Jump to content

GTA IV Hardware problemen discussie

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal.

Ik heb afgelopen maandag een PlayStation 3 gekocht (Voor GTA en Assasin's Creed). Blij als een kind begon ik dus te spelen en sinds gisteren vertoonde de PS rare trekjes. Hij begon vreemde geluiden te maken (heel hard zoemen en de HD begon ongewoon hard te kraken/tikken). Daarnaast liep GTA een paar keer voor 10 seconden vast en daarna liep het spel weer. Ook als ik op de PS knop op de controller druk dan gaat ie niet terug naar het beginscherm, maar sluit hij gewoon af :S. Vandaag begon het ergere probleem, hij laadt GTA gewoon niet meer... Ik weet dat er veel gezeik is betreffende GTA, maar omdat ik de 40 Gb versie heb en omdat hij het bijna een week goed gedaan heeft, vrees ik dat het probleem in de PS3 zit.

Hij vertoont dat rare gedoe trouwens ook bij bijvoorbeeld de Lost Planet online demo en bij andere spellen.

Ik heb de PS3 bij de E-Plaza gekocht, en ik weet dat zij niet moeilijk doen over inruilen enzo. Maar wat is het beste voor mij om te doen? Terug naar de winkel of hebben jullie er ook last van?

Graag jullie visie hierover, want ik baal hier echt als een stekker van, mede omdat hetzelfde gezeik zich voordeed toen ik de Playstation 2 kocht.

Greets

• Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• mastala

12

• Dwayne Forge

10

• gta dylan

9

• leonpwner

7

Geplaatst:
er komt binnenkort een patch uit die moet de meeste problemen verhelpen _O_

Nee want hij heeft dat ook bij Lost planet en anderen spellen dus niet alleen GTA 4.

Dus gewoon naar de winkel ermee.

Geplaatst:

weet je zeker dat je playstation genoeg "ademruimte" heeft want als hij oververhit is geraakt kan er een zekering kapot zijn of zo

was bij mij ook zo

Geplaatst: (bewerkt)

Oké.

Ik heb een beetje rondgekeken op het forum en heb de tip gelezen om je niet aan te melden bij PSN, dan zou GTA het wel doen, en inderdaad, gta doet het weer.

Nu wacht ik nog eventjes af en kijk ik of de problemen zich nog steeds voordoen.

Oh, en nog even twee offtopic vragen:

-Hoe kan ik automatisch aanmelden bij PSN uitschakelen?

-Las ergens op het forum dat het zou helpen om GTA4 software van de PS3 te verwijderen. Worden hiermee de savegames bedoeld of wordt de gamesoftware ergens anders geïnstalleerd? Zo ja, kan iemand me vertellen waar?

Vergeef me mijn domheid, maar ja ik heb hem pas 5 dagen xD.

EDIT:

@ alithegunner:

Mijn ps3 staat op mijn televisie en ik stof hem regelmatig af enzo.

Greets

Bewerkt: door nurf
Geplaatst:

ik start gta iv op en na het voorfilmpje staat er rechtsonder loading en dan de missie mar bij mij komt ie dan niet meer veder dan stopt het muziek en hij start dan veder het spel niet op kan iemand mij helpen

alvast bedankt

Geplaatst:

Mijn ps3 was ook opeens (speel al sinds de release) vastgelopen in het laadscherm.

Hij startte gewoon niet op en dit 3x achter elkaar ook na volledig uitzetten etc.

Hierop heb ik alles ff een kwartiertje uitgezet en vervolgens PSN uitgezet en autosave uitgezet en heb net probleemloos 5uur ofzo gespeeld. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan..

Geplaatst:

zien jullie, de ps3 heeft nu grote problemen xD SOMMIGEN van jullie praat de xbox zwart, maar dit is echt te gruwelijk dat de ps3 raar doet met gta iv xD

Geplaatst:

Sorry dat ik weer even wat post, ik heb echt even wat reacties nodig van mensen die er wat meer van weten.

je moet 2 keer per jaar de fan test doen dan word die schoner van beter dan met een doekje want dat helpt toch niks.

Formateer je ps3 een voledig en instaleer hem dan opnnieuw. moet werken ik ken iemand en bij die gene werkte het.

Bewerkt: door Dwayne Forge
Geplaatst:
ik start gta iv op en na het voorfilmpje staat er rechtsonder loading en dan de missie mar bij mij komt ie dan niet meer veder dan stopt het muziek en hij start dan veder het spel niet op kan iemand mij helpen

alvast bedankt

Laat me raden een ps3?

He

Dit zelfde probleem HAD ik ook maar je moet je gewoon afmelden bij het PlayStation Network

en niet meer aanmelden als je op GTA IV gaat want dat veroorzaakt het probleem

Dit ligt trouwens niet aan je ps3 maar aan GTA IV

Gr

Bewerkt: door Niko-Bellic
Geplaatst:

Ik heb dat vanmorgen voor het eerst gehad, er stond: Loading - Story Complete... en daar bleef het bij staan. Maar ik deed "spel beëindigen" en toen weer opstarten en voilà, hij deed het weer :tu:

Geplaatst:

Man, ik had vandaag ook zo'n soort probleem. Bij start new game bleef hij 30 min hangen en hij laadde niet door. Afmelden op PSN werkte bij mij wel en anders je savegame back-uppen, je install data eraf, je savegame van het systeem en opnieuw installeren en dan je savegame er weer op en hopen dat het niet aan de savegame lag.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...