gta dylan Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 meld je gewoon af bij playstation network, dan moet het gaan. Reageren
gta dylan Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 meld je af bij playstation network en dan komt alles in orde Reageren
GTAFTW! Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Hallo ik ben nieuw op het forum. Ik heb een mogelijke oplossing gevonden voor de laadproblemen Je kunt uiteraard afmelden bij het PSN maar als je online wilt spelen dan loopt het spel weer vast. Ik heb een betere oplossing gevonden hiervoor. Ik heb namelijk gister de Information Board uitgeschakeld en ben tot nu toe geen problemen tegengekomen. Don't blame me als het niet werkt. Het is in ieder geval het proberen waard. Post hier je resultaat. PEACE.... EDIT: Ik ben er achtergekomen dat dit ook helpt tegen vastlopers. Bewerkt: 4 mei 2008 door GTAFTW! Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Welkom op het forum Thanx man, het werkt bij mij op de PS3. Greetzzz -GoldWing- Bewerkt: 4 mei 2008 door -GoldWing- Reageren
ken9 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik heb namelijk gister de Information Board uitgeschakeld en ben tot nu toe geen problemen tegengekomen. wat heb je gedaan waar of hoe? wil je het aub uitleggen Reageren
GTAFTW! Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Gewoon, in XMB naar information board gaan en dan niet weergeven selecteren. @ Goldwing: Dat is heel fijn om te horen. Ik ben trouwens ook nog er achtergekomen dat dit helpt tegen eventuele vastlopers. Bewerkt: 4 mei 2008 door GTAFTW! Reageren
Swiggers Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Welkom op het forum.. Nieuw op het forum, en meteen al iets goeds gepost, aan de reactie's hierboven te zien. Ik ga het nu ook meteen uitschakelen, ik wil natuurlijk alle vastloop optie's voorkomen. Swiggers Bewerkt: 4 mei 2008 door swiggers Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Lol, Xbox 360 heeft hellemaal geen last van laadproblemen. Komt denk ook omdat ik 120 GB HDD heb, lekker snel. Reageren
ken9 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 kan iemand mij uitleggen hoe je dit moet doen? alvast bedankt Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Zal ook even een duit in het zakje doen. Wat bij mij hielp was simpelweg de autosave functie uitzetten. Alles werkt nu, en ja ik kan ook online zonder de zgn freezes. Enige punt is dat je zelf af en toe naar een savehouse moet gaan, om daar even te saven. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Kunnen we nu weer on-topic? ontopic: Ik zal het proberen zodra ik GTA IV heb;) en btw welkom;) Reageren
Rund5 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ja, je hoort het goed Ik moest de hele PS3 formateren en alles deleten om weer het spel te kunnen spelen. Nu ben ik dus weer bij de 2e missie. nu ben ik bang dat dit weer gebeurd als ik bij de missie ben. heeft iemand anders hier ook problemen mee? of in andere missie's. Hij bleef namelijk hangen toen er Loading stond. Vond het heel vreemd. vet stressen natuurlijk, daar ging mijn GTA Reageren
philippe58 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Komt niet door de missie maar door het welbekende probleem met het automatisch opslaan van GTA 4 rockstar brengt een patch hiervoor binnenkort uit tot dan niet te lang spelen en autosave uitzetten... Reageren
Carl-J Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 das kut 4 je het ligt niet aan die ene missie heel veeeeeel mensen hebben het met GTA IV op hun PS3 dus je bent nie de enige Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.