ietsAnders0 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Na maanden van plezier met GTA IV is hij nu dood Ik had een paar maandjen niet meer gta iv gedaan maar toen kreeg ik er weer super zin in dus ik stop gta iv in mn xbox 360 , hij werkt perfect maar soms gaf hij de "Dirty disc" error maar dat vond ik niet zo erg omdat ik hem vrij weinig kreeg. Maar nu komt het , vorige week hem erin gestopt , hij start op maar hij blijft freezen(Hangen) bij het laad scherm waar 2008 en allemaal copyrights etc staan Iemand een idee wat er aan scheelt ? Heb je dit ook bij andere spelen? Staan er krassen op je disc? Anders moet je even contact op nemen met Microsoft. 1. Alleen bij Viking 2. Nee Bedankt voor de info Reageren
spinechiller Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 dag mensen, ik vroeg me af of mijn computer gta IV aankan -----------------------specs: CPU: AMD athlon X2 Dual core 6400+ 3.2 ghz (naar 3.4Ghz overgeclockt) VGA: ati radeon HD4870 726 MB DDR5 (800mhz core/3600mhz memory) MEMORY: 4 gigabyte OCZ 1066 Mhz. Kan ik 'm draaien denken jullie? Reageren
overv161 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 dag mensen, ik vroeg me af of mijn computer gta IV aankan -----------------------specs: CPU: AMD athlon X2 Dual core 6400+ 3.2 ghz (naar 3.4Ghz overgeclockt) VGA: ati radeon HD4870 726 MB DDR5 (800mhz core/3600mhz memory) MEMORY: 4 gigabyte OCZ 1066 Mhz. Kan ik 'm draaien denken jullie? Ik denk het niet. Er zijn websites om het zelf te checken, wist je dat? Reageren
bolie Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Voor iedereen die fouten heeft in zijn pc systeem. Rockstart heeft hiervoor een formulier op het internet gezet. Met dank aan Markant voor het vinden. Info formulier. Reageren
Cocci Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Mijn standaard chipset in de pc (Geforce 6150SE ) kan GTA natuurlijk niet aan. Nu kan ik een GeForce 9400 GT Silent kopen, maar weet iemand of dat gta hier wel lekker op draait? Hoe echt geen super hoge instellingen ofzo, maar nu is het een en al haperen in het spel. Reageren
bolie Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Mijn standaard chipset in de pc (Geforce 6150SE ) kan GTA natuurlijk niet aan. Nu kan ik een GeForce 9400 GT Silent kopen, maar weet iemand of dat gta hier wel lekker op draait? Hoe echt geen super hoge instellingen ofzo, maar nu is het een en al haperen in het spel. De videau kaart kan het makkelijk aan die je wilt kopen. Kijk maar naar de specs van GTA 4. Nog even over de chipset. Die zit standaard ingebakken bij je moederboard. Dit heeft niks met het beeld van de pc te maken. ( grafische kaart. ). Vermeld even wat van processor je hebt en wat van grafische kaart je nu hebt. Je moet minnimaal een 7900 gt grafische kaart hebben. En een dual core processor 1,80 Ghz. En 1,5 GB geheugen. MVG Reageren
sexy-gurl Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Mijn standaard chipset in de pc (Geforce 6150SE ) kan GTA natuurlijk niet aan. Nu kan ik een GeForce 9400 GT Silent kopen, maar weet iemand of dat gta hier wel lekker op draait? Hoe echt geen super hoge instellingen ofzo, maar nu is het een en al haperen in het spel. De videau kaart kan het makkelijk aan die je wilt kopen. Kijk maar naar de specs van GTA 4. Nog even over de chipset. Die zit standaard ingebakken bij je moederboard. Dit heeft niks met het beeld van de pc te maken. ( grafische kaart. ). Vermeld even wat van processor je hebt en wat van grafische kaart je nu hebt. Je moet minnimaal een 7900 gt grafische kaart hebben. En een dual core processor 1,80 Ghz. En 1,5 GB geheugen. MVG kan iemand me miss helpen plzzz! ik heb gtaIV gehaald voor pc maar ik kan nie mee spelen !! ik heb hem geinstaleerd en ik moets 1 account maken op social clup, heb ik ook gedaan, maar ik kan nog nie spelen! hij zegt steeds launch failed of zo !! pfff plzzzzzzz help me !! Reageren
Cocci Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Mijn standaard chipset in de pc (Geforce 6150SE ) kan GTA natuurlijk niet aan. Nu kan ik een GeForce 9400 GT Silent kopen, maar weet iemand of dat gta hier wel lekker op draait? Hoe echt geen super hoge instellingen ofzo, maar nu is het een en al haperen in het spel. De videau kaart kan het makkelijk aan die je wilt kopen. Kijk maar naar de specs van GTA 4. Nog even over de chipset. Die zit standaard ingebakken bij je moederboard. Dit heeft niks met het beeld van de pc te maken. ( grafische kaart. ). Vermeld even wat van processor je hebt en wat van grafische kaart je nu hebt. Je moet minnimaal een 7900 gt grafische kaart hebben. En een dual core processor 1,80 Ghz. En 1,5 GB geheugen. MVG Ja weet dat dat standaard is, kan bijna niks draaien tot nu toe dus:P Maar heb: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+ (2.0 Ghz dacht ik) 2048 GB Geheugen GeForce 9400 GT Silent 512 MB videokaart die ik er dan bij neem. Dan moet hij toch kunnen draaien? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.