Jump to content

GTA IV Hardware problemen discussie


leonpwner

Recommended Posts

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mastala

    12

  • Dwayne Forge

    10

  • gta dylan

    9

  • leonpwner

    7

dit had ik vandaag ook maar ik zal zeggen hoe ik dat heb opgelost:

om te beginnen ik heb een ps3 van 60gb en draadloos internet.

dankzij een paar mensen van dit forum is dit probleem opgelost.

je moet (als je draadloos internet hebt) je afmelden bij Playstation Network (PSN).

toen ik dat deed kon ik weer spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal

Ik heb nu ook problemen met gta4 de ps3 blijft altijd hangen als hij de saved game wil laten en ik ben niet de enige

mijn collega juist gebeld die kan ook niet meer laden

de ps3 blijft gewoon hangen bij het laden waar je het laatst gesaved bent

greets

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal

Ik heb nu ook problemen met gta4 de ps3 blijft altijd hangen als hij de saved game wil laten en ik ben niet de enige

mijn collega juist gebeld die kan ook niet meer laden

de ps3 blijft gewoon hangen bij het laden waar je het laatst gesaved bent

greets

Disable je internet conectie op je ps3, dat hielp bij mij iig :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Om automatisch aanmelden uit te schakelen ga je naar het PSN pictogram in de XMB en dan ga je naar Account Management (hoe het in het Nederlands heet weet ik zo niet), staat boven de playstation store. Daar kun je het automatisch aanmelden uitschakelen. Ook kan het handig zijn om het Information Board uit te schakelen. Dit doe je door naar Netwerk te gaan en dan op het pictogram van Information Board staan. Dan druk je op PlayStationTriangle.png en kies je voor niet weergeven. Succes.

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

Tja..

Er kunnen veel fouten zijn, zoals ik ook in een ander topic zei, de crashes kunnen ook dmv de beeldstreaming zijn, die door de hitte wat trager lopen, terwijl het spel een snelheid heeft.. Dan crasht de bende.. ;)

In dit geval, misschien is er wel een fout in de connectie tussen de GTA IV en de socialclub..

Doordat er 2/3 regels verkeerd gecoded zijn, kan hij die dingen niet onderscheiden van het goede, en geeft maar een foutmelding, omdat hij er niks mee kan, bij normale computers dan.. in dit geval, laat hij de game freezen.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

er komt binnenkort een patch uit die moet de meeste problemen verhelpen _O_
Jullie denken dat de 'Patch' alles weer kan goed maken he ? Maar ik heb toch hele andere gedachten. Ik geloof nooit dat die een of andere patch alles kan oplossen. Jullie doen net of dat het al zeker is dat die Patch het doet. En dat dan alle problemen zijn opgelost. Maar hier geloof ik werkelijk niets van. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

de eerste paar dagen werkte hij uitstekend, maar nu loopt die vast in het eerst LAADSCHERM

(dan zie je loading-(naam van laaste missie))

hoe zit dit? is dit hetzelfde probleem?

Log niet in op het PlayStation Netwerk. (Of log uit) Dan zou het over moeten zijn. :)

zien jullie, de ps3 heeft nu grote problemen xD SOMMIGEN van jullie praat de xbox zwart, maar dit is echt te gruwelijk dat de ps3 raar doet met gta iv xD

Ga alsjeblieft ergens anders de fanboy liggen uithalen, je post bijna alleen maar dit soort nutteloze anti PlayStation reacties. Dit ligt overigens aan Rockstar, niet aan Sony PlayStation.

Hahahahah ventje tog :puh: ik heb niet gezegt dat ik een fanboy ben :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet de oplossing:D

het probleem ligt aan de online servers van rockstar.

als je je playstation opstart meld dan je ps3 account af zodat de ps3 niet is verbonden met internet.

start daarna het spel op en u zult zien dat gta spel het wel doet als je niet bent ingelogd met je ps3 account.

het spel wou niet starten omdat het spel dan gelijk internet verbinding had met het server en omdat fouten zitten in de servers van rockstar dat die daarom niet wou starten.

hier ben ik gisteren achtergekomen dus tijdelijk maar off line spelen tot de fouten hersteld zijn!

Veel plezier!! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

de gta 4 titel is eindelijk uit, ik zou hem ook graag willen kopen.

MAAR

een paar dagen geleden heb ik in de krant (van belgië) een berichtje gelezen waarin stond dat er een bug of zo in het spel zat die je hele game liet crashen... volgens het artikel heeft 30% van de games het probleem en dan nog het meest op de PS3's van 60 giga, en de oudste Xbox 360's.

MAAR

is dit dus waar of niet, het heeft mij alvast serieus laten twijfelen...

wie dit probleem heeft of er meer van weet, post aub. dan een berichtje.

mgv,

jeroendevriese

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...