Jump to content

multiplayer!!


STASKO

Recommended Posts

  • 10 maanden later...

Ieder goed spel van deze tijd en zeker voor de Xbox of Ps zou moeten zijn uitgerust met splitscreen en multiplay.

Het is een must waar van de meeste onder ons gebruik van kunnen maken en ook willen maken.

We verwachten eigenlijk niet anders meer en zijn teleurgesteld als het niet zo is.

Dus elke maker van een spel zou het aan ons over moeten laten of het er in moet zitten want de spellen worden voor ons gemaakt en onze mening is al bekend!

Splitscreen en multiplay moet!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ruzie over wie rijdt heb ik ook al gehad. Dan rijdt je medespeler weg zonder jij in de auto zit...

En de ruimte om ver van elkaar weg te lopen heb je ook niet

Maar het heeft ook positieve kanten zoals:

-Je kan op de bodem van de zee rondrijden :bonk:

-Je kan zonder hooft verder spelen

-We hebben eens door een fout in het spel met 2 jetpack kunnen vliegen en we konden allebij met de auto rijden :puh::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik speelde San Andreas eerst op de PS2, en hier maakte ik vaak gebruik van de multiplayer functie. Nu ik San Andreas op de PC heb, merk ik dat de multiplayer functie ontbreekt? Klopt dit? En zo ja: Is het mogelijk om de multiplayer functie ook op de PC versie te krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...