sweet Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 slecht kon beter splitscrean zijn :angry: Reageren
TSD Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Ieder goed spel van deze tijd en zeker voor de Xbox of Ps zou moeten zijn uitgerust met splitscreen en multiplay. Het is een must waar van de meeste onder ons gebruik van kunnen maken en ook willen maken. We verwachten eigenlijk niet anders meer en zijn teleurgesteld als het niet zo is. Dus elke maker van een spel zou het aan ons over moeten laten of het er in moet zitten want de spellen worden voor ons gemaakt en onze mening is al bekend! Splitscreen en multiplay moet!! Reageren
Lord of War Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 de Multiplayer vind ik niet zo goed Nu Liberty City Stories te koop is, vind ik die Multiplayer beter Reageren
driverx250 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 ik vind het veel te ingewikkeld dat multiplayeren en het is ook dom zo in 1 beeld split screen is beter!!! en als 4of5 keer multiplayermode speelt dan wordt het al saai!! greetz driverx250 Reageren
XboxGta Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ja, ruzie over wie rijdt heb ik ook al gehad. Dan rijdt je medespeler weg zonder jij in de auto zit... En de ruimte om ver van elkaar weg te lopen heb je ook niet Maar het heeft ook positieve kanten zoals: -Je kan op de bodem van de zee rondrijden -Je kan zonder hooft verder spelen -We hebben eens door een fout in het spel met 2 jetpack kunnen vliegen en we konden allebij met de auto rijden Reageren
Bling Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik speelde San Andreas eerst op de PS2, en hier maakte ik vaak gebruik van de multiplayer functie. Nu ik San Andreas op de PC heb, merk ik dat de multiplayer functie ontbreekt? Klopt dit? En zo ja: Is het mogelijk om de multiplayer functie ook op de PC versie te krijgen? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Dat kan niet, alleen met een mod. Reageren
LucasV Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Er zijn mensen bezig met GTAMultiplayer voor de PC. Die is nu 75 % af ongeveer. Filmpje Reageren
Talietje Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 aan het politie bureau in los santos kan je ergens met 2 spelen Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 aan het politie bureau in los santos kan je ergens met 2 spelen julio bedoelt op de pc Reageren
Talietje Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 is dat dan niet hetzelfde? nee, weinig kans om met 2 te kunnen spelen, dan gaat het niet . want alle twee het toetsen bord gebruiken zo moeilijk zijn he. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.