steintje Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 welke motor vinden jullie het leukst? ik de freeway. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Faggio! (Geen motor, weet ik. ;P Maar wel een fijn tweewielig voertuig.) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Faggio!(Geen motor, weet ik. ;P Maar wel een fijn tweewielig voertuig.) De Faggio behoort wel tot de categorie motors - tweewielers. Ik kies denk ik dan voor de NRG-900. Reageren
Swiggers Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Ik weet toch wel zeker dat voor mij de Hellfury het beste geschikt is. Hiermee kan ik erg goed overweg, hij rijdt fijn en de motor ziet er ook nog eens stoer uit. Zulke motors maken ze altijd bij het Discovery programma 'American Shoppers'. Bij dit programma maken ze tevens precies de zelfde motors. De Vaggio rijd ook niet slecht Bewerkt: 1 mei 2008 door swiggers Reageren
Earth Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Sanchez. Hij is stoer, en Niko moet hem ook aankicken, vindt ik wel gaaf. Reageren
steintje Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik weet toch wel zeker dat voor mij de Hellfury het beste geschikt is. Hiermee kan ik erg goed overweg, hij rijdt fijn en de motor ziet er ook nog eens stoer uit. Zulke motors maken ze altijd bij het Discovery programma 'American Shoppers'. Bij dit programma maken ze tevens precies de zelfde motors. De Vaggio rijd ook niet slecht kun je een foto maken van die motor want die lijkt me wel lachen vooral die bike,s van dat programma. Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 NRG-900 Daarmee kan je echt goed wheelies maken geak! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.