Miek Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wat heeft ie misdaan? Hij zei gewoon in GTA VCS dat hij niets wil te maken hebben met hem? Reageren
M4X Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wat heeft ie misdaan?Hij zei gewoon in GTA VCS dat hij niets wil te maken hebben met hem? De Diaz bende is niet echt een gang, maar aangezien je in het begin van het spel ook niet veel goeds voor Diaz hebt betekent schieten ze waarschijnlijk op je. Hetzelfde geldt voor een hoop andere gangs, waar je uiteindelijk wel ruzie mee krijgt Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wat heeft ie misdaan?Hij zei gewoon in GTA VCS dat hij niets wil te maken hebben met hem? De Diaz bende is niet echt een gang, maar aangezien je in het begin van het spel ook niet veel goeds voor Diaz hebt betekent schieten ze waarschijnlijk op je. Hetzelfde geldt voor een hoop andere gangs, waar je uiteindelijk wel ruzie mee krijgt Ik denk dat hij het heeft over de intro van Vice City, waarin Victor Vance word vermoord. Volgens mij was dit gewoon een valstrik van Diaz, die Victor en Lance heeft veraden. Reageren
cheetha Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 omdat diaz geen mafia in vice city wil hebben . en om de deal te saboteren Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ricardo Diaz wil de deal van Vic, Lance en Tommy Vercetti (de maffia) sabboteren. Ze willen de drugs en het geld stelen. Daarom schieten ze erop los, om iedereen die bij de deal betrokken is te vermoorden of weg te jagen. Daarbij worden de handlangers van Tommy Vercetti en Vic doodgeschoten. Lance, Tommy Vercetti en Ken Rosenberg weten te ontkomen. Maar het geld en de drugs worden door Ricardo Diaz gestolen. Ik hoop dat het nu wat duidelijker voor je is. Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (Een ander vraagje...) Na de missie "The Audition" komen er steeds Bikers op me af, en ze proberen ook me site's aftepikken. Wat moet ik doen om ze uit de weg te halen? (P.S. DIT GEBEURT OOK ALS IK TIJDENS DE MISSIE BEZIG BEN!) Reageren
M4X Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (Een ander vraagje...)Na de missie "The Audition" komen er steeds Bikers op me af, en ze proberen ook me site's aftepikken. Wat moet ik doen om ze uit de weg te halen? (P.S. DIT GEBEURT OOK ALS IK TIJDENS DE MISSIE BEZIG BEN!) Er is niet echt een specifieke missie waar je de Bikers helemaal uit de weg ruimt, maar er zijn wel een aantal manieren om de aanvallen op je Empire Buildings te verminderen. Het schijnt dat als je saved, en naar het hoofdmenu van je PSP gaat (zonder je PSP uit te zetten), en vervolgens de game weer opstart dat het dan veel minder is. Een andere methode, die ik zelf wat betrouwbaarder vind, is negeren. Als je wordt aangevallen doe je dus helemaal niks, en dan laat je ze rustig je Empire Building aanvallen. Na 1 of 2 aanvallen stoppen ze meestal, en dan kan je je Empire Building weer repareren. Reageren
cheetha Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 lopen ze rond in vcs (de gangleden van de diaz gang) Reageren
pasgal Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (Een ander vraagje...)Na de missie "The Audition" komen er steeds Bikers op me af, en ze proberen ook me site's aftepikken. Wat moet ik doen om ze uit de weg te halen? (P.S. DIT GEBEURT OOK ALS IK TIJDENS DE MISSIE BEZIG BEN!) Je moet er gewoon voor zorgen dat je alle empire buildings hebt, ze zijn dan uit de stad weggejaagd en dan heb je er ook geen last meer van Reageren
Nissan Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 lopen ze rond in vcs (de gangleden van de diaz gang) (Een ander vraagje...)Na de missie "The Audition" komen er steeds Bikers op me af, en ze proberen ook me site's aftepikken. Wat moet ik doen om ze uit de weg te halen? (P.S. DIT GEBEURT OOK ALS IK TIJDENS DE MISSIE BEZIG BEN!) Je moet er gewoon voor zorgen dat je alle empire buildings hebt, ze zijn dan uit de stad weggejaagd en dan heb je er ook geen last meer van De Bikers worden niet uit de stad verjaagd. Ze zijn alleen zo'nbeetje al hun inkomsten kwijt waardoor ze alleen nog maar pistols dragen (2 jaar later). Remember dat de gangs reageren op de speler. Als jij hun gangleden omlegt en hun bedrijven afpakt. Zullen zij op hun beurt jacht maken op jou en je zonder pardon omleggen. Jammer genoeg kun je niet verhinderen dat je Empire Sites moet overnemen, voor een aantal missie's zul je een bepaald aantal Empire Site's moeten hebben. Reageren
fulltime PSPer Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Wat heeft ie misdaan?Hij zei gewoon in GTA VCS dat hij niets wil te maken hebben met hem? Dat was toch niet in GTA: VCS dat vic word dood geschoten door Diaz... Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Dat was toch niet in GTA: VCS dat vic word dood geschoten door Diaz... Victor wordt in GTA:VC vermoord bij de intro. Reageren
Miek Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik denk dat dit topic nu duidelijk is Reageren
Tsirapo Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ricardo Diaz wil de deal van Vic, Lance en Tommy Vercetti (de maffia) sabboteren. Ze willen de drugs en het geld stelen. Daarom schieten ze erop los, om iedereen die bij de deal betrokken is te vermoorden of weg te jagen. Daarbij worden de handlangers van Tommy Vercetti en Vic doodgeschoten. Lance, Tommy Vercetti en Ken Rosenberg weten te ontkomen. Maar het geld en de drugs worden door Ricardo Diaz gestolen. Ik hoop dat het nu wat duidelijker voor je is. wel zou jij me dan eens kunnen uitleggen waarom dat diaz Tommy Vercetti maar al te graag in zijn organisatie opneemt om karweitjes op te knappen? Ie zou even goed info kunnen hebben gehad over die aanval en dan Tommy recht in zijn harses geschoten kunnen hebben. :S had hem trouwens de pijnlijke dood in zijn eigen mansion kunnen besparen xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.