battle1970 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 heey ik heb er zelf nog geen video van (maar ben er mee bezig) als je soms even naar huis gaat en kijkt naar tv dan kan het wel is zijn dat je een cartoon ziet met een goser die erg veel op master chief lijkt ze zitten op een planeet en moeten een monster verslaan (in een gekke manier) maar kijk zelf is op tv en post even als je dit ook heb gezien! Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 De TV in het huis van Playboy X heet Panoramic ipv Panasonic. En op de tv zijn heel veel beelden te zien van GTA San Andreas (Pokertoernooi in Las Venturas en een race met beelden van nascar wagens racend op Los Santos vliegveld) Reageren
-GJ- Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb het ook gezien ja, ff gekeken maar daarna had ik wel weer zin in missies .. Reageren
ididdie Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 De TV in het huis van Playboy X heet Panoramic ipv Panasonic.En op de tv zijn heel veel beelden te zien van GTA San Andreas (Pokertoernooi in Las Venturas en een race met beelden van nascar wagens racend op Los Santos vliegveld) oow oke vet Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ook beelden van Bully, van de school zelf, bij I'm Rich. Reageren
Jozz Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 die van panoramic is zo oud, en al gepost door mij Reageren
battle1970 Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 je kan ook een cartoon zien van halo 3 en je hebt na 12 uur ook interesante reclames Reageren
bassen Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Zeer grappig filmpje is dat, heb me kapot gelachen "hmmm he's got a point" Reageren
Little Jacob Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 panoramic staat ook bij je savehuis in het middelste land (alqoquin ofzo) Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 De TV in het huis van Playboy X heet Panoramic ipv Panasonic.En op de tv zijn heel veel beelden te zien van GTA San Andreas (Pokertoernooi in Las Venturas en een race met beelden van nascar wagens racend op Los Santos vliegveld) Dat pokeren is volgens mij gebaseerd op world series of poker Reageren
Dastard Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 je kan ook een cartoon zien van halo 3 en je hebt na 12 uur ook interesante reclames Van Halo, je vergeet dat H3 niet de enigste HALO is. Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Republican Space Hunters...echt te mooi. XD Reageren
IV trailer Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Er komen af en toe ook beelden uit san Andreas voorbij. Met name de woestijn. Reageren
stoney268 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 in het 2e safehouse zie je een bong naast de tv staan Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Republican Space Rangers...echt te mooi. XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.