Jump to content

GTA IV Hardware problemen discussie


leonpwner

Recommended Posts

Dus ik zoek dit specifiek voor júllie op zodat jullie beter kunnen gamen en ik krijg dit als dank? Nou bedankt hoor :ch:

Zoek hier maar op de forum, staan al zat met dit soort info.

Plus je hebt het ergens vandaan gekopieerd, zonder bronvermelding.

Dat je mensen probeert te helpen , ok, maar zoek eerst een met de zoekfunctie hier.

En ik val je niet aan ofzo he, zoals mastala.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mastala

    12

  • Dwayne Forge

    10

  • gta dylan

    9

  • leonpwner

    7

Dus ik zoek dit specifiek voor júllie op zodat jullie beter kunnen gamen en ik krijg dit als dank? Nou bedankt hoor :ch:

Zoek hier maar op de forum, staan al zat met dit soort info.

Plus je hebt het ergens vandaan gekopieerd, zonder bronvermelding.

Dat je mensen probeert te helpen , ok, maar zoek eerst een met de zoekfunctie hier.

En ik val je niet aan ofzo he, zoals mastala.

Greetz

k zei tog sorry aan t eind van me post?:) ja k ben een beetje opgefokt omdat me ps3 gta4 niet meer kan lezen:\

Link to comment
Delen op andere websites

sinds wanneer doet hij het niet dan, en leest hij nog wel andere spellen?

ja en nee, ik probeerde formula one.. die deed het niet.. maar fifa 08 weer wel:S en sinds de crash.. doet de ene controller het niet meer.. hij knippert wel maar hij pakt hem niet:S:S

geen zin om 2,5 maanden te wachten op een nieuwe, tenzij ik tijdelijk een 40 gig versie krijg (wegens 60 gig leveringsproblemen 2,5 maand)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij doet het niet sinds de release. Sinds de release word geklaagt over problemen, voornamelijk op de PS3. Daarom is deze 12 Stappen-plan uitgebracht om te helpen :)

El Condor

Link to comment
Delen op andere websites

Op de Xbox moet je niet 5 uur achter elkaar spelen dan blijft hij vast hangen een paar uurtjes en dan weer uurtje niet om hem af te latenkoelen

ik heb daar geen last van en heb vandaag iets van 6 uur achter elkaar gespeeld :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Pfff wat ben ik ziek over die fout, ik zit al dagen te twijfelen of ik wel een PS3+GTAIV gaat kopen. omdat ik bang ben dat die steeds vastloopt stel ik het steeds maar uit. Maar ik twijfel ook tussen de XBOX360 of de PS3.

Kan iemand mij beter informeren over die fout, en wat nou eigenlijk echt beter is de 360 of de PS3, sommige mensen hier lopen alleen hun eigen console de hemel in de prijzen en die lopen dan de andere console af te zeiken, dus daar heb ik ook weinig aan.

Alvast Bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Pfff wat ben ik ziek over die fout, ik zit al dagen te twijfelen of ik wel een PS3+GTAIV gaat kopen. omdat ik bang ben dat die steeds vastloopt stel ik het steeds maar uit. Maar ik twijfel ook tussen de XBOX360 of de PS3.

Kan iemand mij beter informeren over die fout, en wat nou eigenlijk echt beter is de 360 of de PS3, sommige mensen hier lopen alleen hun eigen console de hemel in de prijzen en die lopen dan de andere console af te zeiken, dus daar heb ik ook weinig aan.

Alvast Bedankt

Ey, in antwoord op je vraag het volgende:

De meeste problemen die op dit moment zijn gemeld ontstonden op de ps3/60 gb.

De ps3 in in feite qua prestaties en hardware een betere console. Dat staat als een huis. De ps3 geeft kleuren feller weer. Wel is rockstar nu hard bezig aan een patch om de door IV ontstane problematiek op te lossen.

De 360 gaat ook gepatched worden vanwege IV, hoewel de 360 minder problemen heeft tot nu toe. De 360 is qua prestaties ook een next gen console, maar gewoon hardware technisch minder en daarom ook goedkoper. De kleuren van de 360 zijn minder warm dan die van de ps3.

Ik persoonlijk heb een 360 gekocht, omdat games gemaakt worden voor beide consoles, en dus de makers van games zich meestal richten op de minimale prestaties, dus in dit geval die van de 360. Alleen de ps3 only games maken optimaal gebruik van de mogelijkheden van de ps3, en dat zijn mij er te weinig om zoveel extra geld neer te tellen voor een console.

Nog een reden voor mij om voor de 360 te gaan is dat je betaalt voor het online gamen. Dit is een vrij klein bedrag, maar het verplicht microsoft om hun servers goed te onderhouden, wat gewoon lekker online gamed en qualiteit garandeerd. Die verplichting heeft sony niet, omdat ze online gamen gratis aanbieden.

Het is en blijft je eigen keuze natuurlijk, laat je dus niet door anderen beïnvloeden. Als je voor een langere periode af wil zijn van het moeten kijken naar andere consoles, zou ik gaan voor de ps3. Deze is zijn tijd zover vooruit dat je na de aanschaf ervan de komende jaren zeker goed zit!

Het is ook afhankelijk van je eigen game gedrag. De 360 is hierop aan te passen, de ps3 kan meer hebben: De 360 valt echt niet altijd uit na 5 uur gamen, zoals hier net geopperd is, maar game je veel en erg lange sessies, kan je voor je 360 een extra koeler aanschaffen die gemakkelijk te bevestigen is en drie extra vannetjes bevat. Ik game sinds de realease van GTA IV gemiddeld vijf keer per week, zo'n zes uur achter elkaar, en hij is bij mij nog nooit uitgevallen, afkloppen, heb dus ook nog geen extra koeler gekocht.

Kort samengevat, de ps3 is een veel betere console, maar de gamemakers maken daar lang niet allemaal optimaal gebruik van omdat ze de meeste games op beide consoles uit willen brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

oke, nou ik speel al niet meer sinds zondag, want ik sta nu op de camping tot maandag, maar ik had kleine oplossingen die bij mij echt werkten,

eerst werkte de auto save optie uitzetten, daarna ook niet meer dag later.

toen ook nog internet verbinding uitgedaan. en toen deed hij het weer.

maargoed niet lang gespeeld daarna.

wou het gewoon even melden

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand al wanneer de patch komt?

De PS3-patch is sinds vandaag uit. Start het spel op, en je PS3 zal hem downloaden en installeren. :Y

Oke die patch is dus uit en dat moet dus het probleem verhelpen met online spelen zeg maar.

Ik heb van andere mensen namelijk ook vernomen dat GTA IV vast kan lopen omdat hij vrij snel laad en dat

daardoor de cache snel vollopen en dat er daardoor weer veel freeze komt en als dat gebeurt is er een hele grote kans dat je blue-ray lens kapot gaat wat dus een kameraad van mij heeft gehad. Dus zijn ps3 is naar de kl*te.

Ik heb GTA IV al 2 dagen niet gespeeld omdat ik dus bang ben dat mijn Ps3 60 gb er ook kapot doorgaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...