DenkaanHenk Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Zijn er kledingwinkels op het eiland hellemaal links? Reageren
gtamaniac Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) nee, en het valt me op dat er over heel deze gta weinig kleding te koop is vergeleken met sanandreas, of misschien ben ik nog niet ver genoeg Bewerkt: 1 mei 2008 door gtamaniac Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 nee, en het valt me op dat er over heel deze gta weinig kleding te koop is vergeleken met sanandreas, of misschien ben ik nog niet ver genoeg Nee, er is inderdaad erg weinig kleding Reageren
Little Jacob Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik vind zowiezo weinig te doen in het land helemaal links (alderney). Een beetje industrie... en een gevangenis Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Jammer genoeg zijn er geen kleding winkels op Alderney. Er zijn alleen kledingwinkels op Algonquin en Broker. Meer zijn er niet. In het totaal zijn er 3 kledingwinkels, 2 op Algonquin, en 1 in Broker. Veel succes! @hieronder, en hierboven: Stop met spammen, jullie gaan wel heel erg offtopic, in de hoofdpost staat een vraag, dat heeft niet met Stripclubs of industrie te maken Bewerkt: 1 mei 2008 door visser23 Reageren
Johan112 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik vin de stripclub echt het leukst van het hele spel Kan je lekker geil worden Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik vin de stripclub echt het leukst van het hele spel Kan je lekker geil worden Ja man, jij bent echt gangsta. Dan zal ik het met de kledingwinkels moeten doen in Alconquin en Broker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.