Jump to content

GTA IV Hardware problemen discussie


leonpwner

Recommended Posts

de gta 4 titel is eindelijk uit, ik zou hem ook graag willen kopen.

MAAR

een paar dagen geleden heb ik in de krant (van belgië) een berichtje gelezen waarin stond dat er een bug of zo in het spel zat die je hele game liet crashen... volgens het artikel heeft 30% van de games het probleem en dan nog het meest op de PS3's van 60 giga, en de oudste Xbox 360's.

MAAR

is dit dus waar of niet, het heeft mij alvast serieus laten twijfelen...

wie dit probleem heeft of er meer van weet, post aub. dan een berichtje.

mgv,

jeroendevriese

Ja, dit is waar. Soms heb ik bij het laden dat het spel eeuwig door blijft laden, en dan moet ik het spel opnieuw opstarten. Ik hoor ook dat sommigen last hebben van 'freezes' en van framedrops. Hier heb ik geen last van (PS3 60GB). Ik hoorde trouwens ook dat Rockstar met een patch bezig was. Ik zou hem gewoon kopen! :Y

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mastala

    12

  • Dwayne Forge

    10

  • gta dylan

    9

  • leonpwner

    7

Dit probleem komt ook een deel omdat ze er nu de AUTO SAVE modus hebbzen ingezet in het spel. Als je de AUTO SAVE modus uitzet gaat het ook al een heel stuk beter

Bewerkt: door azgeleor
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nu ongeveer 20 á 24 uur in totaal, nog geen problemen gehad bij de Single Player, maar ook niet bij Multi Player. Het is wel waar bij sommige, maar 30%? Dat denk ik niet. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon effe probere de FAN test te doen met je ps3 dan lukt het mss ook

Fan test met 60 gb blijkt ongezond te zijn dus mensen met een 60gb versie,let op met wat je doet he......

Link to comment
Delen op andere websites

De Mulitplayer is ook niet helemaal op orde, vind ik.

Ook ik heb een paar stevige vastlopers (haperingen van beeld en freezes/lockups) gehad op de PS3 (40 GB nwste versie).

Er worden allerlei "oplossingen" gegeven op het internet.

Zoals: Alles erafhalen incl. gamesaves :N en GTA opnieuw installeren.

Autosave uitdoen, Rumble uitdoen, Informationboard niet laten weergeven, internetkabel eruitrekken enz. enz.

Ik hoop dat de patch gauw klaar is want het is af en toe enorm frustrerend als de game vastloopt na een wat moeilijkere missie.

Grrr...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel zelf niet.. jammer genoeg!

Maar het probleem klopt wel, in de telegraaf van vandaag stond ook een klein artikel op de voorpagina waarin stond dat 1 op de 3 gamers last heeft van het genoemde probleem. Er stond wel bij dat dit voornamelijk voorkwam bij de oudere xbox's en de oudere playstations 3, die toen net op de markt kwamen. Ook zijn ze druk bezig om het probleem op te lossen.

Als jij een nieuwe xbox gaat kopen heb je er dus weinig last van denk ik..

Link to comment
Delen op andere websites

wel gaan de verhalen de ronde dat gta je dvd-lezer finaal naar de klote helpt . . . . .

http://www.depers.nl/economie/198402/Conso...-door-GTA4.html

zelf nog geen hangers gehad

Ik ben zelf een 360 gamer en heb nog geen last gehad, maar ook ik wacht op de patch. Sowieso installeren! Voor de release van IV is er al een grote patch geweest voor de 360, ook vanwege de IV servers.

Ik ga ervanuit dat als je wacht tot de patches er zijn en die eerst installeert voor je de game zelf gaat spelen, je nergens last van hebt.. En hij is de moeite waard! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

de eerste paar dagen werkte hij uitstekend, maar nu loopt die vast in het eerst LAADSCHERM

(dan zie je loading-(naam van laaste missie))

hoe zit dit? is dit hetzelfde probleem?

Log niet in op het PlayStation Netwerk. (Of log uit) Dan zou het over moeten zijn. :)

zien jullie, de ps3 heeft nu grote problemen xD SOMMIGEN van jullie praat de xbox zwart, maar dit is echt te gruwelijk dat de ps3 raar doet met gta iv xD

Ga alsjeblieft ergens anders de fanboy liggen uithalen, je post bijna alleen maar dit soort nutteloze anti PlayStation reacties. Dit ligt overigens aan Rockstar, niet aan Sony PlayStation.

Hahahahah ventje tog :puh: ik heb niet gezegt dat ik een fanboy ben :)

Je hoeft het ook niet te zeggen, maar aan je berichtgeving is het wel duidelijk

Link to comment
Delen op andere websites

He

Dit zelfde probleem HAD ik ook maar je moet je gewoon afmelden bij het PlayStation Network

en niet meer aanmelden als je op GTA IV gaat want dat veroorzaakt het probleem

Dit ligt trouwens niet aan je ps3 maar aan GTA IV

Gr

hoe komt het dan dat hij het wel gewoon doet op de Xbox 360

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...