Little Jacob Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 weet je zeker dat je playstation genoeg "ademruimte" heeft want als hij oververhit is geraakt kan er een zekering kapot zijn of zowas bij mij ook zo Anders kan je altijd nog een intercooler halen, alleen bij de winkel vertelde ze me dat het niet nodig was want een ps3 word gemaakt om warm te worden ofzo Maar wat ik zou doen is, indien dit mogelijk is, het inruilen en een nieuwe kopen. Ik weet het niet maar mischien heb je dan een beter exemplaar. Of het licht toch aan gta IV en zul je moeten wachten op de Patch. Ikzelf heb ook een ps3 alleen dan de oudere versie en daar heb ik geen problemen mee gehad met gta IV. Alleen wel bij CoD4 online dat is jammer... Succes ermee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 ow... ik wist dat niet... ben opnieuw begonnen.... van het derde eiland naar het eerste.... afijn, heb toch een paar dingen fout gedaan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XXL-GTA Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Ik weet niet of je het al hebt, maar zet je PS3 in de liggende positie, dat zou je BD-Drive iig moeten helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nurf Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Oke, De fan test, waar kan ik dat selecteren? Iemand misschien een reactie op mijn andere vragen? Trouwens, heeft niemand anders van jullie last van het geluid van de PS3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 je savegame back-uppen, je install data eraf, je savegame van het systeem en opnieuw installeren en dan je savegame er weer op en hopen dat het niet aan de savegame lag. Dit is inderdaad ook wat Sony zei tegen iedereen Binnenkort komt er een verklaring van Rockstar zelf heb ik ergens gelezen Vind het wel schandalig dat de consument zo'n last moet ondervinden van een grote fout . Want ik denk dat Rockstar dit wel geweten heeft maar dacht van we stellen het nu maar niet weer uit Gr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Oke,De fan test, waar kan ik dat selecteren? Iemand misschien een reactie op mijn andere vragen? Trouwens, heeft niemand anders van jullie last van het geluid van de PS3? Nee niet echt, zover ik weet heeft mijn ps3 genoeg "ademruimte". Ik heb hem ook liggent staan, of ja liggend liggen Maar oké, als het moet laden bijvoorbeeld een savegame hoor ik zachte geluidjes maar niet zo erg als bij me pc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 je savegame back-uppen, je install data eraf, je savegame van het systeem en opnieuw installeren en dan je savegame er weer op en hopen dat het niet aan de savegame lag. Dit is inderdaad ook wat Sony zei tegen iedereen Binnenkort komt er een verklaring van Rockstar zelf heb ik ergens gelezen Vind het wel schandalig dat de consument zo'n last moet ondervinden van een grote fout . Want ik denk dat Rockstar dit wel geweten heeft maar dacht van we stellen het nu maar niet weer uit. Ja maarja niet iedereen heeft er last van en als ze hem moesten uitstellen had niemand het kunnen spelen. Maargoed, dit is echt balen voor diegene die er wel last van hebben. Hopelijk komt er snel een patch of iets dergelijks waardoor dit opgelost is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ken9 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) ik zal het morgen vroeg is proberen kijken of het werkt dan horen jullie het nog wel EDIT: heb hem voor de PS3 Bewerkt: 3 mei 2008 door ken9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftAutoFeak Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 ja ik heb het ook ik reed weg met mijn auto gewoon even rijden en opeens liep het beeld stil en het geluid ging nog even door maar ging daarna ook uit ik dee hem uit zeg maar je hoorde 3 keer piep piep piep en toen starte die opnioeuw op maar toen wou ik het in de avond weer spelen, ik starte hem op je zag effe die screenshots van de game, de setup zegmaar en toen ging de savedata laden en toen ging het lang door wou ik de game beëindigen en toen drukte ik op de uit knop hoorde je weer piep piep piep starte die opnieuw op, toen heb ik het weer 6 keer gedaan ofzo allemaal zinloos toen probeerde ik een nieuwe game op een andere account ook zinloos en toen dee ik hem helemaal uit toen deed die het weer ik hoop dat die het blijft doen. Hier zijn meer klachten over op deze site staat het uitgelegd: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.as...leID=VK1RI5OM_2 effe kopieëren en plakken. Daar staat ook op dat het op de oude ps3 de 60GB versie veel sneller vast loopt maar op die van 40GB ook alleen minder najaa kijk het maar even na. laters, p.s. jammer dat dit is het is zo'n wreed spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michaelfivez Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Er zou echt een GTA IV hardware problem forum moeten komen zoals in sa... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 ja ik heb het ook ik reed weg met mijn auto gewoon even rijden en opeens liep het beeld stil en het geluid ging nog even door maar ging daarna ook uit ik dee hem uit zeg maar je hoorde 3 keer piep piep piep en toen starte die opnioeuw op maar toen wou ik het in de avond weer spelen, ik starte hem op je zag effe die screenshots van de game, de setup zegmaar en toen ging de savedata laden en toen ging het lang door wou ik de game beëindigen en toen drukte ik op de uit knop hoorde je weer piep piep piep starte die opnieuw op, toen heb ik het weer 6 keer gedaan ofzo allemaal zinloos toen probeerde ik een nieuwe game op een andere account ook zinloos en toen dee ik hem helemaal uit toen deed die het weer ik hoop dat die het blijft doen. Hier zijn meer klachten over op deze site staat het uitgelegd: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.as...leID=VK1RI5OM_2 effe kopieëren en plakken. Daar staat ook op dat het op de oude ps3 de 60GB versie veel sneller vast loopt maar op die van 40GB ook alleen minder najaa kijk het maar even na.laters, p.s. jammer dat dit is het is zo'n wreed spel gewoon je internet uitschakelen in het menu van de playstation.. hoppa en gamen maar.. (alleen jammer dat je niet online kan, maar daar wacht ik wel op tot de patch uitkomt.. ben nu nog druk zat met de singleplayer:)) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 mijn ps3 maakt ook wel wát geluid, maar dat hoor ik toch niet, het geluid staat altijd hard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftAutoFeak Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 ja ik heb het ook ik reed weg met mijn auto gewoon even rijden en opeens liep het beeld stil en het geluid ging nog even door maar ging daarna ook uit ik dee hem uit zeg maar je hoorde 3 keer piep piep piep en toen starte die opnioeuw op maar toen wou ik het in de avond weer spelen, ik starte hem op je zag effe die screenshots van de game, de setup zegmaar en toen ging de savedata laden en toen ging het lang door wou ik de game beëindigen en toen drukte ik op de uit knop hoorde je weer piep piep piep starte die opnieuw op, toen heb ik het weer 6 keer gedaan ofzo allemaal zinloos toen probeerde ik een nieuwe game op een andere account ook zinloos en toen dee ik hem helemaal uit toen deed die het weer ik hoop dat die het blijft doen. Hier zijn meer klachten over op deze site staat het uitgelegd: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.as...leID=VK1RI5OM_2 effe kopieëren en plakken. Daar staat ook op dat het op de oude ps3 de 60GB versie veel sneller vast loopt maar op die van 40GB ook alleen minder najaa kijk het maar even na.laters, p.s. jammer dat dit is het is zo'n wreed spel gewoon je internet uitschakelen in het menu van de playstation.. hoppa en gamen maar.. (alleen jammer dat je niet online kan, maar daar wacht ik wel op tot de patch uitkomt.. ben nu nog druk zat met de singleplayer:)) je kan wel online hoor tis wreed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) de eerste paar dagen werkte hij uitstekend, maar nu loopt die vast in het eerst LAADSCHERM(dan zie je loading-(naam van laaste missie)) hoe zit dit? is dit hetzelfde probleem? Log niet in op het PlayStation Netwerk. (Of log uit) Dan zou het over moeten zijn. zien jullie, de ps3 heeft nu grote problemen xD SOMMIGEN van jullie praat de xbox zwart, maar dit is echt te gruwelijk dat de ps3 raar doet met gta iv xD Ga alsjeblieft ergens anders de fanboy liggen uithalen, je post bijna alleen maar dit soort nutteloze anti PlayStation reacties. Dit ligt overigens aan Rockstar, niet aan Sony PlayStation. Bewerkt: 3 mei 2008 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftAutoFeak Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 de eerste paar dagen werkte hij uitstekend, maar nu loopt die vast in het eerst LAADSCHERM(dan zie je loading-(naam van laaste missie)) hoe zit dit? is dit hetzelfde probleem? Log niet in op het PlayStation Netwerk. (Of log uit) Dan zou het over moeten zijn. zien jullie, de ps3 heeft nu grote problemen xD SOMMIGEN van jullie praat de xbox zwart, maar dit is echt te gruwelijk dat de ps3 raar doet met gta iv xD Ga alsjeblieft ergens anders de fanboy liggen uithalen, je post bijna alleen maar dit soort nutteloze anti PlayStation reacties. Dit ligt overigens aan Rockstar, niet aan Sony PlayStation. helemaal gelijk heb je en Rockstar is bezig aan een nieuwe patch dat zou het vastlopen moeten voorkomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.