Miek Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Moet je custom firmware hebben voor cheatdevice? Help me met de installatie stap voor stap. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Nee, je kunt ook een fw hebben van 2.6 of lager. Daarboven werkt het niet. Verder moet je even nagaan of je een gepatchte versie hebt. Dit kan door in het menu van de PSP zelf onder game te kijken en dan naar de software update op UMD gaan. Als daar 2.00 staat heb je een niet gepatchte versie, staat er een ander getal heb je een gepatchte en kun je CheatDevice niet installeren. Reageren
Miek Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Jep,de gepatchte versie... Moet je voor GTA VCS ook custom hebben? Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Jep,de gepatchte versie...Moet je voor GTA VCS ook custom hebben? Ja, netzoals bij GTA LCS cheatdevices, moet je voor VCS cheatdevices een firmware hebben van 2.6 of lager. Verder geld alles wat in de post van ASHPALT staat, ook voor de VCS cheatdevices. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Nee, je kunt ook een fw hebben van 2.6 of lager. Daarboven werkt het niet. Verder moet je even nagaan of je een gepatchte versie hebt. Dit kan door in het menu van de PSP zelf onder game te kijken en dan naar de software update op UMD gaan. Als daar 2.00 staat heb je een niet gepatchte versie, staat er een ander getal heb je een gepatchte en kun je CheatDevice niet installeren. Wat is het nou? Als je een gepatche versie heb is het dan wel o niet mogelijk om cheatdevice te installeren? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Nee, je kunt ook een fw hebben van 2.6 of lager. Daarboven werkt het niet. Verder moet je even nagaan of je een gepatchte versie hebt. Dit kan door in het menu van de PSP zelf onder game te kijken en dan naar de software update op UMD gaan. Als daar 2.00 staat heb je een niet gepatchte versie, staat er een ander getal heb je een gepatchte en kun je CheatDevice niet installeren. Wat is het nou? Als je een gepatche versie heb is het dan wel o niet mogelijk om cheatdevice te installeren? Kan met een gepatchte versie dus niet. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Kan ik hem nog naar 2.0 krijgen of is dat niet mogelijk, want ik zou erg graag cheatdevice willen hebben. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Kan ik hem nog naar 2.0 krijgen of is dat niet mogelijk, want ik zou erg graag cheatdevice willen hebben. Dit gaat om het UMD'tje van het spel. Die Firmware update zit bij het spel inbegrepen. Het is alleen een trucje om te kijken of je een gepatchte versie hebt. Maar indien je een gepatchte EU versie hebt kun je niet spelen met CheatDevice. Voor CheatDevice zul je een ongepatchte versie nodig hebben of een gepatchte USA versie. Reageren
Nissan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 volgens mij konden deze vragen ook in dit topic worden geplaatst Reageren
Miek Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 LET EROP:ik heb de US versie van de gepatchte versie. Heb in Amerika gewoond en daar gekocht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.