Jump to content

Elizabeth missie Blow Your Cover, help me even plz


FireFighter

Recommended Posts

Hey iedereen,

Met die missie Blow Your Cover daar doe ik alles goed maar wat is de beste manier om uit dat trappenhuis te komen als ik met playboy x naar dat gele icoontje toemoet. Ik iwl graag een paar tips.

Alvast heel erg bedankt!

gr. Thegtaman :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen,

Met die missie Blow Your Cover daar doe ik alles goed maar wat is de beste manier om uit dat trappenhuis te komen als ik met playboy x naar dat gele icoontje toemoet. Ik iwl graag een paar tips.

Alvast heel erg bedankt!

gr. Thegtaman :cya:

Heb ik ook even problemen mee gehad. Je moet niet in het trappenhuis blijven, gewoon de straat op rennen en in de auto springen. Wanted level kwijtraken, die play-boy droppen en klaar is kees. Dan begin je ook op het andere eiland geloof ik.

Succes!

Giztec

Bewerkt: door giztec
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Ik heb het net geprobeert en gehaald, bedankt voor alles,

mods: jullie kunnen dit wel sluiten ;):cya:

Nou ik heb hier ook problemen mee, alles gaat hele tijd goed, maar als ik dan wil vluchten, en kom op de begane grond, stikt het van die politie agentjes, en hele tijd schieten ze me dood als ik naar de deur wil rennen.

Beste manier om ze eerst allemaal kapot te schieten?

Link to comment
Delen op andere websites

Beste manier om ze eerst allemaal kapot te schieten?

Ja, gewoon altijd schuilen en goed kijken waar de politieagenten zijn (dat zie je op je radar) en ze één voor één doodschieten. En telkens wanneer ze dood zijn kan je weer wat verder gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...