Killah-Wes Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Heey, misschien een domme vraag.. als je een xbox 360 hebt met gta4 en een pc met gta4, kun je dan samen multiplayer spelen? greetzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 misschien een domme vraag.. als je een xbox 360 hebt met gta4 en een pc met gta4, kun je dan samen multiplayer spelen? Neen, dit kan niet. Enkel PC vs PC, Xbox 360 vs Xbox 360 en PS3 vs PS3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Killah-Wes Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 misschien een domme vraag.. als je een xbox 360 hebt met gta4 en een pc met gta4, kun je dan samen multiplayer spelen? Neen, dit kan niet. Enkel PC vs PC, Xbox 360 vs Xbox 360 en PS3 vs PS3. hmm oke thx.. ik dacht van wel, omdat je wel samen kunt communiceren via LIVE.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 ps3 ziet er zowieso ook mooier uit dan zon x box Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 ps3 ziet er zowieso ook mooier uit dan zon x box Tja, dat is eigen mening, ik ga liever voor een Xbox 360 Elite of MW2 edition ofzoiets omdat ik dat er beter uit vind zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 hey ik heb mn Wii met winst verkocht op marktplaats en een Xbox 360 Elite gekocht voor 233 euro bij Mediamarkt samen met Gta 4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.