Jump to content

GTA IV Hardware problemen discussie


leonpwner

Recommended Posts

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mastala

    12

  • Dwayne Forge

    10

  • gta dylan

    9

  • leonpwner

    7

Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen, maar goed dat ik dit nu lees want ik ben volgens mij nog niet bij die missie dus zet ik autosave maar effe snel uit.

Alleen hoe moet dat?

En als die niet meet automatich saved na elke missie en je hebt de ene missie gehaald en je gaat bij de volgende af moet je dan alle missies weer opnieuw doen sinds je de laatste keer hebt ge saved?

Of hoef je dan nog steeds maar alleen die missie opnieuw te doen waar je in bent afgegaan?

Bewerkt: door sjors12345
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen, maar goed dat ik dit nu lees want ik ben volgens mij nog niet bij die missie dus zet ik autosave maar effe snel uit.

Alleen hoe moet dat?

En als die niet meet automatich saved na elke missie en je hebt de ene missie gehaald en je gaat bij de volgende af moet je dan alle missies weer opnieuw doen sinds je de laatste keer hebt ge saved?

ja gaat naar het pauze-menu dan ga je naar game en daar staat als 3e optie autosave on/off.

als je het uitzet en je gaat dood bij een missie begin je gewoon weer bij die missie, dus niks ergs ;) niet vergeten om voor het afsluiten zelf even op te slaan in 1 van je huizen

Link to comment
Delen op andere websites

nou of dat echt niet aan die missie ligt vraag ik me af heb namelijk precies hetzelfde probleem precies na die missie. ben weer helemaal opnieuw begonnen autosave stond al uit.wel vet irritant

Link to comment
Delen op andere websites

Haha wat een toeval! Dat had ik ook! Ik startte het spel niet op en er stond: Loading... Final Interview en hij stopte maar niet. Het was heerlijk weer buiten en ik besloot hem maar even uit te laten rusten en toen ik terug kwam deed hij het weer gewoon. Dus zonde wat je hebt gedaan. Had gewoon even zonder GTA IV gedaan. Was dat probleem er namelijk niet !

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Op de Xbox moet je niet 5 uur achter elkaar spelen dan blijft hij vast hangen een paar uurtjes en dan weer uurtje niet om hem af te latenkoelen

Ik heb een vrij nieuwe, gelukkig geen last van.

is auto save wel veilig voor op de xbox?

Ik speel erg vaak 3u achter elkaar dan pauze en niks aan de hand en dan heb ik de 2e xbox niet de Elite maar die daaronder

Ja, het is veilig. En die "daaronder" is de Premium. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op de Xbox moet je niet 5 uur achter elkaar spelen dan blijft hij vast hangen een paar uurtjes en dan weer uurtje niet om hem af te latenkoelen

Ik heb een vrij nieuwe, gelukkig geen last van.

is auto save wel veilig voor op de xbox?

Ik speel erg vaak 3u achter elkaar dan pauze en niks aan de hand en dan heb ik de 2e xbox niet de Elite maar die daaronder

Ja, het is veilig. En die "daaronder" is de Premium. :puh:

Leuk om te weten bedankt :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hierbij een mogelijke oplossing die de crashes oplost van GTA IV op de PS3

Nadat bekend gemaakt is dat GTA IV kon zorgen voor crashende consoles heeft Take Two een officiele 'probleemoplosser' naar buiten gebracht. De oplossing, die overigens alleen voor de Playstation 3 werkt, is erg moeilijk af te ronden en bestaat uit 12 stapen.

Volgens Take Two komen de problemen op de PlayStation 3 door de grote installatie-bestanden die op de harde-schijf van de consoel worden geplaatst. De problemen op de Xbox 360 kunnen hierdoor niet opgelost worden, aangezien deze stap niet nodig is op de Xbox 360.

Sony erkende de problemen al toen servers waarop de PlayStation 3 connect offline gingen. Het bedrijf zocht vanaf toen al naar een oplossing, Take Two heeft echter al een oplossing gepubliceerd.

Gebruikers moeten heel wat doen om de game alsnog werkend te krijgen. Zo moeten de consumenten allerlei bestanden verwijderen van de console en de PlayStation vervolgens een harde reset geven. De internetverbinding dient ook uitgeschakeld te zijn. Alle 12 stappen staan hieronder beschreven.

Verwijder alle GTA IV data van de console. Ga hiervoor naar de PlayStation 3 opties en ga naar 'Game'-tab. Vervolgens is het zaak om 'Game Data Utility' te selecteren en alle GTA IV-data te verwijderen.

Verwijder alle saves van GTA IV. Selecteer hiervoor uit de 'Game'-tab de optie 'Save Data Utility'. Vervolgens zoekt men weer naar GTA IV en verwijder deze.

Zorg ervoor dat er geen internetverbinding mogelijk is met de PlayStation 3.

Schakel de verbindingen met het mediaboard uit.

Schakel de 'Media Server'-functie uit.

Verwijder alle internet-caches die beschikbaar zijn.

Zet de screensaver uit.

Wanneer dit gebeurd is moet de PlayStation 3 gereset worden. Dit gebeurd door de aanknop vijf seconden ingedrukt te houden en te wachten op een 'piep'-confirmatie. Vervolgens drukt men nog een keer de aanknop vijf seconden in.

Probeer het spel opnieuw. Als het goed is wil het spel opnieuw installeren.

Als het spel gestart is dienen de volgende functies uitgeschakeld te worden.

Auto-saven

flicker-filter'

vibratie-mogelijkheden in de controller

Link to comment
Delen op andere websites

erg jammer dat de game niet gelijk al goed op de markt kwam, maar goed, ik heb nu alleen de internetverbinding uitgezet, en ik speel nu uren achter elkaar. Ik kan me met de singleplayer nog lang genoeg vermaken tot de patch er is!

Link to comment
Delen op andere websites

erg jammer dat de game niet gelijk al goed op de markt kwam, maar goed, ik heb nu alleen de internetverbinding uitgezet, en ik speel nu uren achter elkaar. Ik kan me met de singleplayer nog lang genoeg vermaken tot de patch er is!

er is geen grote beta geweest, dan is het lastig om een spel 100% goed uit te brengen. Er blijven bijna bij elk spel bij release fouten inzitten, of je het nouw merkt of niet......

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...