Jump to content

Telefoon foto's


Mazzeltje

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Ik ben net zoals jullie heel fanatiek GTA IV aan het spelen. Maar zoals bij alle GTA's komen er dingen te voorschijn waar ik niet echt uit kom. Ik weet dat je foto's met je telefoon kan maken. Een aantal keren heb ik het al gedaan. Maar weten jullie toevallig waar ik mijn foto's in het groot kan zien. En waar hij ze opslaat.

Zodra ik op ''Capture'' druk zie ik de gemaakte foto. Daarna kan ik alleen op ''Back'' drukken en weet ik niet waar die foto's zijn gebleven.

Ik hoop dat jullie hier antwoord op hebben.

Alvast bedankt. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet maar misschien als je op start drukt en dan ergens tussen, daar stond het namelijk ook bij GTA SA.

Heb zelf nog niet gekeken en nu staat de ps3 uit en heb geen zin om hem aan te zetten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf nog niet zo ver dat je foto's kan maken, maar kan je de foto's terug bekijken op de telefoon nadat je ze gemaakt hebt? Want dan zouden ze toch ergens opgeslagen moeten worden en ik denk dat het dan in die savefile map staat. Als ik me niet vergis kun je het door middel van een USB stick en het menu Games > Savegames zo erop zetten. Ik hoop dat je er wat aan hebt, tenminste als het ergens opgeslagen wordt, natuurlijk. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf nog niet zo ver dat je foto's kan maken, maar kan je de foto's terug bekijken op de telefoon nadat je ze gemaakt hebt? Want dan zouden ze toch ergens opgeslagen moeten worden en ik denk dat het dan in die savefile map staat. Als ik me niet vergis kun je het door middel van een USB stick en het menu Games > Savegames zo erop zetten. Ik hoop dat je er wat aan hebt, tenminste als het ergens opgeslagen wordt, natuurlijk. :Y

Je kan de foto's wel maken met de telefoon maar zodra je hem gemaakt hebt zie je hem even maar als je het dan weer weg doet dan kan je het niet meer terugzien d.m.v de telefoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf nog niet zo ver dat je foto's kan maken, maar kan je de foto's terug bekijken op de telefoon nadat je ze gemaakt hebt? Want dan zouden ze toch ergens opgeslagen moeten worden en ik denk dat het dan in die savefile map staat. Als ik me niet vergis kun je het door middel van een USB stick en het menu Games > Savegames zo erop zetten. Ik hoop dat je er wat aan hebt, tenminste als het ergens opgeslagen wordt, natuurlijk. :Y

Je kan de foto's wel maken met de telefoon maar zodra je hem gemaakt hebt zie je hem even maar als je het dan weer weg doet dan kan je het niet meer terugzien d.m.v de telefoon.

`

Als ik jou goed begrijp kan ik de foto's WEL terug zien. Maar alleen niet via de telefoon. Via de telefoon hoeft van mij ook helemaal niet aangezien het er heel klein en onduidelijk uit ziet.

Ik wou ze gewoon net zoals in GTA San Andreas terug zien en uiteindelijk op mijn PC zetten. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dan begrijp je me niet helemaal goed. Ik probeer dus te zeggen als je de foto net gemaakt hebt, dan zie je hem wel even op het schermpje. Maar dan klik je het dus weer weg en dan weet ik dus ook niet waar je het terug kan vinden. In ieder geval niet op de telefoon want ik heb overal gekeken maar er staat niet is van een photobook of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ze met een soort van USB-stick van de Ps3 halen...

Slaat nergens op wat je nu zegt.. want je kan ze ook nergens zien in de foto map.

Je hoeft niet zo tegen hem te reageren hoor :N

Je kan ook zeggen: 'Wat je zegt dat klopt niet, want.....'

oke iedereen hier komt het antwoord:

henk de jager :schater:

nee,grapje ik ben daar nog niet

.......................henk de jager hoe kom ik daar toch bij :schater:

........ :7

Maar ik heb pas geleden ergens gelezen hoe dat moest ^_^

Ik zal zo eventjes zoeken hoor, want volgens mij kan dat wel hoor ;)

Edit: Linkjeeeee ^_^

Ik hoop dat het zo ongeveer werkt, maar dat moet je eventjes zelf uitzoeken want ik heb zelf geen PS3 ^_^

Bewerkt: door -Haakon-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...