Jump to content

Kan je echt geen kofferbak open maken?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk alleen bij missies. Ik heb 1 keer gezien tijdens cutscene van missie. Roman zit vast in de kofferbak en Niko doet de kofferbak open.

Geplaatst:
Ik denk alleen bij missies. Ik heb 1 keer gezien tijdens cutscene van missie. Roman zit vast in de kofferbak en Niko doet de kofferbak open.

en met die lijken die je moet vervoeren

Geplaatst:

1 missie dat je die vent van the streets moet vervoere naar een dokter kan die open, maar voor de rest???

Geplaatst:

ja ik had ook is een missie gehad van elesabeta (SPOILER!!) moest ik 2 lijken vervoeren in de achterbak en als ik een ongeluk had ging hij open en moest ik hem elke keer dicht doen met xbox knop LB [/font]

ik wou wel dat je de achterbak kon gebruiken zou nuttig zijn :)

Geplaatst:

Rockstar heeft ons gek lopen maken (of wijzelf) met feiten die er op het eind zijn uitgehaald wat super jammer is.

Ik dacht je kan in 80% gebouwen in en daar lekker naar beneden sniperen (op het dak) , loopt er geen kip op de grond.

Dacht dat je shizzle kon vervoeren in kofferbak.

Loei veel peds op times square.. Dus niet :( (niet eens om 12 tot 16:00)

niet meer zoveel dezelfde autos tegenkomen als waar je in rijd.

Veel verschillende autos door elkaar heen en weinig dezelfde..

En zo nog wat dingen :(

Geplaatst:

Relax, haast iedereen is nog aan het begin van het spel. ;) Dus we kunnen dit ook allemaal nog niet weten. Misschien komt dit allemaal later in het spel. Niet meteen in het begin, maar dat je het met een missie moet vrijspelen ofzo. ;) Als Rockstar Games zegt dat er dingen in komen, dan vertrouw ik daar op, Rockstar Games zal echt niet de mensen voor de gek houden. Dat was dan wel erg zwak.. ^_^

Swiggers :cya:

Geplaatst:

Ik ga zag iemand een keer langs de staat met de kofferbak open

Toen gaf ik hem ff een djoek in ze rug, toen viel gewoon die kofferbak dicht.

Geplaatst:

Das raar man ik ben bijna 40% klaar en ik kan al op alle landen dus ik denk gewoon dat het niet kan. :duh:

Geplaatst: (bewerkt)
Ga je hele tijd kofferbak open en dichtdoen ofzo wat een mierenneukers zijn jullie zeg..

Daar gaat het ook helemaal niet om. Natuurlijk gaan we niet de hele tijd kofferbakken open en dicht doen. Ik heb wel wat beters te doen. ^_^

Maar ik heb ook altijd gehoort en gedacht dat het kon. En tot nu toe kan ik het ook niet. Ik vroeg mezelf ook al een keer af waarom ik het niet kan. Aangezien ik er wel van heb gehoort. Ik weet ook niet of R* het heeft aangekondigt of dat het een gerucht is.

We zullen zien wat er verder in het spel gebeurt. :dans: Gewoon allemaal lekker door blijven spelen. Dat is de enigste manier om erachter te komen. ^_^

En daarnaast komt er nog bij: Wat moet je in de kofferbak leggen. :? Lijken? Dan heb ik een containerschip nodig. :D

Bewerkt: door Mazzeltje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...