thug Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 in het begin moet je naar dat huis rijden,je gaat binnen dan moet naar boven op het dak ik pak dus die sniper en dan moet ik dealers neerschieten als ze beginnen vechten tegen Patrick McReary maar waar staan die mannen eigelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
008443 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 Niet te snel wezen, je krijgt een sein wanneer je moet schieten. Ze komen pas later en dan mag schieten(als er van die rode dingen boven het hoofd hebben) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 Niet te snel wezen, je krijgt een sein wanneer je moet schieten.Ze komen pas later en dan mag schieten(als er van die rode dingen boven het hoofd hebben) staat dat dan ook op de radar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
008443 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 Ja, niet gelijk, maar als die mannetjes komen staat het op je radar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 maar hoe lang duurt dat eigelijk ongeveer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
luke33 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 maar hoe lang duurt dat eigelijkongeveer? 10 a 20 seconden na het uitleg hoe je die sniper werkt. Dan komen er rode icoontjes op hun hoofd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) maar hoe lang duurt dat eigelijkongeveer? 10 a 20 seconden na het uitleg hoe je die sniper werkt. Dan komen er rode icoontjes op hun hoofd dus ik pak die sniper en dan gebeurt er gewoon niets meer bij mij Bewerkt: 1 mei 2008 door thug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
008443 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 kijk ook eens hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 kijk ook eens hier al gedaan maar niets helpt. ik wil mijn savegame nu al niet plaatsen voor zoiets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
008443 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 ummm, raar heb je handelingen al gedaan met inzomen en richten. Maar wat gebeurd er dan als je een tijdje wacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 ummm, raar heb je handelingen al gedaan met inzomen en richten.Maar wat gebeurd er dan als je een tijdje wacht inzomen en richten moet ik dan schieten in het niets ofso? nog iets in de walkthrough staat er dat ik naar een punt moet voor te snipen waar is dat ergens op dat dak? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
008443 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 Je moet wachten op een sein eerder niet schieten en als de sniper heb gepakt dan komt er weer zo'n icoon en daar moet je naar toe. Het is trouwens de andere kant van het dak waar de sniper ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tmffirework Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 Je moet eerst naar het punt op het dak gaan wat aangegeven staat. Dan kijk je naar beneden op een gangetje en daar is dan die deal aan de gang. Dan krijg je uitleg over de sniper en dan mislukt de deal en dan krijgen de tegenstanders een rood pijltje boven hun hoofd en moet je ze neersniperen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 Je moet eerst naar het punt op het dak gaan wat aangegeven staat. Dan kijk je naar beneden op een gangetje en daar is dan die deal aan de gang. Dan krijg je uitleg over de sniper en dan mislukt de deal en dan krijgen de tegenstanders een rood pijltje boven hun hoofd en moet je ze neersniperen dus dat is dat groene icoontje?daar moet ik dus staan? ik zie daar wel aan een afgebroken huis 2 of drie mannetjes staan maar ze hebben geen rode pijltjes boven hun hoofd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
008443 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 wachten eerst krijg je uitleg over de sniper en dan praten ze en dan gaat het mis en dan komen er rode icoontje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.