Huybson Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Weet iemand al wanneer de patch komt? De PS3-patch is sinds vandaag uit. Start het spel op, en je PS3 zal hem downloaden en installeren. Oke die patch is dus uit en dat moet dus het probleem verhelpen met online spelen zeg maar. Ik heb van andere mensen namelijk ook vernomen dat GTA IV vast kan lopen omdat hij vrij snel laad en dat daardoor de cache snel vollopen en dat er daardoor weer veel freeze komt en als dat gebeurt is er een hele grote kans dat je blue-ray lens kapot gaat wat dus een kameraad van mij heeft gehad. Dus zijn ps3 is naar de kl*te. Ik heb GTA IV al 2 dagen niet gespeeld omdat ik dus bang ben dat mijn Ps3 60 gb er ook kapot doorgaat. Nou ik heb straks met SOny gebeld. Kan nog wel even duren voordat ik die ps3 terug heb. Minimaal op een maand wachten voor reparatie. En ze hadden ook niet echt nieuwe op voorraad. dus al met al ben ik mooi het haasje. Ik denk dat ik wel een record heb verbroken. Maar liefst 5 minuten speeltijd!!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonpwner Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Weet iemand al wanneer de patch komt? De PS3-patch is sinds vandaag uit. Start het spel op, en je PS3 zal hem downloaden en installeren. Oke die patch is dus uit en dat moet dus het probleem verhelpen met online spelen zeg maar. Ik heb van andere mensen namelijk ook vernomen dat GTA IV vast kan lopen omdat hij vrij snel laad en dat daardoor de cache snel vollopen en dat er daardoor weer veel freeze komt en als dat gebeurt is er een hele grote kans dat je blue-ray lens kapot gaat wat dus een kameraad van mij heeft gehad. Dus zijn ps3 is naar de kl*te. Ik heb GTA IV al 2 dagen niet gespeeld omdat ik dus bang ben dat mijn Ps3 60 gb er ook kapot doorgaat. Nou ik heb straks met SOny gebeld. Kan nog wel even duren voordat ik die ps3 terug heb. Minimaal op een maand wachten voor reparatie. En ze hadden ook niet echt nieuwe op voorraad. dus al met al ben ik mooi het haasje. Ik denk dat ik wel een record heb verbroken. Maar liefst 5 minuten speeltijd!!!!!!!!!!!!!!! damn, jij moet je éecht wel gelukkig voelen... NOT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 Heey ik heb sinds kort ook problemen met mijn PS3. Ik heb vorige week dinsdag (29e) GTA binnen gehad. Ik had de eerste week geen problemen met het spelen. Maar op de volgende dinsdag begint mijn PS3 naar 2.5 uur spelen gek te doen. Het lijkt wel of er een of andere stofzuiger word aangezet. Hele tijd maakt hij zoon blaasgeluid. Ik heb hem meteen uitgezet toen hij ermee begon en ffe een dag uit laten staan. Toen ik woensdag en donderdag speelde deed ie weer normaal. Nu speelde ik net weer en toen begon hij weer. Ik heb dit nog nooit gehad toen ik COD4 of FIFA 2008 speelde. Zou dit ook door GTA komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 Heey ik heb sinds kort ook problemen met mijn PS3. Ik heb vorige week dinsdag (29e) GTA binnen gehad. Ik had de eerste week geen problemen met het spelen. Maar op de volgende dinsdag begint mijn PS3 naar 2.5 uur spelen gek te doen. Het lijkt wel of er een of andere stofzuiger word aangezet. Hele tijd maakt hij zoon blaasgeluid. Ik heb hem meteen uitgezet toen hij ermee begon en ffe een dag uit laten staan. Toen ik woensdag en donderdag speelde deed ie weer normaal. Nu speelde ik net weer en toen begon hij weer. Ik heb dit nog nooit gehad toen ik COD4 of FIFA 2008 speelde. Zou dit ook door GTA komen? Mijn PS3 had dat gisteren ook. Ik dacht dat het de ventilator was. Ik heb gewoon verder gespeeld en geen problemen gehad. Na een tijdje stopte het geluid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 Ik denk dat ik de oplossing heb Ik ken iemand van die werkt bij sony die had als oplossing gevonden JE INTERNET UITZETTEN Bij mij werkte het Probeer het zelf ook Hopelijk werkt dat. Laat me dat wel even weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 Ik heb nu mijn PS3 ffe op het kastje gezet in plaats van erin. Misschien kan zo de hete lucht beter ontsnappen. Heb het nog niet echt uit kunnen testen omdat ik heel de dag ben weggeweest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheAssist Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Na dat mijn gta op de ps3 40GB versie net is vastgelopen voor de eerste keer, leest dat ding geen blu ray discs meer... Dus iemand nog iets om hem weer te laten werken of is mijn enige optie sony bellen en een nieuwe eisen?(ik heb nog garantie) Bewerkt: 11 mei 2008 door TheAssist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Ik denk dat ik de oplossing hebIk ken iemand van die werkt bij sony die had als oplossing gevonden JE INTERNET UITZETTEN Bij mij werkte het Probeer het zelf ook Hopelijk werkt dat. Laat me dat wel even weten Hoezo internet uitzetten? Gewoon de internetkabel eruit trekken? Maar ik speelde net ffe Cod4 maar toen begon die ook al Bewerkt: 11 mei 2008 door Adren4Line Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Ik denk dat ik de oplossing hebIk ken iemand van die werkt bij sony die had als oplossing gevonden JE INTERNET UITZETTEN Bij mij werkte het Probeer het zelf ook Hopelijk werkt dat. Laat me dat wel even weten Hoezo internet uitzetten? Gewoon de internetkabel eruit trekken? Maar ik speelde net ffe Cod4 maar toen begon die ook al Nee, ik bedoel de internet uitzetten via de netwerkinstellingen, bij mij loopt het nou niet meer vast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheAssist Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Na dat mijn gta op de ps3 40GB versie net is vastgelopen voor de eerste keer, leest dat ding geen blu ray discs meer...Dus iemand nog iets om hem weer te laten werken of is mijn enige optie sony bellen en een nieuwe eisen?(ik heb nog garantie) Iemand een idee? Soms geeft hij wel aan dat er een disc in zit en soms niet. Meestal als die aangeeft dat er een disc inzit geeft de ps3 de volgende melding bij het starten van het spel: 'Er is een fout opgetreden tijdens het starten. (80010514)' En heel soms start de ps3 het spel wel op 1 keer gebeurt bij uncharted en 1 keer bij gta4. Maar dan blijft hij vastlopen bij het laden van het spel zelf... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 Heb je al de mogelijkheid gehad om de patch te installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Huybson Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Na dat mijn gta op de ps3 40GB versie net is vastgelopen voor de eerste keer, leest dat ding geen blu ray discs meer...Dus iemand nog iets om hem weer te laten werken of is mijn enige optie sony bellen en een nieuwe eisen?(ik heb nog garantie) Iemand een idee? Soms geeft hij wel aan dat er een disc in zit en soms niet. Meestal als die aangeeft dat er een disc inzit geeft de ps3 de volgende melding bij het starten van het spel: 'Er is een fout opgetreden tijdens het starten. (80010514)' En heel soms start de ps3 het spel wel op 1 keer gebeurt bij uncharted en 1 keer bij gta4. Maar dan blijft hij vastlopen bij het laden van het spel zelf... Ik denk dat je het haasje bent. Ik had adt probleem ook. Wel was het zo dat GTA niet meer installeerde en laadde. Ik heb hem teruggebracht, ben benieuwd wanneer ik mn ps3 terug krijg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheAssist Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Na dat mijn gta op de ps3 40GB versie net is vastgelopen voor de eerste keer, leest dat ding geen blu ray discs meer...Dus iemand nog iets om hem weer te laten werken of is mijn enige optie sony bellen en een nieuwe eisen?(ik heb nog garantie) Iemand een idee? Soms geeft hij wel aan dat er een disc in zit en soms niet. Meestal als die aangeeft dat er een disc inzit geeft de ps3 de volgende melding bij het starten van het spel: 'Er is een fout opgetreden tijdens het starten. (80010514)' En heel soms start de ps3 het spel wel op 1 keer gebeurt bij uncharted en 1 keer bij gta4. Maar dan blijft hij vastlopen bij het laden van het spel zelf... Ik denk dat je het haasje bent. Ik had adt probleem ook. Wel was het zo dat GTA niet meer installeerde en laadde. Ik heb hem teruggebracht, ben benieuwd wanneer ik mn ps3 terug krijg. Ik heb met sony gebeld en die zeiden dat ik een systeemherstel moet doen en dat heb ik dus gedaan werkt niet, dus zo nog maar even een keer bellen en dan opsturen lijkt mij de enige oplossing... Dat wordt een lange tijd zonder gta4... En ik was zo hard op weg naar die 100% club Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevin schilder Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Hallo een paar dagen geleden deed ik een missie die heb ik gehaald . maar toen de missie gehaald was liep het spel vast. hebben jullie dit ook gehad of zou het een schoonheidsfoutje zijn. P.S. dit gaat over de 360 versie van het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Ikzelf niet, maar ik heb wel gelezen dat er meer mensen last hadden van freezes, zelf tijdens de laadtijd. Meer op PS3, maar daarvoor is er een patch gekomen. Hopelijk heb je er niet teveel last van. Bewerkt: 15 mei 2008 door Think Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.