Jump to content

PS3, XBOX360 of PC


Pennywise The Clown

Recommended Posts

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    30

  • Pennywise The Clown

    25

  • denven

    15

  • Dwayne Forge

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

XBOX 360 :tu:

2 nieuwe verhaallijnen in gta iv

dankzij de content.

je bent goedkoper uit.

elk jaar grote mooije updates. :D

headset hoef je niet te zoeken want

die krijg je er gewoon bij.

gamepoints.

Bewerkt: door jorisgtalcs
Link to comment
Delen op andere websites

hey forumleden

ik wou eve vragen of jullie me konden helpen ik heb een wii al een maand ofzo

en wil hem inruilen voor een xbox maar ik weet niet hoe

alvast bedankt

laterz Vice :cya:

Je kan je Wii niet meer inruilen in de winkel waar je hem gekocht hebt. Wat je wel kan doen is op Marktplaats een advertentie maken dat je de Wii wil ruilen voor een Xbox.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij allebei de consoles heb je voordelen en nadelen. Bij de PS3 kan je geen TLAD en TBOGT spelen maar je kan wel gratis online. Bij de XBOX 360 kan je wel allebei de uitbereidingen spelen maar moet je betalen om online te kunnen en je hebt de kans dat de volgende GTA's niet op de XBOX 360 uitkomen. De XBOX 360 is wel goedkoper dan de PS3.

gr van -Stan-.

Link to comment
Delen op andere websites

hey forumleden

ik wou eve vragen of jullie me konden helpen ik heb een wii al een maand ofzo

en wil hem inruilen voor een xbox maar ik weet niet hoe

alvast bedankt

laterz Vice :cya:

Je kan je Wii niet meer inruilen in de winkel waar je hem gekocht hebt. Wat je wel kan doen is op Marktplaats een advertentie maken dat je de Wii wil ruilen voor een Xbox.

hey forumleden

ik wou eve vragen of jullie me konden helpen ik heb een wii al een maand ofzo

en wil hem inruilen voor een xbox maar ik weet niet hoe

alvast bedankt

laterz Vice :cya:

Je kan je Wii niet meer inruilen in de winkel waar je hem gekocht hebt. Wat je wel kan doen is op Marktplaats een advertentie maken dat je de Wii wil ruilen voor een Xbox.

als de wii nou vaker vastloopt en zon beetje kapot gaat (niet dat ik aan de wii ga timmeren)

zou je met de garantie dan wel recht hebben op geldterug

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

(...) ..en je hebt de kans dat de volgende GTA's niet op de XBOX 360 uitkomen. (...)

Zou je zo vriendelijk willen zijn dergelijke speculatie achterwege te laten? Er wordt hier gevraagd naar de beste keuze qua next gen console, en dan vooral onze leden ervaringen met die consoles. Dat je ergens, ver weg, verdwaald in het diepe zwarte gat wat internet heet, een roddel hebt gelezen, is hier totaal niet relevant.

Link to comment
Delen op andere websites

(...) ..en je hebt de kans dat de volgende GTA's niet op de XBOX 360 uitkomen. (...)

Zou je zo vriendelijk willen zijn dergelijke speculatie achterwege te laten? Er wordt hier gevraagd naar de beste keuze qua next gen console, en dan vooral onze leden ervaringen met die consoles. Dat je ergens, ver weg, verdwaald in het diepe zwarte gat wat internet heet, een roddel hebt gelezen, is hier totaal niet relevant.

Dat heeft hij natuurlijk weer van dat topic waar een zelfgeschreven bericht als gerucht werd gezien. :7

Als je beide consoles hebt, is het gewoon duidelijk welke je moet kopen, aangezien de graphics helemaal niet verschillen (anders dan wat lichter/doffer beeld, maar that's it). Dus 360 i.v.b. de DLC.

Als je alleen een PS3 hebt, heb je een gelijkwaardige GTA IV, enkel zonder DLC.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je Wii niet meer inruilen in de winkel waar je hem gekocht hebt. Wat je wel kan doen is op Marktplaats een advertentie maken dat je de Wii wil ruilen voor een Xbox.
als de wii nou vaker vastloopt en zon beetje kapot gaat (niet dat ik aan de wii ga timmeren)

zou je met de garantie dan wel recht hebben op geldterug

krijg ik nog antwoord :duh:

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je Wii niet meer inruilen in de winkel waar je hem gekocht hebt. Wat je wel kan doen is op Marktplaats een advertentie maken dat je de Wii wil ruilen voor een Xbox.
als de wii nou vaker vastloopt en zon beetje kapot gaat (niet dat ik aan de wii ga timmeren)

zou je met de garantie dan wel recht hebben op geldterug

krijg ik nog antwoord :duh:

Ik weet het niet zeker. Maar ik denk dat je de Wii dan alleen kan opsturen/terugbrengen, en dat ze de Wii weer laten maken. Geld terug krijgen lijkt mij dus sterk.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij allebei de consoles heb je voordelen en nadelen. Bij de PS3 kan je geen TLAD en TBOGT spelen maar je kan wel gratis online. Bij de XBOX 360 kan je wel allebei de uitbereidingen spelen maar moet je betalen om online te kunnen en je hebt de kans dat de volgende GTA's niet op de XBOX 360 uitkomen. De XBOX 360 is wel goedkoper dan de PS3.

gr van -Stan-.

Nu niet meer. De PS3 80 GB kost nu 299.95 €. Dat is evenveel als de X BOX 360 Elite. En op 1 september komt de nieuwe PS3 slim versie uit met een harde schijf van 120 GB ook voor 299,95 €. Dus qua kostprijs kosten de consoles nu hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Gewoon de PS3 nemen, iedereen weet dat hij beter is ;)

Dat is jou mening. We gaan hier niet de fanboy spelen en gewoon de consoles objectief bekijken. Voor en tegens tegen elkaar afwegen. Zelf heb ik een xbox 360, maar ik zeg niet meteen dat die de beste is. Ik heb zelf een aantal dagen ervoor gezeten om dat ding de goede plek te geven. Ik maak hem elke dag schoon en zo houd je hem in top conditie. Het is wel zo dat de Ps3 goede games heeft, misschien wel beter dan op de xbox360, maar ik vind de online gameplay van de xbox 360 beter dan de Ps3.

Het zijn op zich allemaal meningen. Laten we wat meer met feiten strooien :tu: !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...