Jump to content

multiplayer!!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind de de Multiplayer van dit spel slecht omdat je niet kunt gaan doen wat je wilt

en dat je ruzie krijgt over wie in de auto mag rijden, Maar ook is de camera irritant omdat je zo nu en dan niet weet waar je bent!! Dus R* zet dit recht met de Xbox versie door van een scherm splitscreen te maken.

en wat vinden jullie over de multiplayer?

O ja een paar vette foto's van de multiplayer zou ook wel leuk staan!!

Hier nog wat foto's van SA

bigjc.jpg

Screen SA

Geplaatst: (bewerkt)

Het is wel leuk gta san andreas multiplay maar het is best wel shit wat jij zegt je krijgt ruzie om wie mag rijden en als er een dood is moet je weer helemaal overnieuw beginnen :( natuurlijk waarmee ik multiplay zijn amateurs :D gta sandraes mist dus wel heel wat met de multiplay R* moet vervolg gesplitst scherm doen dat is veel beter met de gameplay :) het is vooral lastig met een bazoeka want daarmee kun je niet schieten in de multiplay :angry: het enige wat een beetje goed eraan is dat je ook op autows kunt richten anders word dat wel heel lastig :) ik vind het ook niet inslaan als je met de auto aan scheuren bent dan springt ineens de andere uit de auto dan rijd je tegen een onzichtbare muur ook weer zoiets achterlijksik snap niet dat je de camera kunt veranderen met select als je in multiplayer bent dan kun je je ijgen poppetje zien maar wat heeft de andere daar dan aan. ook weer zoiets nutteloos :angry: multiplayer had R* van mij weg mogen laten <_< .

Ps. het is debiel dat je niet met twee personen op een fiets kan ook weet z,n minpuntje van gta SA multiplayer

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
Geplaatst:

ik vind die multiplayer wel cool maar die camers erg onhandig het is veel cooler als de ene in los santos en de ander in san fierro :puh::puh:

Geplaatst:

Ik vind de multyplayer gewoon SLECHT. Je kan maar in 1 auto en (zoals STASKO zegt) moet je dan nog ruzie maken om wie mag rijden. En het scherm is ook kei ambetant, je ziet de 2 personages alleen van boven, ja natuurlijk kan je alleen jouw mannetje zien( door op SELECT te drukken) maar dan is het hele scherm direct vol. Met een splitscreen was dit verholpen. <_< dus ik vind de multiplayer een beetje een tegenvaller.

Geplaatst:

stiekem hoop ik op een splitscreen functie op de PC...misschien hebben ze dat niet bij de PS2 niet gedaan omdat het anders TE zwaar word

Geplaatst:

Is ook nooit goed hè ?

Wees eens blij dat ze tenminste een multiplayer erin hebben gezet.

Ik heb nooit ruzie gehad, vind het altijd leuk om te rijden en vind het niet erg als ik moet schieten...

Kon mischien beter ( Ieder 1 auto en dan racen door de stad ), maar ik vind het goed genoeg.

Splitscreen zal ik ook wel willen voor de PC of Xbox.

Net wat Hayate zei, we moeten wel blij zijn. Maar dat neemt niet weg dat R* wat beter hun best hadden kunnen doen :puh: spiltscreen was inderdaad niet verkeerd geweest en ik hoop ook zeker dat ze dat op de Xbox en misschien op de PC zullen doen! :D

Bewerkt: door Bobbiescie
Geplaatst:

Ik vind het opzig wel lollig dat ze een multiplayer erbij hebben gedaan alleen het werkt nie zoo goed das wel iritand vooral de camera is knaken maar het is best grappig dat ze het erbij hebben gedaan :D en zoals arnie zegt je kan maar in 1 auto

het is wel spijtig dat je niet ieders een eigen auto kan nemen <_<

Bewerkt: door azert
Het is wel leuk gta san andreas multiplay maar het is best wel shit wat jij zegt je krijgt ruzie om wie mag rijden en als er een dood is moet je weer helemaal overnieuw beginnen :( natuurlijk waarmee ik multiplay zijn amateurs :D gta sandraes mist dus wel heel wat met de multiplay R* moet vervolg gesplitst scherm doen dat is veel beter met de gameplay :) het is vooral lastig met een bazoeka want daarmee kun je niet schieten in de multiplay :angry: het enige wat een beetje goed eraan is dat je ook op autows kunt richten anders word dat wel heel lastig  :)  ik vind het ook niet inslaan als je met de auto aan scheuren bent dan springt ineens de andere uit de auto dan rijd je tegen een onzichtbare muur ook weer zoiets achterlijksik snap niet dat je de camera kunt veranderen met select als je in multiplayer bent dan kun je je ijgen poppetje zien maar wat heeft de andere daar dan aan. ook weer zoiets nutteloos :angry: multiplayer had R* van mij weg mogen laten <_< .

Ps. het is debiel dat je niet met twee personen op een fiets kan ook weet z,n minpuntje van gta SA multiplayer

ruzie om wie mag rijden --> valt best mij, ik en mijn maat vinden het altijd wel komisch, wedstrijdje wie als eerste bij de auto is en beide is even leuk; rijden om de route te bepalen, schieten om de rit voor je maat te vermoeilijken

er een dood is moet je weer helemaal overnieuw beginnen --> joh, het heet MULTY-player. Als je dan toch in je eentje wil spelen, begin dan niet multy...

R* moet vervolg gesplitst scherm doen dat is veel beter met de gameplay --> kan, maar is zeer zwaar voor ps2, en dan hadden ze het er mss gewoon uitgelaten, dus ben blij dat het er al in zit

het is vooral lastig met een bazoeka want daarmee kun je niet schieten in de multiplay --> gebruik je de bazooka dan zo vaak? vrij zinloos wapen, m4 werkt ook goed :puh:

rijd je tegen een onzichtbare muur ook weer zoiets achterlijksik --> herhaling: ti's multyplayer, je zult het samen moeten doen...

je de camera kunt veranderen met select als je in multiplayer bent dan kun je je ijgen poppetje zien maar wat heeft de andere daar dan aan --> kan heel nuttig zijn als je bijv vervoer wil regelen, wil mikken met wapens (nee geen bazooka's), enz...

multiplayer had R* van mij weg mogen laten <_< --> je MOET het niet spelen, het is een extra optie, een leuk bijvoegsel, een melig cadeautje van Rockstar. Maar als ik jou bericht zo lees, speel je liever in je eentje, dus doe dat dan gewoon lekker, genoeg te doen zou ik zo zeggen :puh::D

het is debiel dat je niet met twee personen op een fiets kan ook weet z,n minpuntje van gta SA multiplayer --> wel eens geprobeert met zn tweeen op een BMX te gaan staan, en dan nog te bunnyhoppen :blink: ? Dat grenst aan het onmogelijke, vooral in de ps2...

Bewerkt: door Mister Fuji
Geplaatst:

Ik ben het met Mister Fuji eens! Splitscreen was natuurlijk beter geweest maar je moet niet zeuren dat het niet leuk. Doe het dan niet. Egt iets voor n0obs om te zeggen dat multyplayer niet leuk is.

Geplaatst:

We zeggen het juist omdat we het gewoon niet zo leuk vinden we zeggen niet dat het wel moet ;)

Geplaatst:

de Multiplay is ook wel leuk maar het verdient geen faam!

trouwens je kunt wel met elkaar in een boot aleen dat is echt triest!!!

R* waarom hebben julie dat zo %^*^$%#& gedaan!!

Maar voor de rest moet je inderdaad blij zijn dat ze het erin hebben gestopt want voor hetzelfde geld had het er niet ingezeten! Denk aar maar eens overna.

Geplaatst:

zoals iedereen al zegt spiltscreen zo beter zijn en ik vind het stom dat je niet apart in een auto kan dusz ik in een rancher ofzo en die andere in een voodoo

echt stom :angry:

maarja ik speel niet veel multiplayer me broer wil het nooit :angry: en om het nou aan je vader of moeder te vragen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...