Jump to content

Dreigingen met een Ddos Attack?

Recommended Posts

Geplaatst:

Kloep en Ik heb een lid, en die vertoonde associaal gedrag, vervolgens stuur ik hem een PB erover met een mogelijkheid tot een Warn, maar krijg ik een pb terug: Waag het eens, en je krijgt een DDos Attack. Wat is dat en wat moet ik nu doen. Moet ik hem kicken? Of kan hij dan misschien nog steeds een Ddos Attack geven? Plz, Help Me!

Geplaatst:
Kloep en Ik heb een lid, en die vertoonde associaal gedrag, vervolgens stuur ik hem een PB erover met een mogelijkheid tot een Warn, maar krijg ik een pb terug: Waag het eens, en je krijgt een DDos Attack. Wat is dat en wat moet ik nu doen. Moet ik hem kicken? Of kan hij dan misschien nog steeds een Ddos Attack geven? Plz, Help Me!

ddos attack??

<h1 class="firstHeading">Distributed Denial of Service</h1> <h3 id="siteSub">Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie</h3> Ga naar: navigatie, zoeken Distributed Denial of Service (DDoS) attack is een Denial-of-Service aanval op een computer of netwerk waarbij met een aantal computers, vaak vanaf vele plaatsen op de wereld bestuurd vanaf een centraal punt, zoveel verbindingsverzoeken naar de server van een of meer sites verstuurd worden, dat de service ervan tijdelijk niet beschikbaar is, of de server zelfs crasht.

bron: nl.wikipedia.org

dus het is niet heel erg schadelijk

maar waar zit dat lid?

op jullie forum?

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is een attack op de server. Die zorgt er voor dat de site even offline gaat. Maar daarna weer online gaat. Soms kan de attack zo hard zijn dat de server naar de klote gaat alleen dat doen ze meestal niet want dan hebben ze de politie op hun dak.

@ hierboven. Hoezo inhalen :\

Bewerkt: door gta-pilot
Geplaatst:

Ja op ons forum. Als je wilt weten hoe hij heet stuur dan maar een PB :duh:

Geplaatst:

Jongens we gaan hier niet acties beramen of namen naar elkaar over spelen van wie het gedaan zou kunnen hebben. Het is jammer dat het gebeurt, maar dit is niet de plaats om dit soort dingen te bespreken. Je hebt inmiddels je antwoord op je vraag dus verder er over discussiëren hoe het gebeurt is en wat de gevolgen er van zijn lijkt me overbodig. Mocht je nog een andere specifieke vraag hebben over je onderwerp dan kun je die plaatsen natuurlijk.

Geplaatst:

Ik zou je daar maar niet druk om maken. De kans dat die gast bluft is 99%. Je moet erg veel mensen hebben en erg georganiseerd zijn om een Ddos attack uit te kunnen voeren. Laat staan zoveel mensen zo gek te krijgen om mee te helpen bij een Ddos attack.

Geplaatst:
Ik zou je daar maar niet druk om maken. De kans dat die gast bluft is 99%. Je moet erg veel mensen hebben en erg georganiseerd zijn om een Ddos attack uit te kunnen voeren. Laat staan zoveel mensen zo gek te krijgen om mee te helpen bij een Ddos attack.

Dat ies niet helemaal waar. Je kan het ook met 1 PC doen. Je hebt er meerdere voor nodig als je goed bevijligde PC hebt. Maar met een simpel progje kan je de hele server naar de klote maken hoor.

Dat ies niet helemaal waar. Je kan het ook met 1 PC doen. Je hebt er meerdere voor nodig als je goed bevijligde PC hebt. Maar met een simpel progje kan je de hele server naar de klote maken hoor.

klopt, ik heb dit getest op een oude PC bij mij thuis,die na het inloggen meteen vastliep

door in de tijd dat hij vast stond een ddos attack te doen, is de hardeschijf kapot gegaan :puh:

blij.gif blij.gif blij.gif icon_mrgreen.gif

Waar slaat dat op. duh.gif

nergens duh.gif

DAT heet nou Posthunten

Bewerkt: door m.o.d

Nou dan heb je wel een grote schijt server... en als je een DDos attack uit gaat voeren bestaat er ook nog kans dat je je eigen router/modem door brand... Dus negeer die kneus maar. (en daarmee bedoel ik die gene die met dat DDos attack loopt te dreigen)

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

Even wat duidelijkheid over Ddos

1. Je server gaat niet kapot als er Ddos aanval wordt uitgevoerd. Hij schakelt zich zelf alleen uit als hij teveel data moet verwerken en bij de huidige servers moet dat heel wat zijn.

2. Hoe meer computers die deelneme aan een botnetwerk hoe zwaardere aanvallen gepleegd kunnen worden, dus ook op sites die op meerdere servers draaien.

3. Iemand die dreigt met een Ddos hoef je in 99,9% druk te maken.

4. Meestal worden Ddos uitgevoerd door botnetwerken, die zijn gehijackde servers en computers, zogenaamde zombiess. Er bestaat een hele zwarte markt voor en de netwerken verschillen enorm in omgang.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...