Jump to content

GTA IV Hardware problemen discussie


leonpwner

Recommended Posts

Ligt aan PS3 denk, op 360 heb ik dat probleem niet. Als hij op 360 een beetje vast loopt klik je op start en doet tie het gewoon weer.

internet gelezen 360 heeft ook vastlopers

hoop dat de patch gauw komt.

kan nu niks en hoe formateer je je ps3?

en ik heb al de allernieuwste update..

Moet je ff goed zoeken bij instellingen ik systeem instellingen stond ie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mastala

    12

  • Dwayne Forge

    10

  • gta dylan

    9

  • leonpwner

    7

Yep heb vandaag ook een fatale vastloper gehad en ik kon hem met mijn controller ook niet uit zetten ( bedienen )

Zelfs meermalen happerde het beeld behoorlijk en het was zeker irritant .

Rockstar North heeft nog zoveel tijd gehad ( vooral na de eertse release uitstel ) om deze game fatsoendelijk af te werken maar waarschijnlijk hebben deze personen toch niet als een echt team samengewerkt en krijg je zo,n soort slechte afwerking .

Dit heb ik vandaag bij headliners gelezen :

Rockstar werkt aan GTA IV patch

Door:Rastapopulos - Geplaatst:Vandaag om 18:16 - Bekeken:657 - Reacties:11

Vele gamers klagen over freezes in GTA IV, wat natuurlijk zeer vervelend is. Ook Rockstar heeft dit opgevangen en is gelijk begonnen aan een patch. Deze patch zal alle bekende problemen moeten gaan oplossen. Wanneer deze patch precies beschikbaar zal zijn is op moment van schrijven niet geheel duidelijk. Echt lang zal het niet duren gezien het aantal verkopen van de game.

Daarnaast liet Take Two ook weten wat enkele mogelijkheden te hebben om de freezes te kunnen voorkomen. Zo is het aan te raden om met de auto-save functie uit de game te spelen. Tevens raadde ze aan om de rumble uit te zetten en niet op internet te gaan. Als andere mogelijkheid gaven ze aan de gehele game opnieuw op de harde schijf te installeren. Mocht dit niet helpen, zet dan de PS3 een kwartier uit en ontkoppel deze en sluit dan de hele handel weer aan.

De allerduurste game heeft toch problemen .

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heeft het ook te maken met overhitting, waar heb je je PS3 neergezet? Staat hij in een open ruimte of heb je hem achter een duurtje staan waar weinig frisse lucht komt. Het systeem wordt namelijk erg warm en oververhitting is nummer één in het traag maken van een systeem en dus meer kans op crashes levert.

O god, ik heb hem in een kast staan, de achter kant is dicht en de zijkanten ook. Je ziet alleen de voorkant van de ps3. Hij staat dagelijks zeker 2 a 3 uur aan. En als ik hem uitzet is het altijd aan de achterkant aardig warm. Zou dit slecht zijn? Of moet ik gewoon de achterkant van het kastje eruit zagen zodat er meer frisse lucht in komt ? ^_^

Want ik heb al die maanden nog geen enkele hapering of stotttering meegemaakt. Dus het moet zo oké zijn ?

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heeft het ook te maken met overhitting, waar heb je je PS3 neergezet? Staat hij in een open ruimte of heb je hem achter een duurtje staan waar weinig frisse lucht komt. Het systeem wordt namelijk erg warm en oververhitting is nummer één in het traag maken van een systeem en dus meer kans op crashes levert.

O god, ik heb hem in een kast staan, de achter kant is dicht en de zijkanten ook. Je ziet alleen de voorkant van de ps3. Hij staat dagelijks zeker 2 a 3 uur aan. En als ik hem uitzet is het altijd aan de achterkant aardig warm. Zou dit slecht zijn? Of moet ik gewoon de achterkant van het kastje eruit zagen zodat er meer frisse lucht in komt ? ^_^

Want ik heb al die maanden nog geen enkele hapering of stotttering meegemaakt. Dus het moet zo oké zijn ?

ik denk dat het niet erg is bij mij staat die op een klein tafeltje in een open ruimte

Bewerkt: door end of the riot
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heeft het ook te maken met overhitting, waar heb je je PS3 neergezet? Staat hij in een open ruimte of heb je hem achter een duurtje staan waar weinig frisse lucht komt. Het systeem wordt namelijk erg warm en oververhitting is nummer één in het traag maken van een systeem en dus meer kans op crashes levert.

O god, ik heb hem in een kast staan, de achter kant is dicht en de zijkanten ook. Je ziet alleen de voorkant van de ps3. Hij staat dagelijks zeker 2 a 3 uur aan. En als ik hem uitzet is het altijd aan de achterkant aardig warm. Zou dit slecht zijn? Of moet ik gewoon de achterkant van het kastje eruit zagen zodat er meer frisse lucht in komt ? ^_^

Want ik heb al die maanden nog geen enkele hapering of stotttering meegemaakt. Dus het moet zo oké zijn ?

Dat is normaal dat je PS3 warm word je Computer word toch ook warm.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij heb ik geen enkele probleem alleen bugs maar dat is van spel. Het hapert niet zelf ontploffing niet. ps3 van morgen tot avond en nog geen probleem maar je moet wel enkele keer afzetten want het is heel warm. Ik heb 60GB.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij laadt het hele spel gewoon niet meer,

als ik hem wil opstarten staat er de hele tijd

Loading - (naam van de missie) :s net al de

PS3 gereset maar nog steeds hetzelfde probleem

Edit: Laat maar hij doet het nu ineens weer :roll:

Bewerkt: door pim87
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik ook geen problemen ermee. PS3 60gb. Af en toe wat framedrops als het druk wordt, politie enzo. Verder niets. Vreemd, het is toch de PS3 60 gb versie van de eerste verkoop. Ik hoop dat het voor de mensen die er last van hebben, dat het met de GTAIV patch van Rockstar z.s.m. wordt opgelost ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zelf vanaf vanochtend de eerste vastloper gehad.. sinds toen startte de game niet meer verder op dan bij het loading gedeelte.. als ik niew game doe doet ie t wel weer 5 minuten dan loopt ie weer vast.. k laat m nu wel ff afkoelen met stekkers enz eruit..

Link to comment
Delen op andere websites

de eerste paar dagen werkte hij uitstekend, maar nu loopt die vast in het eerst LAADSCHERM

(dan zie je loading-(naam van laaste missie))

hoe zit dit? is dit hetzelfde probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...