Jump to content

GTA IV Hardware problemen discussie


leonpwner

Recommended Posts

Ligt het nou aan GTA4 dat hij vastloopt ofniet?

moet ik er mee teruggaan naar de winkel? (ik heb de 29ste bundel ps3 + GTA4 gekocht)

en wat gaan rockstar eraan doen?

of ligt het niet aan GTA4?

MVG

>>> Door SummerBase: Samengevoegd met de velen topics die gelijk aan dit probleem staan.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mastala

    12

  • Dwayne Forge

    10

  • gta dylan

    9

  • leonpwner

    7

De in de bundel toegevoegde PS3 is een nieuwe (wel met oude besturingssoftware) versie met 40Gb en deze zou geen problemen op moeten leveren. Ik heb immers geen enkel probleem kunnen ontdekken tijdens de speelsessies. Misschien is het aan te raden om een update uit te voeren, deze kun je via het internet vna je Ps3 uitvoeren. Volgens mij moet je dan in het menu zoeken naar Systeem Update. Volgens mij kun je deze vinden in het instellingen menu, maar daar ben ik niet geheel zeker van.

Misschien heeft het ook te maken met overhitting, waar heb je je PS3 neergezet? Staat hij in een open ruimte of heb je hem achter een duurtje staan waar weinig frisse lucht komt. Het systeem wordt namelijk erg warm en oververhitting is nummer één in het traag maken van een systeem en dus meer kans op crashes levert.

Je kunt uiteraard ook wachten totdat Rockstar Games met een update komt, want er zijn meer mensen die er last van hebben. Sterkte en succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem op mijn bureau hier staan, 10 cm vanaf een paal die naast mijn bureau gaat, verder genoeg ruimte, ik zal nog is kijken of ik het kan updaten, maar hij loopt alleen in GTA vast niet in het PS menu of demo's die ik gedownload heb.

mvg.

Leon Lasker

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar brengt zo snel mogelijk een patch uit daarvoor.

http://www.psonly.nl/nieuws/15283/Rockstar...n_patch_GTA_IV/

Kijk maar

Hoop dat ik er geen last van heb. *afkloppen* :puh:

ik heb nu 1 keer een totale vastloper gehad op de PS3 met GTA IV.

even afwachten of dit vaker voor gaat komen. maar zeker even de update in de gaten houden, wanneer die uitkomt!!

Bewerkt: door Disaronno_A
Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar brengt zo snel mogelijk een patch uit daarvoor.

http://www.psonly.nl/nieuws/15283/Rockstar...n_patch_GTA_IV/

Kijk maar

Hoop dat ik er geen last van heb. *afkloppen* :puh:

ik heb nu 1 keer een totale vastloper gehad op de PS3 met GTA IV.

even afwachten of dit vaker voor gaat komen. maar zeker even de update in de gaten houden, wanneer die uitkomt!!

ik had 1ste dag nergens last van,

gisteren toen ik op het begin opstarte eerste 5-10 min heletijd stotteren en stoppen en geluid door en daarna wel weer doen.

maar vandaag slaat echt alles

loopt om de haverklap vast ZO irritant.

ik wacht op de patch. maar straks als de patch er is doet hij het nog niet? watdan :o?

Link to comment
Delen op andere websites

De mijne 40gb versie is nog nooit vastgelopen.

Verwijderd eerst even gta4 van je PS3 en dan doe de update en instaleer het dan opnieuw.

Of formateer je PS3 eerst en doe dan de update en dan instaleer GTA4 weer zou beter moeten helpen dan het eerste wat ik zij ik ken 1 iemand die heeft de 60gb en die liep ook vast hij verwijderde en dee opnieuw instaleren hielp niks toen formateerde hij het en toen hielp het toen deed ie het weer normaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt aan PS3 denk, op 360 heb ik dat probleem niet. Als hij op 360 een beetje vast loopt klik je op start en doet tie het gewoon weer.

internet gelezen 360 heeft ook vastlopers

hoop dat de patch gauw komt.

kan nu niks en hoe formateer je je ps3?

en ik heb al de allernieuwste update..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...