Jump to content

GTA IV Hardware problemen discussie


leonpwner

Recommended Posts

Er is nu wel een patch voor de PS3-versie, maar daar heb jij helaas niks aan. Ik denk dat je even geduld moet hebben totdat Rockstar een patch uitbrengt voor de Xbox-gamers. Ik wens je veel succes met het probleem :)

Edit: Je kan ook even dit topic in de gaten houden omtrent hardwareproblemen met GTA IV :)

Bewerkt: door Robin2130
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mastala

    12

  • Dwayne Forge

    10

  • gta dylan

    9

  • leonpwner

    7

Er is nu wel een patch voor de PS3-versie, maar daar heb jij helaas niks aan. Ik denk dat je even geduld moet hebben totdat Rockstar een patch uitbrengt voor de Xbox-gamers. Ik wens je veel succes met het probleem :)

Edit: Je kan ook even dit topic in de gaten houden omtrent hardwareproblemen met GTA IV :)

Game je veel? Misschien heeft het namelijk geen ene ruk [/font] te maken met GTA, maar met je console zelf.. Hij is bij mij nu twee keer uitgevallen, niet bij het laden of specifiek in een game, maar "gewoon". Het ding heeft ook een hartje wat warmer wordt, dus als je veel speelt... TIP!!

Je kan namelijk voor een paar euries maar een koeling op je xdoos plakken die met zijn drie vannetjes extra ervoor zorgt dat ie het niet snel te heet krijgt... Kijk hier op de site van Xbox home voor de online ad.

SuCCeS! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wat rigoureus na één vastloper, vind je niet? Er zijn meer Xbox-gamers die een vastloper krijgen tijdens het spelen van GTA IV. Bij de PS3 kon dat dus opgelost worden met een patch.

Link to comment
Delen op andere websites

Na dat mijn gta op de ps3 40GB versie net is vastgelopen voor de eerste keer, leest dat ding geen blu ray discs meer...

Dus iemand nog iets om hem weer te laten werken of is mijn enige optie sony bellen en een nieuwe eisen?(ik heb nog garantie)

Iemand een idee?

Soms geeft hij wel aan dat er een disc in zit en soms niet.

Meestal als die aangeeft dat er een disc inzit geeft de ps3 de volgende melding bij het starten van het spel:

'Er is een fout opgetreden tijdens het starten.

(80010514)'

En heel soms start de ps3 het spel wel op 1 keer gebeurt bij uncharted en 1 keer bij gta4.

Maar dan blijft hij vastlopen bij het laden van het spel zelf...

Ik denk dat je het haasje bent. Ik had adt probleem ook. Wel was het zo dat GTA niet meer installeerde en laadde.

Ik heb hem teruggebracht, ben benieuwd wanneer ik mn ps3 terug krijg.

Datzelfde probleem had ik ook met mijn PS3. Ik had Sony gebelt en die vertelden dat ik hem moet opsturen. 5-5-'08 opgestuurd. Volgens Sony krijg je binnen 15 werkdagen een "nieuwe"(een andere, geen nieuwe). Vrijdag 16-5-'08 een mail gekregen met de melding dat ze de vervanger hebben opgestuurd en ik krijg hem waarschijnlijk maandag 19-5-'08 weer terug. Als alles goed gaat natuurlijk.

Bewerkt: door Morpheus 83
Link to comment
Delen op andere websites

Na dat mijn gta op de ps3 40GB versie net is vastgelopen voor de eerste keer, leest dat ding geen blu ray discs meer...

Dus iemand nog iets om hem weer te laten werken of is mijn enige optie sony bellen en een nieuwe eisen?(ik heb nog garantie)

Iemand een idee?

Soms geeft hij wel aan dat er een disc in zit en soms niet.

Meestal als die aangeeft dat er een disc inzit geeft de ps3 de volgende melding bij het starten van het spel:

'Er is een fout opgetreden tijdens het starten.

(80010514)'

En heel soms start de ps3 het spel wel op 1 keer gebeurt bij uncharted en 1 keer bij gta4.

Maar dan blijft hij vastlopen bij het laden van het spel zelf...

Ik denk dat je het haasje bent. Ik had adt probleem ook. Wel was het zo dat GTA niet meer installeerde en laadde.

Ik heb hem teruggebracht, ben benieuwd wanneer ik mn ps3 terug krijg.

Datzelfde probleem had ik ook met mijn PS3. Ik had Sony gebelt en die vertelden dat ik hem moet opsturen. 5-5-'08 opgestuurd. Volgens Sony krijg je binnen 15 werkdagen een "nieuwe"(een andere, geen nieuwe). Vrijdag 16-5-'08 een mail gekregen met de melding dat ze de vervanger hebben opgestuurd en ik krijg hem waarschijnlijk maandag 19-5-'08 weer terug. Als alles goed gaat natuurlijk.

Jij hebt zeker een 40 GB? Dan zal je wel een nieuwe krijgen. 60 Gb heb ik, en die hebben ze niet meer bij SOny. Dus ze zullen hem wel moeten repareren. Ook krijg je geen 40 GB mocht je dat zelf willen.

Ik kan nergens mijn status opvragen, dus ik moet maar gewoon afwachten. Gaat gewoon nergens meer over.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe zijn er geen vastlopers bij mij.. :)

En de mensen die de FANkoeler voor de xbox 360 willen kopen: NIET doen, je xbox gaat er juist stuk van, doordat er veel componenten smelten.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb eergisteren

Xbox 360 Premium + NFS Carbon

en GTA IV gekocht

dus ik kom thuis ik speel paar uurtjes geen probleem

maar dan volgende dag ik ga naar school ik kom thuis en wil gamen

ik was 5 minuten bezig en GTA hing vast dus ik reset me console

en probeerd opnieuw net als ik Niko beweeg loopt ie weer vast dus ik reset console opnieuw

deed wel eerst cd'tje uit en stak er NFS in

die werkt goed zonder problemen maar ik heb al 2 keer gehad dat het circeltje rond mijn Aan/Uit knop op Xbox begon rood te flikkeren :o

eerste keer kwam dit omdat ik men adapter van de stroom daar "per ongeluk" gooide :puh:

en andere keer toen ik hem aanzette

ik kreeg dit weg door xbox te resetten 1ste keer was het weg na 1 keer reset

2de keer heb ik 2 keer moeten resetten

ik vermoed dat dit komt omdat GTA IV in zat dus is dit Red Ring Of Death ?

en over GTA

ik ga het nu niet meer spelen

ben bang me DvD speler kapot te krijgen

maar 1 dingtoen ik GTA IV voor eerste keer speelde zei het van een update als ik die update niet deed kon ik het niet spelen dus ik heb dus Yes geklikt en ik heb ook geen internet op Xbox dus kan geen update downloaden via Xbox Live! ik ga morgen terug naar winkel waar ik het kocht en vraag een nieuwe

en als het dan nog vastloopt dan hoop ik dat het probleem snel verholpen word :)

Grtzz GTAFreak007 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand een mail adres van sony playstation? Ik wil graag de status van mijn PS3 weten.

Bij gamemania Eindhoven kunnen ze me niks vertellen, en toen ik SOny belde ook niet. Ik ga het nog een keer proberen via de mail. Ik heb tch als consument recht om te weten hoe het met mijn PS3 ervoor staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Handige tip's om het vastloppen van je spel te voorkomen!

1. Zet je xbox360 of ps3 niet op een vochtige plek.

2. Zorg dat je xbox360 of ps3 vrij staat zet er dus niks op of niet in een drukke ruimte met allemaal dingen eromheen anders loopt je console warm en kan hij crashen!

3. Draai je xbox360 of ps3 niet om terwijl hij aanstaat! Hierdoor kan je disc beschadigen!

Houd je je aan deze tips?

Ja: je zult het vastlopen voorkomen

Nee: het spel zal vastlopen en je xbox360 of ps3 is na korte tijd aan vervanging toe!

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand een mail adres van sony playstation? Ik wil graag de status van mijn PS3 weten.

Bij gamemania Eindhoven kunnen ze me niks vertellen, en toen ik SOny belde ook niet. Ik ga het nog een keer proberen via de mail. Ik heb tch als consument recht om te weten hoe het met mijn PS3 ervoor staat.

Toen mij playstation 3 kapot ging heb ik gelijk met de helpdesk gebeld en moest hem toen op sturen en ik moest hun mij emailadres geven en me adresgegevens en ik kreeg van hun een rma code en kon op deze site de code invullen en kon ik de status van mij playstation volgen https://playstationservice.moduslink.com/HomePage.aspx maar meschien omdat jij het via de winkel heb gedaan dat ze dat anders afhandelen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

is het neit zo dat op de 360 de klan kleiner word voor vastlopers als je er een koeler opzet. Want lastie vast loopt is het ook meteen 9 van de 10 keer een ring. En dat komt omdat ie te warm word waardoor de chip in de 360 een beetje verbuigt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...