen der tijd 250 euro en ik wil hem verkopen maar het mag niet van mn ouders omdat mn zus er 1x in de 2 maanden 5minuten op speelt. hahaha oke maar zie het zo jij hebt mischien tenminste nog een ps3 of een xbox 360 waar je gta 4 en andere spellen op kunt spelen maar mijn ouders gaan echt zeuren als ik erover begin. als ik toch om een ps3 zou vragen kan ik dat pas met een beetje hoop beginnen smeken over een jaar pas Ga werken of iets dergelijks. En je bent pas 13. :') op die leeftijd denken ouders echt niet dat je dingen weet. us even wachten dus, of haal ze op een of andere manier over. oke zal ik proberen bedankt voor de tips Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 mischien helpt dit bij de keuze tussen xbox en ps3 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ik heb XBOX 360 om deze reden: PS3 is een hoop duurder en waarom? Waarom zou je meer betalen voor een evenwaardige next-gen-console terwijl er een bestaat voor 100 euro minder(prijs kan nu mss al verandert zijn)dit wou ik hier over zeggen . Reageren
Dvt Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 mischien helpt dit bij de keuze tussen xbox en ps3 *lelijke sign* Ok ik snap het: De linker is echt en de rechter is gephotoshopped! Nee, dat is allemaal leuk, maar het gaat erom wat erin zit en welke games er beschikbaar voor zijn. De 360 kun je tenminste casemodden indien je daar behoefte aan hebt. Dus als je ook een Xbox met glans wilt (en je accepteert het feit dat je Xbox dan veel stof gaat vangen), kun je bijvoorbeeld dit kopen: En het kost maar €35! Reageren
LangeDraak Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Ik heb hier een simpele mening over. XboX360 en PS3 zijn beide goede consoles... er zijn wat verschillen en die moeten aansluiten op je wensen.... Je moet eerst eens op papier gaan zetten WAT je wilt kunnen met de console die je gaat kopen. Op het moment dat je duidelijk hebt WAT je wilt en hoeveel je te besteden hebt dan kan je gaan kijken welke console aan jouw eisen voldoen. Mocht beide consoles binnen je WAT en budget passen dan moet je gaan kijken naar de extra's die erop zitten, Wat je er mee kunt doen en of je het dan wel gaat gebruiken. Het is namelijk zonde als je 100€ meer uitgeeft omdat hij meer kan maar je gebruikt het meer niet Dus ik zou zeggen post hier een lijst meet WAT de console moet kunnen, WAT jij ermee wilt kunnen doen en je budget. Dan kunnen we je wel verder helpen mocht je er zelf nog niet uit zijn. Reageren
Dvt Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Ik heb hier een simpele mening over.XboX360 en PS3 zijn beide goede consoles... er zijn wat verschillen en die moeten aansluiten op je wensen.... Je moet eerst eens op papier gaan zetten WAT je wilt kunnen met de console die je gaat kopen. Op het moment dat je duidelijk hebt WAT je wilt en hoeveel je te besteden hebt dan kan je gaan kijken welke console aan jouw eisen voldoen. Mocht beide consoles binnen je WAT en budget passen dan moet je gaan kijken naar de extra's die erop zitten, Wat je er mee kunt doen en of je het dan wel gaat gebruiken. Het is namelijk zonde als je 100€ meer uitgeeft omdat hij meer kan maar je gebruikt het meer niet Dus ik zou zeggen post hier een lijst meet WAT de console moet kunnen, WAT jij ermee wilt kunnen doen en je budget. Dan kunnen we je wel verder helpen mocht je er zelf nog niet uit zijn. Ja idd. Voor mij zijn de games gewoon beter. Splinter Cell Conviction komt exclusief voor de 360, GTA DLC, en God of War en LBP enzo hoef ik allemaal niet. En ik zie nu dat Forza 3 een onwijs gaaf spel wordt, dus dan hoef ik Gran Turismo ook niet meer. Alles wat ik zo'n beetje wil, heeft de 360. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 zoals je hebt gehoord blijft de ps3 vaak hangenmaar is wel mooier vind ik. Da's nie waar!!! Ik heb zelf een PS3 en hij doet het supergoed! Beter dan ik dacht zelfs, en dan nog iets: BlueRay! Die heeft Xbox nie. PS: Het merk PlayStation alleen al is superrijk!!! Reageren
Nissan Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Mensen die stinkend rijk zijn weten niet hoe het is om een doorsnee leven te hebben met maar €2500 per maand . Ik vind dit leven veel beter dan dat van rijke mensen. En dus hetzelfde voor de PS3 en de XBOX 360, koop gewoon de Xbox, die is goedkoper, kan DVD's afspelen (Blue Ray zuigt stroom en is duurder), en kan muziek afspelen. Het enige minpunt is dat je voor Online geld moet betalen. Maarja, Microsoft heeft goed ondersteunde servers in tegenstelling tot de PS3, daarvan moeten de makers van de games meestal zelf een Server opzetten, die word vergeten, word sloom en uiteindelijk sterf je niet door O HP, maar door de lag. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Eigenlijk, wat maakt het uit welke console je hebt, dit forum gaat over GTA niet over de consoles(dit topic wel), mocht je niet te veel geld hebben>360 anders kan je zelf beslissen, ik vind dat sommige leden een beetje te ver gaan in de strijd tussen Microsoft en Sony, kap daar toch gewoon mee, want wat heeft het eigenlijk voor zin? Reageren
DennisdeBrouwer Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 PS3- online is gratis - ingebouwde hardeschijf - blue ray Xbox 360 - online kost 20 euro voor 3 maanden en 60 euro voor een jaar. - controller ligt fijner in de hand als je grote handen heb. - downloadbare content voor GTA IV in augustus. Deze gast heeft gelijk!!! Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Ik zou gewoon voor een supergoeie pc sparen heb ik ook gedaan. Bij mij werkt GTA IV superdeduper goed met alles op z'n hoogst! PC kan bovendien meer (en kost alleen meer) maar je hebt tenminste wel iets moois voor je geld. gewoon doorsparen voor een PC van ongeveer tussen de 500 en de 1000 euro sparen en je kan gta 4 spelen zonder lag en al die shit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.