evilstefboy Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 hoe werkt dat myriad gedoe eigenlijk?ik download het en krijg een plaatje wat het niet eens doet Reageren
Lantyz Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 Dit klinkt als een probleem met een mod. Dat hoort thuis in ons Modding Hulp Forum. Ik weet een goede deal; Als jij nu wat meer info over je probleem geeft, dan verplaats ik het topic. 'kee? --topic moved-- Reageren
evilstefboy Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 hoezo meer info over mijn probleem? dit is gewoon het probleem ik download dat myriad islands installer package en dat is een plaatje meer kan ik er niet over zeggen Reageren
Eclipse Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 Hoe kan een bestand dat je download nu een plaatje zijn :blink: Heb je screens?...Want zo snapt niemand het. Reageren
Ken-D Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 Ik denk dat hij geen winzip of winrar heeft. download winrar van www.rarlab.com Open dan de file en klik op readme. Dan kun je lezen hoe je het verder moet installeren. Reageren
evilstefboy Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 ik weet het al het was een rar bestand en dat moest je unzippen maar de computer wist niet wat het was en opende daarom een plaatjesprogramma wat betekend dit eigenlijk dit staat er als ik gta wil gaan spelen unhandled exeception:c0000005 at address: 00652f30 Reageren
Ken-D Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 de Main.scm is niet goed athans niet goed gecodeerd. Je moet de main.scm die in de rar bestand zit extracten naar de Data map van GTA VC en die overwriten. Reageren
evilstefboy Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 en dat bestand moet ik vast van www.gtagames.nl afhalen als dat zo moet doe ik vast iets fout hij doet het nog steeds niet het laden gaat wel iets verder maar nu zegt ie een at ander address: 0048944c Reageren
evilstefboy Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 waar moet ik die mods eigenlijk in installeren? in gta3 bestand zeggen ze meestal bij mods, maar gta3.dir of die andere? Reageren
Robienske Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 waar moet ik die mods eigenlijk in installeren? in gta3 bestand zeggen ze meestal bij mods, maar gta3.dir of die andere? Gelieve niet te dubbelposten. Je kan je bericht bewerken met het edit knopje. Ik zou de readme ff lezen. Daar kan je veel wijzer uit worden. Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 bij myriad island zit een .html bestand meegeleverd. Als je dat doorleerst zie je dat daar de installatie stap voor stap uitgelegd staat. Reageren
evilstefboy Geplaatst: 16 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 nu weet ik eindelijk wat dubbelposten is. dat vroeg ik me al een tijdje af Reageren
Wauzie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Je kan een oude post van jezelf weer veranderen door op 'edit' te drukken , maar dit wist je misschien al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.